Page 1908 of 2311 FirstFirst ... 189819051906190719081909191019111918 ... LastLast
Results 19,071 to 19,080 of 23103
    Blog Entries

Adtu mo pag-tiwas sa Iskina Cebu anah kay naa'y lechon ug beer!

Quote Originally Posted by digitalsuperman View Post
    way tagay boss. tubig ra ako imnon.hahahaha.

ay diay boss @pepponeskie, mu adto ka sa AirShow? nindut raba daw ron AirSHow daghan daw exhibitors.pinakadako daw ron nga AirShow. post nya sa imong mga kuha diri boss.nice au to kuha imong kamera.
    pass usa ko ana bossing kay busy ko karong weekend ug empake sa mga butang...mag date pa para sa post valentongs, hehehe

ayay...ready to bakwet na dah...hahahaha

Quote Originally Posted by cyberchrono View Post

kani nga presyo unsa paminaw nnu?
    not bad since kuha kaayo ang taste sa bisdak

tag-an lage ko.pataka lang advertise.napay pina de cebu,balamban ug larsian. hehe.lamat au sa imu review boss.aku pud ingnun aku mga kauban di nalang usikan ilang sapi didto.maypa jobi sureball pa.haha.
    brad maayu kay na brought up na and curious pud ka nga asa sila dapita nag pataka ug advertise
    maayu pud nga gi mention nimo pero maayo pud blow by blow pud imo assessment why naka-ingon ka nag pataka sila advertise
    and I believe man pud di ka mag pataka ug ingon sab and pointing out nga "nag-pataka" sila advertise kung wala ka valid findings or masulti nga nag pataka sila.
    Kay ako pud I want value for money so I want to hear a valid point from you kay lisod man sab musulti ka nga wala'y punto.
    Please advise lang brad. TNX

binuang manang presyoha boss.ahahaha.ako nya ni suwayan kung lami ba gyud.sa presyo lang daan dapat lami gyud dapat.
    brad siguro at a glance maka ingon ka binuang
    bisan sa SM or AYALA or mga malls mu differ gyud sa mga litsonan gyud or katong wala sa syudad

Well I dunno if dugay naka sa Singapore and how well you know the economics side doing business here as compared in the Phils--the price of the supplies, the availability of the goods involved sa products nga gibaligya, esp sa commercial space and the fees to run a business

As a reference nalang ang rent man gabi sa room or HDB compare nimo sa atoa kana nalang imo e-compare if your basic math fails you.

Now whow am I to say nga nag pataka lang pud ka and it's your freedom and privilege to air out what you have to say BUT at least man lang do the math...its sooo basic
    Peace!!!

Currently what is the economic status of SG? are they holding back expats to work in their place? Is IO still very strict when we go to SG nowadays?

It's not actually the economic status in SG that's holding back expats or foreigners to work in their country. BUT it's more political.
    The locals are yelling our their displeasure towards the ruling party of Singapore in which they point their fingers at to "favoring" the hiring of foreigners.
    Now the most recent elections and its results has rattled the ruling party which they attributed to the local's siding the opposing party to give the strong message of their displeasure and dissapproval.
    So what would the ruling party do to earn back their loyalty?

pero ako lang ni observation ha as per ako pud nadunggan and trending (dili nga vhong navarro type of trending ha)

unsa field nimo @mokiloo?IT ka?

ikaw tong galuto sa bbq @mokiloo?

11.    Advertisement