Makalagot kaau ni mga taw ingani......
point to all these is that, they could have sold one iMAC. That's still profit if you ask mebut instead they lost a customer because their customer services sucks
![]()
mas cheaper sa iCenter bro so pytz ra. didto ko ni palit ako Mac Air sad. nice bitaw ila employees. hatag man gani ug personal # just in case naa questions daw.
tinood jod ni. akong experience sa SM I Store. Palit ug bluetooth headset worth 7k para sa ako iphone. Of course mo ask man gyud ta sa staff about sa product, tan aw nako sa iya nawong kontra gusto kaau mo tubag sa ako questions, siguro kay naka shorts rako unya naka tsinelas. Wa jod ko ganahi, nibalhin nalang ko sa games and gadgets ug didto ko nipalit. Tan aw nako mga hilason kaau ang mga sales staff nila. Dili na jod ko mo balik anang istore. Wala lang sila kabalo bisan naka shorts and tsinelas rako i can buy iMAC spot cash sa ilaha , bisan duha pa kabook.
don't judge the book by it's cover.......
Mag shorts og sanilas raman ko diha, when I ask I usually include words like "doubt", "absurd" etc when talking to the technician. Mention sad ko og PCI express, 32 bit PCI, Gigabit Ethernet then mag siga raman mata. Perting katawa nako sa gawas.
Similar Threads |
|