Wala unta ka ni pirma, Miss.. wala unta ka nagpadala sa hadlok atong CI nga "tawag nalang sekyu" kay wala man ka nangawat. Kung huna2on, nang accuse na sila nimo maski wala pa gi imbestigar, aw, luuy kaayu sila kung magka unsa man.
Ikiha na sila uy..aron dli maganad.
Kung sakto pa sila diba naa man unta proper investigation nanu man pud ug diha2x dayon gi pa pirma man nila. basin short tingali ila sales ur kuwang ug 95 petot mao ila nalang gihapak sa mga customer.
Unsa na kaha update ani noh?
ok raman ang gbuhat sa rose pharmacy kay kung naa kay negosyo den experience ka ug shoplift mag bantay jud ka, maski unsa ka gamay na butang, mao gani na gtagaan ka resibo para kabaw ka unsa imu gpalit or gbayran, ug wa sya ga dinangag so wala pudsya na in-ato.
I wonder why you quoted that it was the customers fault and not on the store management.. If you look at it line by line, then there's a case for some reason. But if you look at the bigger picture, then it would be the store management who have done the dumb.ass method..
Hmmm....she was pushed around because she let them... Learn to assert mao ra jud na. If this happened to me, katilaw tong CI ug manager nako. We live in a place where wolves live as men, bite back! Usahay gulatay ra jud na. Kay kun pakauwawan ko ug ingana, di ko paalkansi, uwaw kaha kaau nang ingana.
Just asking, right after you pay for something do you ALWAYS check the receipt and change? Emphasis on always. I am guilty na di jud nako na practice na mutanaw pirmi sa receipt ug sa change esp for small items. Dili jud to sakto kay dili siya proper courtesy, dapat adto ingani o: Excuse me Miss, my name is ___ CI ko diri, pwede mangutana maam kung nabayran na ba ang tubig? Kay wa daw mabayran na. Mao sab na sa airport, naa plain clothes na employee na wa nag uniform. Niduol kalit sa Americano nya nangutana can I have your passport please? Tubagon sa Americano, Identify yourself please(Hu U?!). The point is wala ang courtesy bah. So nag apologize na man diay so thats that. Di na angay nang public apology oie, wa man kaha gi publish iya face sa rose pharmacy.
Ambot lang. Pra sa aq lang, sayup ilang gbuhat nga i-accuse ka ditso nga nagshoplift ka w/o further investigation. Bahin sad sa risibo, sakto ka nga ghatagan ta ug risibo aron maka kita sa a2 gpalitan (breakdown aron makita ang items & amount) pro dili intawon na sala sa customer kung wala naapil sa cashier ug punch sa item/s. ang trabaho sa cashier kay magdawat ug item/s, nya ipunch-in sa register nya dawat sa bayad. Ang obligasyon sa customer kay ibutang or ihatag ang item sa cashier ug pagdunol sa ato kwarta. Sa kaso ni TS, wala xa kabalo kung naapil ang iyang mineralwater pag punch-in..kay tungud silang duha wala nagbantay (TS ug cashier) pero ang sa kani nga sitwasyon, dili man intawon sala sa customer kung wala naapil sa cashier ang item..iya baya nang trabaho nga sakto ang item/s iya ipunch-in, aron sakto ang pagcharge sa customer..
ahh di sad ni sakto... do you always check your receipt 100%.. i don't think so... we're just humans so we will always have our misses.. but i never had this experience... nakalimot nako once or twice pero wala man ko gi ingon ani... courtesy nalang unta...pamatasan... but okay nalang... nag apologize man sila... tagaan ug chance hehehe.. pero kung ako pa toh gi ingon ana nila.. sorry nalang wala gyuy chance hehehe....
Similar Threads |
|