Page 12 of 100 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast

Default Re: Alcatel OT-Blaze Glory 918N (Android 2.3 Dual-Active SIM)

Quote Originally Posted by obcenity View Post
    ani na lng.. download ka sa pc ug keyboard.apk.. dn isud sa memory card via usb cable.. dn after i install nmu sa imo phone.. para naa na ka keyboard..
    mao man ni akng gibuhat since last night po then mali ata toh na file or corrupted akng na-dl bantog dli jud magamit. okai na po siya. mga sir, mag-ask npud unta ko...naa koy other sdcard na partitioned na daan, 4gb lng. ang primary is 2.5gb and ang extension is 1.5gb..gus2 unta nako himuon internal memo ang sdcard pra dli makakaon kaayo sa phone internal memory..asa sa duha akng gamiton, ang 2.5 or 1.5 po? tpos, gi-try nko mag-dl ug link2sd na app sa market, dli lge mubasa sa akong phone?

praise the Lord! makagamit njud kog cp hulog kayo ng langit mga sir/madam!

gagamit mog battery saver with your alcatel ot 918n?

juice defender akong gamit po..so far so good..okay pud gamiton ang auto killer memory optimizer, ginacleanse niya ang memory sa phone pra mas paspas iyang function..

Some phones get 3 bars while zero on others already. Any review of the signal reception in this phone?

Tungud na cya sa 3G Sir. Kae kung imng phone naka Set lang sa WCDMA only kae mangita gyud na cyag 3G signal. Dapat Auto Mode. Try leng para makita nimo ang kausaban

Nagpalit ko ani nga phone kagahapon. Unfortunately, I ran into some problem regarding SMS.

Makadawat ko ug SMS (mo vibrate ang phone and then makita sa notifications),
    but when I open my Inbox, wala didto ang SMS.

So I'll bring this back to the store. (sigh)

If naa mo solutions nahibal-an ani, please post
    Thanks daan

Mo work ang Temple Run ani?

Quote Originally Posted by arisarnado View Post
    Nagpalit ko ani nga phone kagahapon. Unfortunately, I ran into some problem regarding SMS.

Makadawat ko ug SMS (mo vibrate ang phone and then makita sa notifications),
    but when I open my Inbox, wala didto ang SMS.

So I'll bring this back to the store. (sigh)

If naa mo solutions nahibal-an ani, please post
    Thanks daan
    Woot. Try ug master reset. kung di madal request ug replacement.

Thanks nohjsuper, I never thought of that. I guess one can't really know unless he gets to test it himself.

What's disturbing me now is...... I went to Alcatel SM and saw beside the 918n is the Blaze 990 (priced at 9K+). That phone's specs are similar to the 918n with only the camera is 5 megapixels and a Froyo OS (released date is 2Q of 2011). I could say 990 is the older brother of 918n. I searched user reviews about the 990 and found out that the phone starts having problems after 6 months, like the single physical button dies. That's scary. I know it's 990 and not the 918n, but still it gave me doubt of its longevity since 918n is still new and haven't gone 6 months yet.

Quote Originally Posted by flipee View Post
    Mo work ang Temple Run ani?
    on stock ROM, dili

Quote Originally Posted by Notepad View Post
    Thanks nohjsuper, I never thought of that. I guess one can't really know unless he gets to test it himself.

What's disturbing me now is...... I went to Alcatel SM and saw beside the 918n is the Blaze 990 (priced at 9K+). That phone's specs are similar to the 918n with only the camera is 5 megapixels and a Froyo OS (released date is 2Q of 2011). I could say 990 is the older brother of 918n. I searched user reviews about the 990 and found out that the phone starts having problems after 6 months, like the single physical button dies. That's scary. I know it's 990 and not the 918n, but still it gave me doubt of its longevity since 918n is still new and haven't gone 6 months yet.
    well 6 months is still under the warranty period.. pero so far so good no problems jud with the hardware.. barato ra bitaw so dili kaayo sakit kung naay mga issues, hahaha my unit is 3 months na

11.    Advertisement

Page 12 of 100 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast