Page 3 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast

naa lagi nay pagka-ihas gamay imong instructor TS? Nakasulay nana siya sulod og industry og bisan sa academe rana sya nya puro storbot og hambog ang e storya sa estudyante...sa among company kani among Test Engineers dili basta2x.. create tools sa testing, automate testing, analysis sa test data, create testcases and write unit test codes specially karon nga nag Agile me naa jud sila sa development phase, kuyog sila tig write og unit test code og automated tests....

ingna imo maestro ihas siya..ingna ingon ko! hahah

Quote Originally Posted by mAlD|tO View Post
    naa lagi nay pagka-ihas gamay imong instructor TS? Nakasulay nana siya sulod og industry og bisan sa academe rana sya nya puro storbot og hambog ang e storya sa estudyante...sa among company kani among Test Engineers dili basta2x.. create tools sa testing, automate testing, analysis sa test data, create testcases and write unit test codes specially karon nga nag Agile me naa jud sila sa development phase, kuyog sila tig write og unit test code og automated tests....

ingna imo maestro ihas siya..ingna ingon ko! hahah
    hehehee kurek boss! kalma lang ta. hinaot si TS mu hatag kanato ug ngalan sa iyang maestro para atong bumbon. hehehe. ingna imo maestro TS nga ipa email nga gi discourage ka niya ug software testing. hehehe

Quote Originally Posted by basa^2 View Post

pero ang mga companies nga nag provide ug 3rd party services, kay naa silay ilang kaugalingon na testers. dli mag silbi ang application kung walay testers. bsan naay mga testers, you can never call an application 100% bug free
    I agree walay application nga 100% bug free and I know testing is very important but if I am the boss I would prefer to hire developers that knows how to test rather than people who solely focus on testing. Most programmers I know kay responsible gyud
    mag test. Like sa ako lang kay dili ko comfortable if wla koy test cases i create. Mas easier pud to refactor if naa na kay test cases.

Basically what I'm saying is we are developers and testers at the same time. It's not difficult for us to become testers ourselves but
    testers will have a harder time becoming developers specially those nga wla niagi ug development. Mao na mas mo prefer ko ug hire ug developers gyud rather than pure tester.

And if the company is smart enough they can even make the users as their final testers. Dunno if you have read the Lean Startup nga book but yeah this is how the market is evolving.

ang programmer nga daghan ug nahibal-an language unya wai gi focus kay chopsuey kaayo tan-awon.
    Nah depends on each company. Most companies nowadays requires you to know at least 2 or 3 languages.

If ako ang teacher kay yeah I would also push them to become developers as a start. It will be more helpful to them while they are still learning the industry.

- - - Updated - - -

kay ang security testing (dri mu gawas ang mga hacker) maong silay pina ka mahal kay lisud man unya mao ni last point of testing sa sdlc usa ma release.
    And yeah I agree with this. Murag kani ra guro ang amo nasuwayan nga ni hire mi solely for testing but still contractual ra dili gyud permanent.

Mas maayo cguro mag dev ka una then tester pra naa kay gamay background sa imo gina test hehehe

Quote Originally Posted by dekarcane View Post
    I agree walay application nga 100% bug free and I know testing is very important but if I am the boss I would prefer to hire developers that knows how to test rather than people who solely focus on testing. Most programmers I know kay responsible gyud
    mag test. Like sa ako lang kay dili ko comfortable if wla koy test cases i create. Mas easier pud to refactor if naa na kay test cases.

Basically what I'm saying is we are developers and testers at the same time. It's not difficult for us to become testers ourselves but
    testers will have a harder time becoming developers specially those nga wla niagi ug development. Mao na mas mo prefer ko ug hire ug developers gyud rather than pure tester.

And if the company is smart enough they can even make the users as their final testers. Dunno if you have read the Lean Startup nga book but yeah this is how the market is evolving.
    I agree with what you say as I came from there. But like what you said, it would be up to the company, Test managers that are hiring people, country (as the market differs on each country - this would be a good thing to look at and study if you want to go abroad) and the type of role. The only thing there is that when you have a lot more experience in development and one day you decide to join software testing, you will be forced to go back to intermediate level in testing(max). And the market abroad is very different compared to the Philippines because when they look for a person in a qa role, they usually just look at the testing experience and the development experience is just a bonus (good for specialized testing). But in the other hand, I don't know the Philippine market on qa's so I'll take your word on it.

