the first time nako dinha, uso ang brown out pero kever kay nindot ang place. madala ra jud sa kandila and sa moonlight even if brown out. and nindot ang feeling na wala kaayo tao. maka relax jud ka.
the 2nd time(2 years after)na ni anha mi dinha, naa na mga people, ok gihapon ang place BUT BUT BUT the customer service was legitimately bad.
There were 7 of us, 6 ordered watermelon shakes...every after 30 minutes ang usa ka shake. you do the math kung pila mi ka hours naghuwat para lang ma complete ang among order. ni-abot mi sa place 4pm, order dayon, ang last shake na-abot gabi-i na intawn.
and dili pa jud mu sorry ang waiter. mu-ingon ra siya na daghan ra kaayo tao. ingana ka bad. this happened holy week 2011.
im sure makasabot mi nganong dugay kay chill ra sa among mga utok that day pero nag sige ra jud rason ang waiter and ang caretaker sa place.
wala jud word na SORRY ni gawas sa ilang mga ba-ba.
as a cebuana, ma-embarass jud kog ing-ana...mga bad services diri sa cebu. tsk tsk tsk.
so tip nako, if mu-adto mo and daghan tao pangutana da-an unsa ka dugay nila ma serve inyong orders.
or might as well pag order nalang mo beer bahala na pale pilsen ray naa.
kay kanang service ra jud ang maka make or break ana nga trip ninyo.




Reply With Quote





