you want more info?
dili na maghago2x ang Honda manufacturer ug himo ug idle control mechanism bro kung way gamit, mismo imong compressor (scroll type) naa nay protection circuit (compressor controller) nga inig mu down ang idle nimo ug 600 rpm mutrip OFF na imong compressor to prevent it from damage kay aware sila mismo nga kung di na ka backfrost ang A/C compressor ma overheat ang mismo compressor, so dapat unta sa atong mga mekaniko diri sa pinas masabtan nila tanang features nga gipang revised or add-ons sa mga sakyanan, in that way life will be as simple as 1-2-3

,
try to observe sa kanang mga bag-o pa nga sakyanan di ba pareha ra ug idle ang naka ON or OFF ang A/C, ang fan ra ang nakadungag sa saba kay calibrated pa man, by and by mga offset ra gihapon na ang mga calibrations due to wear and tear, so dapat ang mekaniko is knowledgable enough to determine kung unsa ang na lahi from the original state, dapat pud kahibaw sila kung unsa ang factory calibration ug asa mu calibrate, dili kay mu ingon lang nga normal ra nga klaro kaayo nga offset na, maglibog lang ta kung kahibalo ba gyud or taman ra gyud diha ilang nakat-unan

dili sayon ang mag mekaniko labi na karon nga sophisticated na kaayo kay naa nay electronics involved, maski mechanical engineer pa diri sa ato-a maglisud gihapon sa mga bag-o nga mga sakyanan karon kay atong mechanical engineering course diri 1980`s pa nga theory sa gawas, sakit paminawon pero tinu-od...
dapat ang TESDA mu update sad unta sa ilang teaching techniques kay were not living in the past anymore, this is the 21`st century samot na ug muhisgot ta ug military class mechanical systems (combination of jet engines and advanced computers) kanus-a pa kaha nato ni maabot nga capabilities kung ultimo commercial vehicles widow2x ra gihapon atong naka-unan...