Page 450 of 510 FirstFirst ... 440447448449450451452453460 ... LastLast
Results 4,491 to 4,500 of 5096
  1. #4491

    Quote Originally Posted by ghostie2472 View Post
    Guys naa ko question. If naka agi na ug tunok ang ligid, pwede pa na ipa tubeless? Ka duha naman na tunok ug lansang akong rear tire gud but that was 6-7 months ago unya nag start na ug ka hilis ligid, 1 year naman akong Rose. Pwede pa na or palit jud ko ug new nga ligid?
    you mean ang stock nga ligid sa atong mot2 bro i tubeless setup nmo? although pwd ni, all we need is a valve stem for tubeless rims (kapalit ko vismin tg 65 ra ba to, but la jud nako gigamit) but daghan advise against this setup kay dili daw lagi designed atong ligid with out tube. may loss of air pressure jud daw, much faster than normal. may uban pod misulti gamitan lang daw cycle seal.

    1 year na pod akong mot2, hilis na gamay ang ligid, palit na lang ta new tubeless bro, dungan ta para ka discount.

  2. #4492
    Quote Originally Posted by zeikoi View Post
    bro! go for rouser. fuel efficient and nice looks. A good specs for a Light Sports Bike 135LS! naa gyuy ikabuga! dont worry sa height nimu naa ray reworks ana. and for the quality?? dili mana dayun dali maguba bai after 5yrs pana mang gawas and ni agi nag quality check.I observed how the after sales support was did. katong ni ari ang Bajaj sa Cebu. gi pang note gyud nila ang dali ma wear-out and gina improve. amping and proper maintenance lang gyud.

    You can also see some features nga wala sa uban.

    BTW, asa inyu sa basak?

    kabasa sad bitaw ko ana sa mpc man guro to kadtong niari jd ang mga reps sa bajaj. dapit diay mi sa mactan doctors boss.

    wala pa nuon ko rouser pero giplanohan gyud ko ni pag ayo kay first bike nko ni if ever madayon na. ako gikalibgan pag ayo karon kay usaon nko pagtarong ug break in ang rouser 135. mbasahan nko kay hard daw, some say follow the manual. ako nahan jud unta tuuhan kay ang hard break in. ang blema nko if kana ako buhaton kay asa and newbie pa jud ko saon kuyawan ko mudala anag hard break in. wew hasula wala pa gani ko ksugod kupot nagproblema naman ko daan.

  3. #4493
    hard bai, motoman method. nuon 1 year kapin pa akong mot2 pero mas mi nindot pa jud ang dagan.

  4. #4494
    feel nako nindot jud tubless. di man mo loss og air nuon bro not unless matunok but then because of peer pressure. ang katong buslot kay mo takub ra to which triggers na hinay ang pag gawas sa hangin nga makahatag pa sa rider og chance nga makadagan pa hantod makakita og vulcanizing shop and also sa advise sa tanan nga cycle seal. chances nimo nga matunok then ma hiyus is so slim. as per comments sa uban and also sa ako experience.. hehehe. super approve ko aning tubless with cycle seal set up. nahan sad ko mo try anang nitrogen. eheh

    Quote Originally Posted by gian_101 View Post
    you mean ang stock nga ligid sa atong mot2 bro i tubeless setup nmo? although pwd ni, all we need is a valve stem for tubeless rims (kapalit ko vismin tg 65 ra ba to, but la jud nako gigamit) but daghan advise against this setup kay dili daw lagi designed atong ligid with out tube. may loss of air pressure jud daw, much faster than normal. may uban pod misulti gamitan lang daw cycle seal.

    1 year na pod akong mot2, hilis na gamay ang ligid, palit na lang ta new tubeless bro, dungan ta para ka discount.

  5. #4495
    Quote Originally Posted by gian_101 View Post
    hard bai, motoman method. nuon 1 year kapin pa akong mot2 pero mas mi nindot pa jud ang dagan.
    mao jud na ako plano boss. if naa lng unta maka instruct nko or much better mo hard break in para nko sa rouser, newbie paman gud ko nya slide bya daw ang rear tires ani nga motor. la pako kasuway drive dire city.

