inshort. kung kinsai naa sa luyo. iya jud na sala. bisan pa mo brake ka dha na pilit kaau murag tuko.
i drive both. sakyanan on weekends motor on weekdays..
naa pud ko na experience ani kausa.. dapit sa shell tabunok. buntag sayo mga 6am na... gamotor ko.. since wala au sakyanan so sakto2x gud akong dagan mga 60kph.. karon naay trysikad kalit ug uturn diha sa may shell.. so pagkita nako sa layo palang ni minor nako gamay. kay abi nako mo uturn dritso sya pakilid unsay nakaon sa amaw nag duha2x man hinuon ug sa dihang tunga na ta sya padung na kilid ako ni kabig ko gamay pawala nikalit man hinuon na ug balik patunga.. timing pa gud maoy pag lubag nako gamay to accelerate.. nagkabuang ko ug brake gamit hand ug foot brake... may gani sakto2x naabot ko sa iya likod dili na kusog impact kay kung kusog gud to dagan lagpot gud ta ko.. pisti kaau ako ra giignan na ngano nag hata2x man ka maka damay man hinuon ka.. pina kawt lang ulo pinangisi lang ang amaw maurag nagtama siguro... dba bawal mana sila sa highway?
Mao dili gud kakumpyansaan gud.. ma taxi, jeep, tricyle , trysikad, bisan kapwa motorista.. just be alert lang gud.
mao bitaw usahay mura nlang ko og 80 years old mo drive basta naa sa downtown, kay wa ta kahibaw kanus-a mo liko ang mga jeepney,motor,trisikad. . sakto gyud c boss kristiano, defensive driving. samot na og naa kas manila.
magpahinay pud ta ug dagan, masuko pud ang naa sa luyo.. safety first unta, di man kaha ganahan mamatay
kung maghinay2x sad ka boss...naa pd motor..so sikit nga overtake nimu...mao sad na experience nko...beha mo suk2x bisag gamay na ang clearance...
sa akoa mo adopt ko kung unsa dagan sa mga sakyanan, at the same time bantay gyud perme, anticipate all vehicle bisan mga tawo maglakaw sa kilid. kay kung hinay ka nya kusog dagan sa uban maka cause kag disgrasya.
1 car apart mnjud na sa seminar.. swerte lng ug naa rear bumper imo skyanan..
Similar Threads |
|