Page 580 of 675 FirstFirst ... 570577578579580581582583590 ... LastLast
Results 5,791 to 5,800 of 6743

Default Re: MERGED: All About the Corona Impeachment

Quote Originally Posted by M@rv|n View Post
    Naa ko nabasahan sa una ambot dinhi bato sa istorya or sa fb.
    Kadto panahon sa Mitsubishop.

Pedro: Pulis pulis, naa ko ireport nga kawat.
    Pulis: Unsa man na Pedro?
    Pedro: Si Juan nangawat ug Kabaw.
    Pulis: Tinuod na Juan? nangawat ka ug Kabaw?
    Juan: Pataka man lang na c Pedro Pulis, dli man kabaw akong gi kawat, kanding man.
    Pulis: O! kanding man diay ang gikawat, ayaw ug pataka ug pasangil juan, na hala pangayo ug pasaylo ni pedro. ug ikaw juan dli ka mapreso tungod sayop ang gi report.
    I hope maka-relate mga pro corona ani.kay grabe ra ba jud mangugat laban sa ilang amo.mo-ingon ra ba dayun nga walay basehan ang amlc report...

Quote Originally Posted by masterjanuarius View Post
    Is your president fit to lead this country?
    ...It's just show how die hard fan you are to your cheat justice...Divert dayun ang issue,maayo pagkaliwat sa iyang amo nga cheat justice.

Quote Originally Posted by wildfire1203 View Post
    ...It's just show how die hard fan you are to your cheat justice...Divert dayun ang issue,maayo pagkaliwat sa iyang amo nga cheat justice.

Fan? I am for the rule of Law .. and not for trump up allegations, bro. This impeachment is a precedence in many aspects ... and who knows, you might be on the dock one day ..and what you are applauding today of this government .. will be used against you someday .. you never can tell.

This is a good reading from" the Manila Standard Today newspaper on /2012/May/26. I share lang nako.

"The hypocrites on the defensive"

Posted May 26th, 2012 by Rod Kapunan & filed under Opinion.

Quote Originally Posted by masterjanuarius View Post
    Fan? I am for the rule of Law .. and not for trump up allegations, bro. This impeachment is a precedence in many aspects ... and who knows, you might be on the dock one day ..and what you are applauding today of this government .. will be used against you someday .. you never can tell.

This is a good reading from" the Manila Standard Today newspaper on /2012/May/26. I share lang nako.

"The hypocrites on the defensive"

Posted May 26th, 2012 by Rod Kapunan & filed under Opinion.
    ...Simple lang kaayo ako pangutana nimo,bro.Why divert the issue?We are talking here about corona,then why asked me kung fit ba ang present president karon nga mo-lead sa ato nasud?

Quote Originally Posted by wildfire1203 View Post
    ...Simple lang kaayo ako pangutana nimo,bro.Why divert the issue?We are talking here about corona,then why asked me kung fit ba ang present president karon nga mo-lead sa ato nasud?
    sakto jud na, why apilon ang uban,nga si corona man on trial run.. file lagi mo compalaint sa ombudsman ugma kay open na sila, kung tan aw ninyo na angay kasuhan ang uban politiko, para di ta sige balik2x.. cge istorya, walay buhat..

daghan raba diri anti pnoy bai, mangawas ni run sila sa imu pangutana, hahaha..
    Last edited by wak_wak; 05-27-2012 at 11:17 PM.

Quote Originally Posted by wak_wak View Post
    sakto jud na, why apilon ang uban,nga si corona man on trial run.. file lagi mo compalaint sa ombudsman ugma kay open na sila, kung tan aw ninyo na angay kasuhan ang uban politiko, para di ta sige balik2x.. cge istorya, walay buhat..

daghan raba diri anti pnoy bai, mangawas ni run sila sa imu pangutana, hahaha..
    3 man klase tawo diri bay, Ang uban nga nagtuo nga KAWATAN gyod si CORONA and uban nagtuo nga BUANG o PSYCHO gyod c Pnoy og ang uban nga gatan aw lang sa inyo Kombate...Hala padayun...

Quote Originally Posted by baroroy View Post
    3 man klase tawo diri bay, Ang uban nga nagtuo nga KAWATAN gyod si CORONA and uban nagtuo nga BUANG o PSYCHO gyod c Pnoy og ang uban nga gatan aw lang sa inyo Kombate...Hala padayun...
    hahaha.. ma mingaw ang istorya.net kung wala kombate =P

Huwat nalang ta sa TV ugma, kung unsa ang resulta ani..

Mere Omission on SALN is not impeachable offense. FCDA Law prevails over SALN Law coz it is a special law which is more ''powerful'' than general law when there is conflicting each other. The FCDA is absolute confidentiality and no conflict with constitution itself coz of there is ''as provided by law'' on Sec. 17 of Article 11 of Constitution

There are many illegal evidence, hearsay testimony, exaggerated and tainted information. 45 properties to 5, 82 accounts to 4, 10-12 million to 2.4 million. Earnings of CJ is legal according to CSC.

CJ association with GMA is not impeachable offense despite all cases which GMA involves are favored to her. This is just assumption.

I conclude that CJ is not guilty.

Thanks to the impeachment trial! Convicted or acquitted at least the most important is majority or all of the filipino people now knows what kind of a chief justice they have..Good luck Philippines!

^^ Yup, we got one who got the balls to be transparent by signing a waver so his financials can be examined. On the other hand there are 185+1 big one who can even take up the challenge. Add their boss to that. Scared of the truth, I guess...

11.    Advertisement