Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 23
  1. #11

    basin scam na sa metrobank...pwede d ay nang wa mu musugot nya gipadayon gihapon ang application...tsk tsk tsk

  2. #12
    Quote Originally Posted by franzrebs View Post
    Napa cancel na namo ang insurance but we need to have the charges reimbursed. Since Feb 2013 paman gud ni and since we didnt pay for the insurance, nagka dako nang interest. Anyone know who we can contact for this?
    giunsa nimo pagpacancel sis? ako sad ni ipacancels akoa kay paeta aning obligado ta magbayad per month unya kung di ta kabayad dako kaau penalty sa CC

  3. #13
    Elite Member dibax's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    Male
    Posts
    1,100
    Quote Originally Posted by zeikoi View Post
    Hi! Naa na moy idea ani nga insurance?

    Na problema ko ani ky gitawgan ko sa metrobank agent ug gi indorse ni nga product. wala ko ni agree nga mo avail ani.nahibung lang ko nga ni display sa akong statement sakit2 pud raba ky 1000 kaping ang gi deduct,

    Unya gi tawagan naku ang metrobank para e pa cancel ni. ingon sila nga sa AXA daw na ang nagdala sa insurance unya pag tawag nku sa AXA ingon sila nga sa Charter pingan daw pud nga product. nag libog ko ani.

    karon ni email nku sa metrobankcard ug sa charter, unya dili gyud mang reply. kung tawagan ang metroabank mu ingon sila nga pa emailan ang charter or fax sa signed letter of cancellation. karon ni tawag ko gahapon ni ingon napud ang metrobank nga e process pa nila ang request to think pag march20 pa to nku gi work out ang process for cancellation ani nga insurance,

    Ask unta ko sa inyu advice kung bayaran ba gyud ni nku or dili? wa man gyud ni ayo ang serbisyo sa metrobank oi. pabalik balikon ka sa process. unya mu ingon raba nga 30 working days usa ma cancel gikan sa pag process, unya karon wala pa gihapon ma process.

    ang plano unta nako ky bayaran lang tong akong gi swiped then pa closed dayun sa card.

    need your advises.... Thanks!
    kalami e kiha nila ana bos

  4. #14
    Quote Originally Posted by MasterK View Post
    giunsa nimo pagpacancel sis? ako sad ni ipacancels akoa kay paeta aning obligado ta magbayad per month unya kung di ta kabayad dako kaau penalty sa CC
    call/email metrobank customer service. request to have it cancelled and be reimbursed.

  5. #15
    Quote Originally Posted by franzrebs View Post
    call/email metrobank customer service. request to have it cancelled and be reimbursed.
    ok thanks for the tips.

  6. #16
    Na ingon ana sad ang akong uyab. Gi tawagan ug rep nya gi subscribe ana nga insurance. 1.3k ang na charge sa iyang credit card. Gi tawagan namo and they cancelled it kay among gi threaten ug legal action. Ila ra sad daw i-refund and mo reflect daw karon nga billing period. Mga December siya na subscribe ani nga "insurance".

  7. #17
    kuyawa d.ay ug modus aning metrobank gud. i used to work in a bank and clearly sayop na ilang gibuhat kay dapat naka.record na sa call nga wala ka nisugot to get that insurance.

    sa citibank, mo.disclose man na sila nga ang tawag is recorded, i am not sure sa metrobank kay dili man ko card holder ana nila.

    what i can tell you is - possible na mag.file mo ug class suit against metrobank, kay murag daghan2x naman d.ay mo nabiktima ani

  8. #18
    mingaw man. asa na ang mga na.ilad diri?

  9. #19
    tablaha na ts, ay nag bayri, wala moy kasulatan. tablaha na hasta imong previous balance hehehe tan-awn nato di ba na nila e cancel ang insurance
    Quote Originally Posted by zeikoi View Post
    Hi! Naa na moy idea ani nga insurance?

    Na problema ko ani ky gitawgan ko sa metrobank agent ug gi indorse ni nga product. wala ko ni agree nga mo avail ani.nahibung lang ko nga ni display sa akong statement sakit2 pud raba ky 1000 kaping ang gi deduct,

    Unya gi tawagan naku ang metrobank para e pa cancel ni. ingon sila nga sa AXA daw na ang nagdala sa insurance unya pag tawag nku sa AXA ingon sila nga sa Charter pingan daw pud nga product. nag libog ko ani.

    karon ni email nku sa metrobankcard ug sa charter, unya dili gyud mang reply. kung tawagan ang metroabank mu ingon sila nga pa emailan ang charter or fax sa signed letter of cancellation. karon ni tawag ko gahapon ni ingon napud ang metrobank nga e process pa nila ang request to think pag march20 pa to nku gi work out ang process for cancellation ani nga insurance,

    Ask unta ko sa inyu advice kung bayaran ba gyud ni nku or dili? wa man gyud ni ayo ang serbisyo sa metrobank oi. pabalik balikon ka sa process. unya mu ingon raba nga 30 working days usa ma cancel gikan sa pag process, unya karon wala pa gihapon ma process.

    ang plano unta nako ky bayaran lang tong akong gi swiped then pa closed dayun sa card.

    need your advises.... Thanks!

  10. #20
    oi, lisura sad di ani na style. automatic di deduct ni? kato ni sa naay mga credit card?

  11.    Advertisement

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 28
    Last Post: 04-19-2013, 04:00 PM
  2. GF mo balhin nag manila. :( unsa inyu ma feel?
    By Genocide in forum "Love is..."
    Replies: 79
    Last Post: 11-08-2011, 05:38 AM
  3. F ang bf mohilak sa imo atubangan kay imo gibuwagan? Unsa imo ma say??
    By suddenly_isee in forum Relationships (Old)
    Replies: 105
    Last Post: 11-19-2010, 05:21 PM
  4. guys, unsa inyo ma-say aning SST-st50f PSU?
    By negative_black03 in forum Computer Hardware
    Replies: 30
    Last Post: 07-18-2008, 10:16 PM
  5. Replies: 4
    Last Post: 04-30-2007, 07:22 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top