sa akong 135 sauna kay unleaded ra jud permi akong ibutang but sa akong 220 kay permi vpower kay ganhan man kaau ko sa dagan gud. hehe ok ra man, wa mai problema. mga 6 na ko nakapa full tank ug vpower,
sa akong 135 sauna kay unleaded ra jud permi akong ibutang but sa akong 220 kay permi vpower kay ganhan man kaau ko sa dagan gud. hehe ok ra man, wa mai problema. mga 6 na ko nakapa full tank ug vpower,
Unleaded ang gi-advice since our bike is not water cooled, premium fuel mn gd kay masdali mu-init, not much advisable especially city ride kay init dayon makina.
unsa kaha kung sagulan og avgas noh? bisan 1/4 litre lang.
i think so sad sir.. i noticed it after i used up the one liter vpower. init jud xa.. but not to the point of over heating i guess. mas mu init diun compared to unleaded. but dili kaayo nako ma assess kai i do mandaue-talisay trips almost everyday. so by the end of the day. init jud ako makina. so im kind of grateful pud nga cge uwan at least ma basa and mabugnawan ang makina. hehe. but wala raba negative effects kung dali ra siya muinit sir?
for me.. mu stick nlng kos recommended sa akong MC.. unleaded! dli pa aso ug dli mudaot sa atong mother earth char! hehe
^ mao.. dili man na para kusog mo dagan ang motor nga hinay na daan modagan
(unleaded top speed 120km/h; vpower top speed 121km/h LLLLOOOLLLL )![]()
![]()
.. para man na to lessen the pollution..![]()
naa mn gud mga tao nga bantog high octane dako na kaayo ug katabang sa speed. besides, mag-high octane ra jd ko kung pang drag or circuit race akong dal-on nga motor. but on a daily ride basis, pointless kay masdako imo magasto since masmahal gamay ang premium gasoline. nya maau ra ba ug makabulhot jd ka sa city para mafeel nimo difference sa unleaded and premium fuel. and if naa mn ka sa mingaw nga road, do you even have the guts to answer your need for speed? or taman ra ka sa kaya sa imo weak nga tuhod?heheheh
safe ride.
Similar Threads |
|