Don't get me wrong, I don't have anything around programmers, as a tester, I understand them more than other testers do as I came from that field. It's just the way things are in other countries and this is only some inputs on what TS said.

One more thing around the developers becoming testers, if you are the boss, you should be prepared to pay a lot more than hiring just pure testers as these would be case basis on how much the developer would ask as the role would surely be more than what a tester does.

Users as final testers are UAT guys which are common in countries with an evolved IT industry.

Nah depends on each company. Most companies nowadays requires you to know at least 2 or 3 languages.

If ako ang teacher kay yeah I would also push them to become developers as a start. It will be more helpful to them while they are still learning the industry.
    Unsa ni nga companies boss? dha sa cebu? pinas? sa akong panahon, wa pa man kaayo tu testing. ang naay testing kato ra gyud datu kaaoy nga companies. unya ang mga developers rai gi require ug ing-ana nga nahibal-an 2-3 languages.

I know, becoming a developer is better than starting off as a tester. But you shouldn't encourage your students on one thing. As a teacher, you should not give negative inputs to students. as a teacher, you should push on what your students want(should be positive - lol)

It all boils down to what the students want and if they really are happy and want to do either development or testing, teachers should not discourage them either way.

Sa akong panahon, ang teacher man ang mag hilak ug ang among idiscourage.

Usa pd boss, di maayu nga daghan na devs nahimong testers. Mag lisud na ta sa kumpitinsya sa market. :P

And yeah I agree with this. Murag kani ra guro ang amo nasuwayan nga ni hire mi solely for testing but still contractual ra dili gyud permanent.
    Yes. Because in the sdlc, It would be a bad move to have security testing on every phase (budget wise). It would only go before the release. ug usa pd, mahal kaayo ni, only big companies would go for this. pilay sweldo atu contract boss? hehe. murag dako2 jd da. estimates lang. hehe

----
    TS, kining mga impormasyon namo nga gipang hatag kay mag depende ra ghapon na nimo ug asa ka padulong. uban mo ingon mas maayo mag dev, uban sa testing, uban mas maayu mag dev unya mag testing or vice-versa. But bear in mind, in an sdlc, lahi ang role sa tester ug sa developer, that does not make the dev or tester higher or lower from each other, these kinds of things are just dependent on the level on the role you’re in. Maong, I really don't agree with your instructor.

Quote Originally Posted by papasilo View Post
    Job Description palang daan. Layu na siya og biya. Thats why no doubt
    programmers has higher payout.

As Tester.
    -you are limit only to test the software and also will do the documentation BUT you can't DEBUG or FIX those certain ISSUE/BUGS.
    KALOKOHAN !

Ill Just laugh on this IDIOTIC comment here

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by cebugdev View Post
    On topic: ang problem sa QA or testers kay mofollow ra cla ug set of rules or specifications para mag test. so less thinking ang analogy compare as developer.
    bisag kanang mga GAME testers sa EA or Blizzard or any other companies DO NOT just play the game to test, they test the game with specific requirements man ug bulleted specs. so its more like a robot job na pwedi ma automate.
    UTRO sad ni
    Last edited by SioDenz; 10-04-2013 at 11:21 AM.

But in the other hand, I don't know the Philippine market on qa's so I'll take your word on it.
    Wla pud ko ron sa pinas So I also don't know unsay tools ginagamit sa QA for testing. But on our end, part na sa amo daily routine mag himo gyud ug test cases in almost everything we do. Mas dugay pa siguro amo time ma take sa pag create ug test cases kaysa actual implementation. Dili mi comfortable if wla mi automated testing ourselves. I know you take your pride as a Tester and I have nothing against that and I admit wla pud koy idea sa QA na market both here and abroad.

Unsa ni nga companies boss? dha sa cebu? pinas? sa akong panahon, wa pa man kaayo tu testing. ang naay testing kato ra gyud datu kaaoy nga companies. unya ang mga developers rai gi require ug ing-ana nga nahibal-an 2-3 languages.
    Developers bitaw ako pasabot dili tester hehe.

