Page 419 of 606 FirstFirst ... 409416417418419420421422429 ... LastLast
Results 4,181 to 4,190 of 6055

Thread: Accenture

Default Re: Accenture

korek! double check.., magcge lang ug ingon tga kontak nko na "as of the moment gfinalize pa ang dates ug availability sa pcs position..."

nya magcge ingon na mukontak ra cla., pero ang pangutan kay wen??
    igo lang pud sila n.engon na u passed the application ..pero la pa diay start date..
    nganong g.tugatuga man sila ug hiring kung ina.ani diay na la pah na finalize ang mga dates., g.salig man gud siguro sila na gagukod tah sa trabaho sa accenture.,

For those waiting in agony of the status of their application, what they are hiring will also depend on what the business needs since recruiting is business driven. I believe that the demands will also fluctuate, there's a need now but afterwhich, the need will be gone or moved to certain months. But if the hiring is urgent, you can be called and processed as quickly as possible.

For ASE, I don't think they are hiring now.

PCS, I think there are a lot of changes resulting to changes in the dates.

Again, it's still up to the needs of the business and if you really want the job, you gotta be patient.

Quote Originally Posted by jregner89 View Post
    grabe nmn sad., d namn nah tinarong in.ana wui..kung ng.hiring sila, pasabot naa jud unta job vacancies., d mgpahuwat ug pila ka months..
    lagi.. saon taman.. mao man jud guro na ilaha.

wla man gud ko work ron nya d jud lalim mghuwat aiy., magduhaduha ko ug apply sa lain kay basin manawag nah sila nya mkacomplicate na hinoon sa situation..
    ingon ana sad ko sauna.. pero if dugaie najud kaau apply nalang lain oi kaysa magtambay ka.

Quote Originally Posted by skimfreak View Post
    ahhhahaha..ako gani 2 months na wala pa ghapon...eheheheheh... maynta mag send silag rejection letter para mka balo ta nga wa na tay chance kaysa mag laum ta...ahahahahah... pero think positive lang ghapon guys!!
    wla sad jud bitaw. ang ilang paagi gud ana kay if dli nila makuan kay i archive na... then ila nana tawn ing hiring nasad.

Quote Originally Posted by akira sendoh View Post
    For those waiting in agony of the status of their application, what they are hiring will also depend on what the business needs since recruiting is business driven. I believe that the demands will also fluctuate, there's a need now but afterwhich, the need will be gone or moved to certain months. But if the hiring is urgent, you can be called and processed as quickly as possible.

For ASE, I don't think they are hiring now.

PCS, I think there are a lot of changes resulting to changes in the dates.

Again, it's still up to the needs of the business and if you really want the job, you gotta be patient.

Thanks for the info.. I really want the job. I know i need to be patient but i just want to know how many weeks or months should i wait for pcs. just a rough estimate will do.

Thanks for the info.. I really want the job. I know i need to be patient but i just want to know how many weeks or months should i wait for pcs. just a rough estimate will do.
    dli man sad gud pareha na bro. usab2 jud. sa akoa kay 6 months kapin jud kong naghuwat then wala jud. mi re-apply ko, anha pako nadawat..

hiring dependent sa projects type.. currenlty daghan project managers naka hold sa manila ug naghulat ug mga projects... na-a da ninyo na maghulat hantud mu message or re-apply after 6 months ug mag ngita ug part time kung ganahn gyud ka sulod sa accenture...

Quote Originally Posted by blueraiden View Post
    dli man sad gud pareha na bro. usab2 jud. sa akoa kay 6 months kapin jud kong naghuwat then wala jud. mi re-apply ko, anha pako nadawat..
    kung muabot man lang gani ug 6 months mgpahibaw lang sila.,or basin pamaagi lang nah nila na pahuwaton para marefresh ang application status..

murag sayon ra kaau isulti ang "naa ra ninyo if maghuwat or reapply after 6 months"..

i will really wait for this job in accenture..bahala nah si batman..mura njud kog mabuang aiy., ambot lng jud..d ko kadescribe sa feeling..i decided not to take the board and forget my nursing profession pagdawat nko sa accenture..paet lang kay i need to wait..pero cge lang, more blessings come to those who wait..

Hi people!

Ask lang ta ko kay plan ko apply as Data Analyst here..
    Unsay buhaton ana? the term data analyst is really broad.. (for me)..
    I also heard that the pay is comparably lower than the other positions. Is that true?
    Thank you!

wla q sa accenture nag work.. pro i know 18k+ elang sweldo dd2..

11.    Advertisement