Unsa imong car? Naay setup nga di na angay ilisan to a smaller size ang jet ug naa pud pwede pa ma ilisan one or more steps smaller nga before mo start ug bakante labi na kung full open throttle. Tinuod makadaginot man ka ug fuel kung mag pa gamay ug jet but you have to do things nga maka compensate for using lesser fuel aron di pud mabug-atan ang makina.
Daghang pwede ma improve sa imong sakyanan aron marecover nimo ang nawagtang nga power due to unwanted load. Kung mahimo na nimo, mas effective pa gyud samot ang lakang nga mag pa gamay ug jet.
Improving the vaporization sa fuel can help a lot when changing the jet to a smaller size. Adding fine screens after the carburetor can help vaporize fuel. Improving air intake air flow can help your engine intake stroke aron mo gaan. Improving the exhaust flow can help your engine exhaust stroke. Removing most of the engine friction by using a better lubricant can help the engine move efficiently with lesser load due to unwanted friction. Improving the electrical signals is also a huge factor. Good insulation with excellent wire condition and contacts help improve energy flow. Remember, everything is energy - improving energy flow can help your car to respond a lot better.
You cannot enjoy driving your car kung bati pud ug engine response, keeping balance with all the things that needs improvement is a huge factor.
way blema brod. unsa diay car nimo brad. basin dako2 jud na og makina.
ipa check lang sa imo mechanic og ang standard or stock jet ba ang naka taod, basin gi ilisan pod na sa previous owner og dako na jet kay basin gusto cya og gamay lang na tamak kay kanlat dayon. pero if ang stock na cya den ilisan nmo og gamay2 kay mo uknol2 jud na, labi na ig starting or kana mag tunggas ka, mora walay umoy ang imo sakayanan.
bai.. asa inyoha? kung naa ra ka dapit mandaue try check ani nga thread: https://www.istorya.net/forums/vehicl...-shop-193.html, pangitaa lang si dodot.. pwede na ilisan ang jet kung carb na imong sakyanan.. then ipa tune lang pud na para mas makasave ka..
ni tambay siguro ug recla ni nga auto saona brad ky kalas mn ug gaso!
Unsa nga car brod? Ayaw lang ilis ug jet dayn basig kuwang ra na sa tune up...or maybe loss cmpression lang ang engine...
Daghan factors sa carb bro aside sa jet lang. Kasuway na ko ani kay ako gi rebuild ako carburator. After rebuilding the carb, i went from 8km/liter to 13km/liter using android software pag compute sa fuel consumption (FuelLog).
Mao ni dapat imo buhaton:
-maayo ba, and nag function ba ang idle mixture.
-check the power valve kung nag function ba, basin nag sige lang ug abli ma-o na rich ra kaau ang mixture sa gas.
-check secondary nozzle kung close ba siya sa low rpm.
-check the vacuum lines kung wala bay leak. Pina ka importante ang PCV, dapat nag function kay ma-o ni naghatag ug addional air para pa lean sa mixture.
Kung dili ma dala, ilisi na lang ug bag-o carb. HTH.
Similar Threads |
|