  6. #4496
    Quote Originally Posted by ShernyKenS View Post
    feel nako nindot jud tubless. di man mo loss og air nuon bro not unless matunok but then because of peer pressure. ang katong buslot kay mo takub ra to which triggers na hinay ang pag gawas sa hangin nga makahatag pa sa rider og chance nga makadagan pa hantod makakita og vulcanizing shop and also sa advise sa tanan nga cycle seal. chances nimo nga matunok then ma hiyus is so slim. as per comments sa uban and also sa ako experience.. hehehe. super approve ko aning tubless with cycle seal set up. nahan sad ko mo try anang nitrogen. eheh
    lagi bro, nindot jud ang tubeless. akong pasabot kay ang stock nga exterior (MRF ang brand sa ako) i tubeless setup. kwaan ra ug interior.

  7. #4497
    Quote Originally Posted by yenchanix View Post
    mao jud na ako plano boss. if naa lng unta maka instruct nko or much better mo hard break in para nko sa rouser, newbie paman gud ko nya slide bya daw ang rear tires ani nga motor. la pako kasuway drive dire city.
    slide jud btaw siya bro labi na kung bag.o pa. after minimal wear, ok naman. but of course careful lang jud pirmi. practice lang jud usa bro clutching less than a week makuha ra na nmo, then hard break daun. mas nindot jud kung ikaw maka virgin sa imong mot2. city driving? maanad ra pod ka ana.

  8. #4498
    Quote Originally Posted by gian_101 View Post
    slide jud btaw siya bro labi na kung bag.o pa. after minimal wear, ok naman. but of course careful lang jud pirmi. practice lang jud usa bro clutching less than a week makuha ra na nmo, then hard break daun. mas nindot jud kung ikaw maka virgin sa imong mot2. city driving? maanad ra pod ka ana.
    Aw pwede ra diay makadagan na siyag pila ka kilometers nga hinay2x then e hard break in? Murag nabasahan man gud to nko ka motoman nga lahi na daw if hardbreak in dayon vs easy then hard break in.

  9. #4499
    [QUOTE=yenchanix;14737626]Aw pwede ra diay makadagan na siyag pila ka kilometers nga hinay2x then e hard break in? Murag nabasahan man gud to nko ka motoman nga lahi na daw if hardbreak in dayon vs easy then hard break in.[/QUOTE

    sa ako lang bro ha praktis una og hulam sa imoha amigo og motor para once naa naka rouser puhon ikaw na mo hard break-in sa imoha motor gikan sa casa...first 20 miles gyud ang pinaka importante or first 32km na byahe hard break-in na dha dapat.. run it like you stole it...

    dapat hawan ang kalsada srp ba..on kadlawon or gabii... option nimo change oil human kay diha ang pinaka dagko na grain sa metal na makita nmo on change oil or 500km na.. pero para nko drain oil after hard break-in makita gyud nmo na naa tiny particles na metal nakuha bsan tin-aw pa kaayo ang oil nmo kay if pabayaan katong unang dagko na metal tiny particles maka cause baya to og wear and tear nasad kay mo re-circulate sa engine oil..use mineral based lang sa unya na mag semi-sythetic mga 3,000 km or full sythetic at 5,000km..if done properly nndot gyud ang performance sa sealing compression sa engine nmo...

    mao na ako gibuhat sa akoa dili lang rouser ako.. mio sporty lang about 56,000km na akong mio runs like new lang gihapon kay nndot man pag break-in... same raman ang concept ...

  10. #4500
    Mao lage ta ako buhaton boss rio. Nahan jd ko ma nindot ang break in sa ako motor. plan nko is ako nlng saboton ako amigo/ofcmate (naay rouser 220) siya ako pdalhon ipabreak in nko niya. As in wala jd ko salig nga mkaya nko padaganon ang motor ing ana kakusga. Better safe than sorry.

    Ako lng jud giapas anang hard break in kay engine reliability. As per motoman, engine reliability = power.

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Replies: 1329
    Last Post: 09-06-2025, 05:32 PM
  2. Vitiligo Patients In Cebu Tapok Ta Diri
    By clydex in forum Fitness & Health
    Replies: 6
    Last Post: 07-02-2012, 11:13 AM
  3. Replies: 19
    Last Post: 09-11-2010, 02:30 PM
  4. sa mga nasa abroad ang parent/s tapok ta diri...
    By k1ng in forum Family Matters
    Replies: 5
    Last Post: 06-02-2010, 02:54 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top