Page 5 of 11 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast

Default Re: Disneyland in the philippines!

Quote Originally Posted by gmaroxram View Post
    I think you guys hav'nt move on.. You were using the lapses of law enforcements before just to erradicate any improvement for the country..
    Has there been anything to indicate otherwise? No significant changes were made that could have possibly made an impact as to how law enforcement conducts itself. As businessmen, the Disney executives will definitely put what happened then into consideration. It is up to the government of the Philippines if they are able to "sell" their proposal in their pitch to the Disney CEOs, but AFAIK, if the govt. wants the Philippines to be the site of the next Disneyland Park expansion they would have to gain Disney's trust that that kind of lapse won't ever happen again, and that's not an easy task, it would take substantial improvements.

i don't think it can happen here..because the cost of maintaining the place is so high..
    when we went to Disneyland Japan last month, i also wished that naa cya dri sa Pinas..but after I experienced the rides and attractions and the services naka-ana ko na di cya feasible.. kay how they maintain it and the maintenance cost sd..murag layo pa ta.. hehehehe..
    it i-insist jd nato.. kay mahal kaau.. ang maka-afford kay kanang rang dghan ug kwarta.. maka-feel na lang nuon ta sa gap between the rich and poor in our country..

as if the new gadgets are Not enough to drain peoples money, pun an pa jud ani

Not feasible. It would be nice but we just have to accept reality.

EDIT:
    Also, Disney WILL NEVER come here unless our government abolishes the 60/40 restrictions
    Last edited by Lord_Ac; 04-20-2012 at 12:16 PM.

ginagmay nga theme park lang sa gud...

taiwan daghan kaayo themepark every province naa... mas ok pud naa mga ingon ani kay mga company tour kasagara mo anha
    Last edited by Vino Kid; 04-20-2012 at 12:18 PM.

base sa akong nadunggan nga istorya sa panahon pa ni administrasyong ramos, ang PH maoy una untang gi propose nga himoong dinseyland, but the investors nag backout tungod sa mga kakuli-an tali sa mga kasabutan.mao nga didto nalang sila nagtukod sa HK. so kining gi ingon nga hungihong karon nga request gikan sa usa ka politico ngadto sa mga kadagkuan sa disneyland kung hatagan ba kaha ni ug pagtagad or tinoud ba kaha naghimo siya ug suwat hangyo didto ug nadawat pud pa kaha didto nila. nindot pamati-on ang tumong ug tuyo sa mao nga laraw, apan kung adunay personal nga interest murag kuli ni xa mahatagan ug katumanan. kung nasuhong man gani kato sa panahon ni ramos unsa na kaha karon nga wala pay igong katakos sa pagdumala ngadtong sa matarong nga dalan ang sistemang liderato ug politikanhong pamaagi.

Quote Originally Posted by EgentKakashi View Post
    mag tukod og disneyland...hope dili na parihas sa SM Baguio mamutol og dghan kahuy..
    afaik private property na man ang yuta didto so wala man gud labot ang public sa buhaton sa tag iya but SM is still being so considerate

Quote Originally Posted by ain View Post
    Bro, are you a filipino? Instead you must be proud.. May nalang gani na na at least there is an opportunity na someone would like to invest or planning to build a DISNEYLAND here sa pinas diba? So why cant you be happy for our countrY? dont go into general.. Dont further conclude..and once and for all, please dont be such a go downer! Happy na gani ko na naay news such like this.. Something to be proud of.. Imo man nuon e discourage ang mga readers dri. Such an Hypocrite!
    i'll ask u the same thing are u a Filipino? have you seen our fellow citizen? unsa diay ang makaproud for being a Filipino? give me at least ten examples ha kana acceptable sa international standards ha
    Last edited by risklight; 04-20-2012 at 12:51 PM.

speaking of theme parks.ngano kahang walay themepark sa cebu.

boss superman...pag uli nko last feb...kita ko sa North Recle..naay peryahan ^_^ ..
    its a theme park ^_^ wahahahaha..

if ma pareha nata sa other asian countries na pwed mka own ang foreign investors ug 100%,then maybe,maybe lang kay murag lsod pman jud mahitabo na.hehehe..kanindot man unta ani ba,kni pay largahon nto sa laing lugar?

11.    Advertisement

Page 5 of 11 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast