nganong kadaghanan sa atoa dri sa mga isla dli man kaau kahibalo mo langoy??pwde ba ni ang PE sa mga students kay swimming oo dapat apilon ang swimming kay lisod na kaau ug dli makat.on..naa lgi lesson pero puros rman sad visual walay actual..
nganong kadaghanan sa atoa dri sa mga isla dli man kaau kahibalo mo langoy??pwde ba ni ang PE sa mga students kay swimming oo dapat apilon ang swimming kay lisod na kaau ug dli makat.on..naa lgi lesson pero puros rman sad visual walay actual..
@mang kulas,
Bro, mo-matter ba ang low-tide ug high-tide factor sa sea navigation?
Like for example, miingon ang kapitan sa 2Go nga Starboard-Starboard sila unya wa niya ma-anticipate nga low-tide unya nakita niya nga masangad sila sa shoal, mikalit siya ug change course to Port-Port at the very critical time considering sa distance nga duol na sila kaayo mao to naapsan sila sa Sulpicio.
nope! ang kanang makita nimu sa chart parehas adtong gi post picture ni vo2max kanang mga numero ang pasabot ana is the CHARTED DEPTH... mao nay gilagmon sa tubig dha, pero kanang numerals it base on LAT (LOWEST ASTRONIMICAL TIDE) kung baga pilaka lowest tide na xa,
ug sa imu pangutana
Imposible, kapila naman nag agian ang 2go dha? PILA man ang ilang DRAFT(Distance from waterline to keel) ?,,, kabaw na sila for sure sa WATER DEPTH ug mamonitor mana nila kay tanang barko naa may ECHO SOUNDER... it is a device that measures the UNDER KEEL clearance... using SONAR WAVES.
so imposible kaayu. kita na nila sa BRIDGE ang gilagmon sa ilang giagian kay naa may ECHO SOUNDER
unya kung LOW TIDE sad, dako ang possibility na KUSOG ang CURRENT... pweding i drift imung barko...
unya practice man jud na bro sa mga SEAFARERS na before muabot naa man jud nay checklist, cgurado apil ang TIDAL status sa checklist... dili pwedi wala na sa checklist,,, kahibaw na sila kung unsa nang ORASA ang LOW TIDE ug HIGH TIDE
Mao ni akoa take.
Depende sa situation.
aa/ DILI - if it was done well ahead in time while there is still time to remain calm and everything is under control.
Well ahead in time? unsa man ni siya? Kanang mga 10 to 6 miles tingali. Below that lower figure, I will not call you a master kung sige gihapon ka katawag bisan wala ka gitubag. Below that range you as the master should at the very least have the PLAN of what action to avoid regardless of whether you are the burden vessel or the privileged vessel/stand on.
bb/ OO - there is no guarantee nga dili mo magbanggaay if nagka-contact mo.
I read the "bible" (referred by Mang Kulas link) thru the night ug WALA koy nabasa nga if you have established positive contact with the other vessel dili mo magkabanggaay. Dili nako mo-refer sa akong amigo kay nakabasa nako sa "bible". he he he.
So i stand by my humble opinion that RADIO COMMUNICATIONS should NEVER be used as a COLLISION AVOIDANCE.
For collision avoidance apply the International Regulations for the Prevention of Collisions at Sea or the Inland Rules if naa or applicable.
At the wrong moment/situation it will be a waste of your precious time, it is not 100% guaranteed that both parties will understand each other 100%. Usahay maglalis pa na sila tingali kung kinsa ang tama ug kinsa ang mali.
uu sakto wala jud na sa rules ang radio communication, wala man gani ang RADAR... hehehe kay na belong mana sila sa " ALL AVAILABLE MEANS " hehehe
mao ang LOOK OUT jud ang importante... LIGHTS and SHAPES ang tan awn.. kailangan kabaw sila nagunsa nang barkoha, relative to the NAVIGATIONAL lights na gi EXHIBIT sa usa ka target.
ILAW palang,,, kabaw naka asa ka mulikay..
pero ambot jung pagka unsaa ug naunsa ni sila.
ang mga KAPITAN ra jud ug ang mga WATCH OFFICERS mka tubag ani,,,
pero xempre ahayay ug TABON, luwas sa ilang kaugalingon.
hahay!!!
KUNG naa lng JUY VTS... tsk tsk
YDR pwedi( to catch the culprit )
pero nganung kinahanglan man tag CULPRIT na pwedi man i AVOID ang INCIDENT db?
JcBoy pwde pabaga lang ko nawong bisan kang @mang kulas nimo gipangutana ni ha?
para nako lang ha.
Generally speaking YES mo matter ang low/high tide sa coastal navigation.
Reason - daghan nako nabasa sa internet nga nabahura/misadsad due to set/drift (direksyon / speed sa kuryente) not being considered and leeway (allowance/adjustment sa course) not applied sa ilang navigation.
Ang uban himoon man gani nga reason nga nasasad among barko tungon sa tidal current.
If directed ni siya nga question sa tragedy karon, no comment ko ani.
But on that given time sa accident the tidal state was flooding / pataob.
All these things i'm sure will be included in the investigation by the Marina BMI/Board of Marine Inquiry.
I agree with you that VDR would help on this kind of accident like collission. What is happening now is both captain has their own story as narrated on their Marine Protest and assisted by their lawyer. Only VDR can give light if only marina required them to be fitted to vessels. This must be part of the Passenger Ship Safety Cert compliance
nakapait gud sa atoa. Kini nga mga ship operators, kadaghan naman ni sila mka-sala. Pero unsaon man nato nga naa man sad sa balaod gud nga "foreign companies" cannot operate in local domestic routes sa pilipinas. mao na nga ang ordinary pinoy , walay choice kung dili sakay ani nga mga barko nga pirti na kara-ana. kapila na ni gi convert, karaan og makina. unya naa sad sa balaod nato nga MARINA ra gyud ang mka-decide if sea worhty ba ang vessel. unya kahibalo namo nga "under the table" ra bya mag binayranay ang marina og ship operator.
so resulta...disgrasya. never ending cycle.
New maritime technology man na karon,
ang mga pasahero sa barko himoon na nga lawog sa mga isda.
Grabe siguro ang binayranay didto sa kongreso para ma-monopolize sa mga lokal nga negosyante
and transpo sa dagat. Kung naa lay mosulod nga foreign companies with new ferries and ships adto gyud ko mosakay.
Similar Threads |
|