aw kana diay ingon ana paps. magwild diay imong idle. kasway ko ana sauna katong akong g swayan ug adjust2 ang akong carb. adjston rana bro. mo ingon ana mnjd nang OKO cguro. mag wild ang idle. naremedyohan rman ni boss alan tong akoa katong nagpatune-up ko ghapon. ipatono lng nag blik dd2 paps. or kung gnahn ka try2 pd ug tono ana para maanad kas timpla sa imong carb. hehe...
Last edited by isparkol; 12-17-2012 at 02:33 AM. Reason: usbonon ang hangin ug idle ana. mainly ang idle man guro na ang problema
sa keihin murag d man guro ma ingon ana sah? wa pd ko ktry sa keihin kai murag xpensive OKO rako kai abot kaya
bsta maguba ni c OKO blik stock carbs nlng ko ani hopefully mo last ni cya.![]()
![]()
masulbad rana sa suking tindahan imong problema paps... kuwang rana ug tono![]()
Last edited by isparkol; 12-17-2012 at 02:41 AM. Reason: pila diay presyo anang orig keihin thai or japan? nyahahaha....
unya papsmo adto ko shop para tonohon balik, hope ma ok na ni siya.. keihin thai 28mm 3.4k man guro to..
mga paps,jst wanna ask naa ba orig. keihin carbs(thai/japan) na 26mm or 24mm & 28mm lng na xa,y inbetween n sizes ana?
TIA!
maaung buntag s tanan.. taasa nko g.backread ei.. bibo keu mga mio tech. boyz da!haha!
OKO and Keihin Flat Slide pareha rag characteristics sa idle.... Keihin PWK copy man ang OKO.
As per sa akong Keihin PWK orig na Japan, matarong ang idle kung maadjust/ matuno ang A/F Mixture and Idle screw
dugay kaau nakong antos ani problemaha but nakuha ra jd nako madugayan.... and make sure na dli mohungaw ang kanang part na agianan sa cable padulong throttle slide
power jud kaau ang flat slide, sad to say nga walay gagmayng main jets diri sa Cebu maong changed to round slide usa ko karon
Biggest pogi point sa round slide kay mas ekonomiya pa sa stock, 42 pa akong PJ and running rich pa akong bottom and top but 30+km/ltr gihapon consumption![]()
@ xelkho,
nakasuway ko ana sa oko. ako ra pitikan gamay ang throttle, mubalik ra sa idle.
pero kung gusto ka ug sarapness, eemteeaartee cable is da answer.
kani, granting nga sakto ang tono sa carb unya mo-persist gyud ang problema.
Similar Threads |
|