Page 2 of 2 FirstFirst 12

Default Re: Where can I buy cheap materials for accessories or jewelrymaking?

Here is the link to photos of the raw materials we supply that we uploaded through multiply -> http://ssssling.multiply.com/photos/...or_accessories

sa quiapo dghan! but sadly, kailangan pa mu travel. sa cebu hardware ko mgpalitan diri pero perteng dugaya lagi.

Quote Originally Posted by pc101 View Post
    sa quiapo dghan! but sadly, kailangan pa mu travel. sa cebu hardware ko mgpalitan diri pero perteng dugaya lagi.
    pc101, unsa nga materials do you buy in cebu hardware kasagaran? maypa mu palit nalang ka namu.. mas barato pa mi kaysa cebu hardware..

HI, Just in case you havent found the right store, you may visit, Fashion Island or Cebu Hardware.

manalili daghan didto...

Quote Originally Posted by ClubUltimaLpZ View Post
    HI, Just in case you havent found the right store, you may visit, Fashion Island or Cebu Hardware.
    asa ng fashion island? sa colon ra na dapit? nangita kog mga studs and fabric dyes gdd

7.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12