I know, becoming a developer is better than starting off as a tester. But you shouldn't encourage your students on one thing. As a teacher, you should not give negative inputs to students. as a teacher, you should push on what your students want(should be positive - lol)

It all boils down to what the students want and if they really are happy and want to do either development or testing, teachers should not discourage them either way.
    Well that's the thing. Students don't know yet what's best for them at that point of time. I think TS was asking ngano gi discourage mag OJT as a tester. Of course as much as possible i will push them to software development since it is what they are paying for. Nag assume ko ha nga CS ni nga course. hehe If IT cguro kay yeah it should be ok to OJT as a Software Tester or Networking. What I'm saying is kay i'll push them to whatever is best for that course since students are still learning and I am pretty sure they still don't know what to do or what the market is like. Heck, I'm not even sure they are aware nga pwede diay ka mag Tester lang and still get a decent pay.

Quote Originally Posted by SioDenz View Post
    KALOKOHAN !

Ill Just laugh on this IDIOTIC comment here
    Pam pagana ra diay tu iya boss syo. Hehehe. super duper senior solutions architect siguro na xa. he he he

Quote Originally Posted by point!lovu View Post
    (i don't know if same thread exists. Mods, palihug lang ko'g delete if naa na ni nga thread)

Kinahanglan jd diay mag Java Programmer bisan intern pa?
    Gi-discourage lge mi sa amo Instructor na mag Software Tester mi.

Testers and Developers na mkaagi ani nga thread, share mo bi
    Dli ko experto aning butanga per mo ambit lng ko gamay kung pwedi.... Naa lng ko mga pangutana k wa kaau ko nka sabot sa situation ni TS ug ngano mao nay iyang g dangatan.

- Nag ojt ka as a programmer or sw tester? K basin g pa buhat mog lingkuranan pero imo g buhat k 2 storey na balay

- Sa inyong klase mas importante ba ang mag develop og code kysa mag test? Basin daghan na kaau tester

- Unsay point sa instructor ngano g discourage mo niya nga mag SW tester? Basin para niya dli mo kamao mo test nya mas maau mo buhat source code

Bahin sa sweldo sa developer ug tester k naa jud ni kalahi.an nga naay mo labaw w/c is dli nmo kalikayan. Ang sweldo mag depende na kung unsay g develop ninyo nga system like mission critical, standard compliant and so on.

Hatag lng ko sample, sample lng ni ha, yaw mo kalain....

Naay kompanya (i.e. Dire) nga ilang producto k medical equipments . Krn naa clay new project ang ngalan k "rylai" After few months of development, testing and passing regulations nag decide cla to release rylai sa market. Krn naa na Chong Doctors hospital ang equipment ug kanunay nila kining g gamit. Pila ka bulan ang nilabay naay namatay nga pasyente k due to a certain situation wa ni work ug kalit ang equipment na rylai. Ang parente sa pasyente g kiha ang hospital nya napilde sa kaso ang hospital. Krn ang hospital ni kiha sa Dire pra sa ilang defective nga equipment na ni kalas ug kinabuhe.

Krn kung ikaw ang naa sa Dire, which do you think caused more fuss?
    a) ang developer nga nag develop based sa requirments
    b) ang tester nga wla nka kita sa problema before na release sa market ang product
    c) none of the above
    d) no idea
    Last edited by İharlie Mİ; 10-14-2013 at 04:24 PM.

Quote Originally Posted by İharlie Mİ View Post
    Krn kung ikaw ang naa sa Dire, which do you think caused more fuss?
    a) ang developer nga nag develop based sa requirments
    b) ang tester nga wla nka kita sa problema before na release sa market ang product
    c) none of the above
    d) no idea
    C ko boss. hehe
    ang BA ug ang mga project managers. kay ngano ang scope wa kaabot ana nga wa nakit-i sa mga testers. or kung apil man sa scope, tanga ang tester. wa na tarong ug plano. so, sala sa test manager. ngano wa nabantayi nga naay apil sa scope na wala ma test. ug na test man, nya naayu sa dev kunuhay nya, ni balik ug retest nya na pass, aw, walay sala ang tester. naay times ing-ani nga doctor-doctoran lang sa mga devs pra ma ayu. (been there done that - hehehe) pero it all boils down to the company being the fault. kay as a whole, company man ang ga problema. nya, from there, comes the pointing game.

A nice read when you are working in the IT industry:
    http://mysoftwarequality.wordpress.c...,d.dGI&cad=rja

simply by covering your "arse" you won't end up being the blame if anything like that might happen.

11.    Advertisement

Page 3 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast