Duna koy problem sa touchpad sa akong laptop (Acer Aspire V5-471G). Inig connect nako niya sa external monitor (VGA) or sa charger, dli na mugana iyang mga multi-gestures para sa windows 8 (four-finger swipe, three-finger click, etc.) ug mag lisud na siya ug drag, mukalit ra pud siya ug right click inig drag nako. Mga 3 months old nani siya.
Pag first-month (or less bato, nakalimot nako

) nabantayan nako nga inig charge nako, maglisud nako ug drag (mukalit rag right-click) ug gamit atong multi-gestures. So, akong gi balik sa Octagon sa SM. Gi-reset ang OS ani. Pag-uli nako, nag-uninstall ko atong ilang bloatware(free-ware nga way gamit), pag-uninstall nako sa Mcafee, ni restart akong laptop daun dli na siya mo boot, mangayo na siya ug recovery disk. Nakalimot man ko ug palit ug usb para recovery, ako nalang ni gi adto sa Octagon balik pagkaugma, daun ilang gi recover ra pud daun nipalit ko ug USB para sa recovery.
Naa toy time nga nanan.aw mi ug salida sa akong family (Skyfall man guro to) gamit akong laptop. Pag connect nako sa among tv, nabantayan pud nako nga nitukar napud iyang problema sa touchpad, pagkasunod-adlaw, ako napud gi balik sa Octagon daun ana sila nga i adto nalang ni sa service center sa acer didto sa Gorordo (main nila) or sa Reclamation. Wala ko nidayon kay gihasolan nako, ang ako ganahan ko iuli ni akong laptop unya kay taud-taud naman ni pero naa pa sa warranty. Nangutana ko sa akong auntie kung pwede bani ipauli. Ana siya sa U.S. basta naa pa sa warranty pwede pa daw mauli, so akong gi search sa internet kung pwede ba mag refund diri sa Pilipinas. Nakit-an nako sa website sa DTI nga pwede basta naa para sa warranty, refund or replacement basta naay defect ang product(naa ra ang link:
Department of Trade and Industry - ABOUT DTI - No Return, No Exchange Policy). Ni-adto ko sa Octagon daun gi ingnan ko nga i adto ni sa Acer nga Service Center, nakalimot ko kung unsa pa to ilang gi-ingon, kung mu-refund ba sila or dili. Ana akong papa(kuyog mi adto sa Octagon), 'mu-refund daw sila pero i-confirm sa ang defect.' Ni-adto mi sa Acer Gorordo, nangutana ko kung ma-refund pa akong laptop(kay nakalimot man gud ko sa gi-ingon sa Octagon

) nga 3 months old, ana to ang taga-acer service nga 'within seven days ra ang refund or replacement per DTI pero depende rapud na sa Octagon kung mo-refund sila', naglibog daun ko kung sakto ba to ang naa sa website sa DTI . Naa na ron akong laptop sa Acer didto sa Gorordo mauli karong monday or tuesday.
Ang akong mga pangutana:
- Ma-refund ba to sa Octagon ang akong 3-month old nga laptop?
- Ganahan ba mo sa service sa Octagon (ako, dili)?
- Naa pud muy problema nga ingun-ani sa inyong Acer nga laptop?