naa na silay natauran nga rouser boss diay link sa ila fb ai... https://www.facebook.com/media/set/?...7206849&type=3
naa na silay natauran nga rouser boss diay link sa ila fb ai... https://www.facebook.com/media/set/?...7206849&type=3
1 year na gyud tawn akong rouser... still running like it was brand new ^_^ change oil every 2k, clean the filter once a month, pa sinaw2x pag may time, wala gyuy blema ^_^ karon nga 1 year na and impas na, ilisdan na nato ug sprocket + ecs pipe cgere... asa kaha ta mangita ani ^_^ ala lang, share lang ^_^
wow. . congratz bro at least wa nakay kabalak.an every 15 or 30. haha. . .pero ask lng ko bro. dli kaha grbe ra kayo imng change oil? kay tag every 2k man sad. hehe. . ako pag 1st 800, then plano nako nig 1600 nako mag change oil naa pman sa 1500. then every 800 or 900 na daun ko. kay feel nako dli pang long last ang makina sa Rouser. 15k - 20k pa guro pwerting dghana na og mga sakit mang gawas. mao ng plan nako, dli kayo ko mo gasto sa pag pa modify ari ko bira mayo sa maintenance especially sa oil. para healthy jd kayo pirmi akong mot2. hehe. .
hello mga bro. naa ko mga minor problem sa akong rouser. nabali ang side stand unya nagaras gamay ang tanke pagkatumba, naa pud garas ang tambutso. asa inyo ika recommend nga makaayo ani bro. gusto nko pailisdan ug side stand nga di hollow para lig-on. unya ang gas tank gamay ra ang scratches pero maguol ko magtan-aw, di ko mahimutang.
i hope naa makatabang nko kung unsaon ko ni ako minor problems. TIA.
EDIT: taga-cebu diay ko mga bro.
mga bossing asa ta kapalit aning dragon tail plate holder?!kana lang barato2x...thanks!
that's true, medyo paranoid ra cgere kaau ko nga mag sige ra ilis ug oil but i guess it's more of a feel thing -whenever ma feel nako nga murag ma bunol ako namigator, mag change oil and clean air filter ra ko (ako ray unay trabaho, ingnon pa lang dili ta anak ug enhinyero) then ma ukiies dayon. mas maau nga gasto ra ko ug 250 for an oil change than spend thousands due to complications tungod mag daginot sa oil. i guess the first tell-tale indicator na kailangan na mag change oil is mo sugod na ka hasol ug cambio, especially when going to neutral (whether gikan 1st or 2nd). one thing i haven't tried is using semi or fully synthetic oils, but dili na man sad ko mo lumba ron so payts ra.
now na impas na gyud ni tawn, i've come to one realization - a rouser 135 is a good daily ride and a better long ride if you keep it stock; and we should keep it as such. ukies ra nang adorno2x like belly pan, fairing, etc but once you mess with the engine, you're gonna have a bad time. i'd say almost all of the major breakdowns akong na dunggan ug na witness sa rouser is when mag mod2x na. although mine is nearing 10k pa, it's still purring like brand new and easily one of the best decisions i've made in my life.
let me guess - do you use the side stand to turn your mot2x? mao gyud na maka wang2x sa side stand with any motorcycle, samot na sa atong mga rouser na medyo bugat2x gyud. for the side stand, i'm sure makapalit ra ka replacement sa imong gi kuhaan sa motor pero if you want to try something else, i think mo sakar ra sa tmx or xrm, not 100% sure though. adto lang sa galleon sa colon, daghan maayo mangayo diha. if you go to mionation and ask for oliver (he's my younger bro), i'm sure he'd be glad to help.
as for the garas, daghan ra sad mo repaint ana. naay mga paint pens ma palit nimo sa ace hardware and you can do it yourself or better yet, have someone do it for you professionally. personally, i see scratches as battle scars nga nindot i-storya when it comes to group rides. secretly though, i'm looking forward to get a matte-black paintjob kung naay kwarta ika spare ^_^
yup natag-anan jud nimo bro. side stand akong gamiton para tuyok sa motor. salamat kaau sa infonka-try na pud ko sa mionation sa mandaue, dira ko pataod ug cycle seal last month, highly recommended para di na kulba matunok, nkabuy pud ko dra index titan 5 helmet
ask diay ko bro asa ta mkapapintal anang matte black? nindot btaw na nga klase pagka-black. murag batman.
again ty kaau sa info.
naa ko lain question mga brad, nkabutang man sa manual nato nga kinghanlan na servicing inig abot 750km, change oil, i-check/clean/replace/tighten kung unsay kinghanlan. asa man nato na dad-on ato rouser nga reliable ang mekaniko bro kanang sweto sa ato motor? nkabantay man gud ko bro lahi na jud siya. ang handling lahi na unya naa na motaguktok sulod sa makina dapit inig hunong then ang rear break motingog na.
Mga master, asa maayo mag pa service sa rouser 200? Lisud ba ang pisa ani? TIA
Similar Threads |
|