Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 40 of 40
  1. #31
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908

    Quote Originally Posted by johnnygomezzz View Post
    HI mga bro/idol asa kaha ta kapalit ug oem na mga parts sa honda xls 99 model? naa pa na sa Honda jud na store? ug kung wa asa na store ang mamaligya ana bro......... parts like sa chain, etc...pila pud kaha hehe thankssss
    naa daghan sa Vismin bro or atbang reliance manalili, common kaayo na ug mga parts atong mga bike bro hehe, pariha bitaw ta ug Bike, basin ganahan ka mag ilis ug big block sa imong engine bro hehe, pariha sa ako-a, PM lang nya nako hehe, electrical plate assembly, single phase regulator, piston and rings, big bore block 200 cc. with large fins, timing kaayo naa koy whole set gyud diri balay hehe reserba ni nako sa ako-a pero willing to let it go kung naay nagkinahanglan hehe, tan-awa akong block bro dako na kaayo, pwede na i-lean mix pag ayo para tipid na sa gasolina.....



    Ont: Open Type Regulator : mas nindut ni gamiton compared sa mga shunt regulator on older bikes, mas minus ni ug braking HP on the engine ug efficinet sad kay inig ka full charge sa battery, mu open sad ang charging circuit...ang resulta minus pud gamay ug ka-on sa gasolina kay minus man sad gamay ang braking na sa mismo stator hehe

  2. #32
    ok bro huna2 sa ko hehehe, bro ok ra ba botangan ni ug double stand ato motor? kay 1 time nag park ko sa velez na sadhiran ug student ingon ang guard wa man ko kita den nabuak jud ang sidemirror, rearlight asembly ug clutch handle atot kaau

  3. #33
    @khouj naa pakay extra carb para sa KMX bai? basig naa kay sper katong sa KMX nmo.

  4. #34
    Up ko ani..payter ni dah..am learning! Bro KHOUJ, unsaon na lang pud kaha pag kab-ot maski sa 65km/liter sa yamaha mio sporty nga with 58.5mm block? stock carb nya stock jetting(38pilot,110 main). ug pagamyan kaha ang jettings...unsa kaha maau? was thinking from 38pilot e down to 36pilot jet pero 110main japon...what do you think? puede kaha?

  5. #35
    maulaw kos uplod aku mods...una lang mo ts

  6. #36
    @khouj bai pwede ko pa PM sa imo mobile #?
    naa koy patabang. kay sweto ka sa KMX. thanx bai.

  7. #37
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by johnnygomezzz View Post
    ok bro huna2 sa ko hehehe, bro ok ra ba botangan ni ug double stand ato motor? kay 1 time nag park ko sa velez na sadhiran ug student ingon ang guard wa man ko kita den nabuak jud ang sidemirror, rearlight asembly ug clutch handle atot kaau
    i modify na lang na imohang XL bro ipabikangkang gamay ang angle kay mao nay isa sa mga drawbacks sa XL, narrow ra kaayo ug angle iyang side stand, ayaw butangi ug center stand bro kay enduro type chassis man gud na, di bagay kay hindrance man gud na ang center stand kung mag offroad ka, BTW modified na na ako-a bro 1 inch schedule 20 stainless steel pipe na ni ako-ang stand

    Quote Originally Posted by 2stroke View Post
    @khouj naa pakay extra carb para sa KMX bai? basig naa kay sper katong sa KMX nmo.
    naa gyud bro hehehe PMed you my number bro, kung gusto ka ug block set mismo naa sad ko hehehe

    Quote Originally Posted by fatso View Post
    Up ko ani..payter ni dah..am learning! Bro KHOUJ, unsaon na lang pud kaha pag kab-ot maski sa 65km/liter sa yamaha mio sporty nga with 58.5mm block? stock carb nya stock jetting(38pilot,110 main). ug pagamyan kaha ang jettings...unsa kaha maau? was thinking from 38pilot e down to 36pilot jet pero 110main japon...what do you think? puede kaha?
    bro find a way to alter the transmission system, make it a high speed set-up, bahalag muhinay gamay ang acceleration basta mutaas lang ang top speed sa imong mio, dako kaayo na ug impact bro kay akong nabantayan aning mga mio (CVT transmission) murag mga low gear ra gamay kay mag utong na ang mga makina inig ka high speed, just remember more RPM means more gas, kung high gear ka muhinay man imong RPM resulting to a slower acceleration and a slower intake suction on the carb resulting to a slower gas consumption, ang nakabintaha sad sa high gear inig maka momentum na ang mismo makina, mutaas sad gyud imong top speed, for example makadagan imong mio ug 110KPH @ 8000RPM, kung high gear na siguro 130-140 KPH na @ 8000 RPM at the same stock carb jettings...hinumdumi nga imong mio dako na ug low and mid end power kay naka 58.5 mm na so pangita-i ug paagi kung unsa-on nimo ug alter ang CVT nga mahimong hi gearing siya, (Driver-driven theory)

  8. #38
    wew thanks for this awesome thread!

  9. #39
    boss unsaon pag modify sa vintage yamaha chappy 50cc, pwde na alisdan ug makina ?,

  10. #40
    Quote Originally Posted by KH0UJ View Post
    i modify na lang na imohang XL bro ipabikangkang gamay ang angle kay mao nay isa sa mga drawbacks sa XL, narrow ra kaayo ug angle iyang side stand, ayaw butangi ug center stand bro kay enduro type chassis man gud na, di bagay kay hindrance man gud na ang center stand kung mag offroad ka, BTW modified na na ako-a bro 1 inch schedule 20 stainless steel pipe na ni ako-ang stand

    naa gyud bro hehehe PMed you my number bro, kung gusto ka ug block set mismo naa sad ko hehehe

    bro find a way to alter the transmission system, make it a high speed set-up, bahalag muhinay gamay ang acceleration basta mutaas lang ang top speed sa imong mio, dako kaayo na ug impact bro kay akong nabantayan aning mga mio (CVT transmission) murag mga low gear ra gamay kay mag utong na ang mga makina inig ka high speed, just remember more RPM means more gas, kung high gear ka muhinay man imong RPM resulting to a slower acceleration and a slower intake suction on the carb resulting to a slower gas consumption, ang nakabintaha sad sa high gear inig maka momentum na ang mismo makina, mutaas sad gyud imong top speed, for example makadagan imong mio ug 110KPH @ 8000RPM, kung high gear na siguro 130-140 KPH na @ 8000 RPM at the same stock carb jettings...hinumdumi nga imong mio dako na ug low and mid end power kay naka 58.5 mm na so pangita-i ug paagi kung unsa-on nimo ug alter ang CVT nga mahimong hi gearing siya, (Driver-driven theory)
    14/42 gearing papi fatso lami kaayo dagan minus utong sa makina hehe..

  11.    Advertisement

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

Similar Threads

 
  1. For Sale: mountain bike shorts for DH and Freeride
    By Mcmurills in forum Sporting Goods
    Replies: 29
    Last Post: 08-12-2009, 07:21 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top