Pero mas maau nato ibutang sa lugar ang pag-english2x nato para dili ta ingonon sa mga ta nga weird. And It's better nga maguse ta ug at least english in any conversation para dili ta marusty.
Pero mas maau nato ibutang sa lugar ang pag-english2x nato para dili ta ingonon sa mga ta nga weird. And It's better nga maguse ta ug at least english in any conversation para dili ta marusty.
no comment pero murag tinuod kay daghan man ang ni contradict
pero sa ako lang bisan asa mana ang mga sosyalera pero mas daghan lang gani na sa call center...pareha ra sa case sa mga gi-HIV, daghan gi-HIV pero mostly naa ga work sa call center...ngano kaha na noh? maybe sosyalera sila kay murag naa man gud sila sa office pirming ga-lingkod...kapoya ana sah? mandako man atong lubot anah...pero kung satisfaction wise (way labot ang sweldo ha!) mas nindot kung wala ka sa in-anah nga trabaho...for me lang it's so boring, it's make's your job so routinary, you're management and decision making skills will not be polished, it's make's you fat for the reason you'll be sitting in your ass for 8 hours (well, less your coffee breaks, that would be 7), and it's so stressful that you have to find another outlet to enjoy life....mau nang wa ko mag-call center bahalag unsa kadako sa imong sweldo...because i want a job that i would enjoy and because i enjoy my job i dont need motivation to go to work kay mismo akong job mau akong motivation...ang kabati lang...di mi sosyal tan-awon sa among job but it's worth it....
pero in fairness, naa gihapoy manga sosyalera diri sa akong gi-trabaho-an, pero mas daghan pa gihapon diha sa call center![]()
dili man tanan but kasagaran.. murag over na wala sa lugar.. naay onetime nangasaba ug crew sa sa usa karestaurant nya naka ID man ug nga nakatatak sa sling ila company.. perti eninglish oi burak burak ang bah bah nya intawn ang crew naglisod intawn pag explain sa ila side kay unsaon man mag lisod man sila ug inenglis..
ngano man intawn mag-rigor mo anang isyuha. Last time i checked, it is a free country. bisan magtuwad pana sila sa Ayala, or mag-ligid2x pana sila sa SM, wa tay mabuhat ana. Kung wala sila nanghilabot sa "rights" sa uban tawo, then, let it be so. Ila bya nang kinabuhi.
Kung naay nabagohan ani, dili na ang mga callcenter agents or what have you, kung di ang mga nagrigor aning isyuha.
buhi pa diay ni? hahahaha...
Taga Callcenter ka kung in ani ka...LOL
LOL. mga bitter sa mga call center agents teh?
I BET! NANGAPPLY MUG CALL CENTER PERO WA MO NANGADAWAT SA INYONG GIAPPLY!
nagsourgraping na lang mo diri sa istorya.net, to vent out your frustrations! i feel so sorry for you
on topic: i'm not the type of agent who would flaunt my southern american accent! and i don't wear my id outside company premises. i speak cebuano as if di ko mailhan nga nagpossess kog authentic american accent. pero painglisa ko, i will make sure magdugo jud ng imung nose! dili lang nose, hasta ang ears![]()
what seems so luoy about being a call cenner agent. at least i have a job, a well paying job! and i only have small needs so i can save a lot of money! ug dili ko pamilyado, and at a very young age of 21, i can proudly say i am earning a lot than people with the same age, nga mga board passers lageh but only earning 4 digit salaries!soooooooooooooo pathetic!
now you ridiculed us call center agents, feel my wrath!
unsay gamit sa pagkaboard passer, kung pirmi sad ka gutuma? way kwents diba?
pasagpa ka sa akong 7 digit certificate of time deposit?i'm serious!
Similar Threads |
|