SSS, Pag-ibig and PhilHealth ky part jud na siya sa requirements. Please check sa imo temporary business permit, naa na sila'y gi-attach list of requirements pra i-submit nasad nimo within 30 days (nalimot ko if gi-extend nila into 60 days na).
Some of the requirements ky:
- Fire Clearance
- Sanitary Permit
- Environmental Clearance
- SSS
- Pag-ibig
- Philhealth (lahi sad tong health card sa employees nga makuha nila sa Sanitary Dep't)
- TIN number or COR sa BIR
nalimot nmn ko sa uban, hehe...
If na register na imo business sa BIR, required gyud ka attend og seminar. If sa Mandaue Branch ka, every Wednesday ila sched @ 1pm. I don't know if same goes with Cebu City Branch.
Topics i-discuss ky about your payment schedule sa taxes.
If you have any question, pwede rmn ka moask jud sa ila pero usahay maikog ka ky busy kaayo sila gud.
By the way, did you have a signed contract sa imo business? Dapat 5th day next month after gi-notarized or gi-pirmahan sa abogado, naka-register na imo business sa BIR ky if not, naa ky bayran nga penalty og P1000. That charge was last 2011 pa. I don't if ni-increase na sila ron.
SSS
Same mi situation ni Sir mojojojo. Mandaue man na locate ang business nako that time and sa SSS, dapat sa Lapu2x mo register. pero sa payment, you can pay sa banks or other branches rmn. Pero naa pud ky Regular Report i-submit sa SSS. Maximum of six months ra ila dawaton (or depende pud siguro if mada og hangyo) and this should be submitted sa branch where na register imo business.
Cebu City branch sa SSS ky mao na ang main branch sa Cebu so covered na niya tanan. Diha na moadto ang mga naa sa province. Pero, didto jud ka pa register sa branch where na locate imo business but you can ask forms bisan asa nga branches.

Same goes to Philhealth. Registration, sa designated branch and payment ky any branch na.
Sa Pag-ibig, separate jud per assigned places sa ila branch. If Mandaue, sa Mandaue ka transact tanan. Anyway, same building rmn sad ang tanan sa PAG-ibig.