I have gathered a lot of infos here in the net. Uban naa sa gawas, but ang diri sa ato akong sundon kay lahi man ang balaod sa gawas. I know sobra kadaghan utang mga tao diri sa Pilipinas. ang uban sila pa mismo ni purchase, makig away pa gani sa card company kay wala lagi silay ikabayad. Labaw na ning akong kaso nga dili ako ang ga purchase.
Sige na kog email sa banko nga imbestigahan nila ang 5 purchases nako kay tanan nako purchases naa man jud koy recibo pero kaning 5, wala jud ko so ila jud na e-comply before the 90 day period, ipakita jud na nila nako kinsa ang pirma. Hangtod ron wa pa ko gi tubag sa mga boang. Ila man guro ng trabaho sila mu utingkay sa merchant kay as far as I know, ang cardholder dili pwede mu investigate.
Ambot ngano ani ni atong balaod sa credit card diri sa pilipinas. mga pobre na gani ta, gastador pa kaayo ta in general, tiwasan pa jud ta. ngano walay insurance or protection man lang sa fraud nga naa man ni sa gawas. Anyways, samtang wala pa ko gi samok ug collecting agency, kahibaw nako unsay mga next move nako if ever harasson kog ahente sa paningil kay kung ila kong hadlokon, ako pud silang hadlokon.
Ahak lagi ani ngano gitagaan jud kog problema nga d man ta ni angay problemahon kay mas worse pa man uban cases kaysa nako. Basta ako jud ning lalison ang banko ani. Kung d ni e honor akong dispute, d ko mubayad! Limpyo kaayo kog credit sa Metrobank unya ani-on lang ko nila way hinungdan! Tutal limpyo man akong name sa uban banko, adto nalang nako ibuhos tanan sa BDO ug BPI. Bisan bati pa akong credit sa Metrobank, naa bitaw koy ebidensya ngano na bad credit ko nila. Matod pa sa uban banko, d man ka madaot ana basta naay valid reason.
Kanang case sa imong sister antiTitanic, daghan na pud na igo ana. Uban wala nila nadawat ang card pero naay nang purchase. Liable gihapon ang cardholder matod pa nila. depende na pud na sa banko. case to case man ni tanan. daghan nako nadungan lain lain kaso sa fraud when it comes to CC. Uban mubayad nalang kay mahadlok maguba ilang credit labi na tong gasugod pa tawn. Pero kanang mga dato, kung ma igo sa fraud...asa na mubayad! makigpatay na una mubayad.
Ang ako untang gusto, kung kinsay istoryans nakasuway jud ug CC frauds kay para makahibaw ta gi unsa nila pag settle, either ila ba gibayran nalang or nakig bugno pa jud sila sa ilang rights. Mao ni open ko ani nga thread. Hopefully, dili lang unta ko hatagan ug hopeless comments diri kay makaluya man gud. Mahog nga losser kaayo ka. Mura ra kag ni-angkon nga "wa man tay mahimo sa atong gobyerno kay ana man jud na sila, kurakot" meaning sugot ra ka kurakoton imong hinago-an. Anyways, Hopeful unta ko naay makig sumbingay diri nga isog pud kay kung kahibaw ta naa ta sa sakto. Mapilde man or Daug, at least u did ur best.
Last edited by takumi; 11-22-2013 at 07:47 PM.
@takumi
Sis ang taga Diskarte Pilipinas ra jud makatubang sa imong case, specially si sir banker. So balik didto nya post didto sa Newbie introduction aron matubag ka ni banker. Ikaw to si *****? Nag huwat ang mga taw nimo didto. Gusto man kaha ka masulbad na imo problema sa cc?
Last edited by necrotic freak; 11-23-2013 at 12:57 PM.
Mao ni giingon manang nga dili mosalig ug strangers. Samot nga imo pajud siya gipasakay sa imong sakyanan nga mao pa inyo pag ila. Maayo gani CC ray nawala nimo kay ug naa jud to lain dautan buhaton ma tabla jud ka.
You can talk to strangers but be mindful sad sa imong pagka good samaritan.
Mao jud na matuod sa credit card business. Nya ngano mahadlok man mo di kabayad? Nga ka klaro anang binuang sa banko. Pila gud ka libo tibuok pilipinas ang naka default sa cc. Wa man lagi na na bankrupt ang mga dagkong banko? Wa sad gyuy na priso. Pero naay daghan gi harass, gi ilad, ug gihasol sa mga patay gutom nga collector ug ang ilahang Low firm. Hehe pero ug kamao ka mo tubag aning mga collector nga naninguha maka commission aw makonsemesyon gyud ang collector nimo. Hehehe
Like I said... slightly the same. Sa records sa bangko, nadawat na daw sa ako sister.. which wala gyud and wala siya mo perma dayon ge purchasan wala pud siya mo perma... Unsa imong defense ani? Imong perma... And ang CCTV camera if maka provide ka. So far wala naman surang suranga akong sister sa bank. You should tell the bank to ask for refunds sa establishment nga nagpa purchase ato nga item. Because that was the stores negligence when it comes to the purchase prior to the SOP if the purchase are huge amounts even though it was yours when you lost it.
You can ask a lawyer if you want, I'll bet this will be the defense he/she will first come up.
Similar Threads |
|