ahaka ani gud. d na maau dah. tsk tsk.. grabe sad kung mangawat pa tawn anang tag 10 ra oi. gipakauwawan pa gyud ka.. ireklamo na oi.
ahaka ani gud. d na maau dah. tsk tsk.. grabe sad kung mangawat pa tawn anang tag 10 ra oi. gipakauwawan pa gyud ka.. ireklamo na oi.
i agree kay kapila nasad ko nakapalit diha nga branch....
in fairness sa rose paspas baya mo lihok ilang pharmacists... ang CI lang gyud wala'y batasan... opportunista gyud kaau..... grabeh... dapat i fire out na siya oie.. 5 yrs na daw siya ga work didto.. basin ganahan siya iyang 5 years ma undang ug kalit...
maau jud imo sundon ang gi ingon ni junnel(1st page) kay dli man gud na sakto. mao ra jud na akong ika suggest
It happened to me years ago. In a department store in Ayala, I was accused of stealing a tape.
ga-withdraw ko gikan ug kwarta kay pang-tuition. nisulod ko sa main entrance sa tindahan para makalapos ko sa pikas exit para masulod ko sa Ayala. gi-sitsitan lang ko ug kalit ug mga 1 ka dosemamg sekyo tingali to. naay gakupot sa akong kamot, naa sad nanghiling sa akong supot nga gidala nga may sulod pangtuition. sa ilang paghiling, wala silay nakitang tape. dayon ra sila pangawala. wala man lang gani ni-sorry.
kani laging rugged ko ug sinuotan kay na-anad sa eskwelahan. nag-shades pa jud ko.
"Diay nagshades diri, mao ni ang nikuha sa tape" sigon sa gwardya sa radio ilang dala.
"Tan-awa ug tarong sa video kung mao ba ni." segunda sa usa ka gwardiya.
perting panghugot sa akong nawong, na-uwaaw intawn ko. gakurog sad ko sa kalagot.
nibalik ko sa maong tindahan pagkahuman nako bayad tuition.
ispoting na jud ko ni-adto. ako gipatawag ang mga guard nga ning-sita nako. ako gipasulat sa ila mga pangalan. wa ra gud to. hurat2X ba. diha pa sila nangayo ug pasaylo.
karon, makit-an pa nako ang guard, naa sa McDo Jones.
Wala man sad ko magtanum ug kalagot ani nila kay trabaho man gud na nila.
Pero ang sayop man gud, wala jud sila mangayo ug dispensa sa pagkahitabo jud nga nasipyat sila.
Mao ni akong sugilanon.
i report na ui. gi unsa pud kaha nila pag huna² kung ako pud siguro ang mag shoplift di pud nako ang angon na worth 9.50 ra akong kuhaon. kung ako ang natymingan ani lalison jud nako ts sa pakauwaw ila gibuhat. kani jud mga c.i magpa papel jud.![]()
my friend called me when the incident happened... i talked to the CI first... he told me "di gyud ta ka ingon ma'am kasagaran ana mo ingon lang pa limot2x..." he told me modos daw... meaning gi pasanginlan gyud niya ug nang shoplift akong amiga... then i tried talking to the manager.. gi hadlok man nako... ni ana man siya nga mao daw ilang policy... without listening to me or apologizing for their CI's rude behavior.. naa man gud ko sa customer service na field... so dapat dili ingon ana ilang approach sa customers... dapat naa'y investigation.. dili sila mo accuse dayon na nag shoplift.. ma-kiha gyud sila ana..
if it is their policy na anything na mo-gawas sa store na wala na-bayaran mo bayad sila ug x10.. then dili sila mag inisog they could just have said "ma'am I understand na dili nimo intention siguro not to pay for the item... and basin nalimot lang gyud ka... let's say nalimot ang cashier ug punch or wala siya kadungog nimo nga ni ingon ka i-apil ang bottled water, pero policy man gud namo ma'am na responsibility sa buyer na ang tanan items mo gawas sa store have been paid for... if it happens, the customer has to pay x10 sa original price. I hope makasabot lang ta ta ma'am sa store policy... another thing ma'am i would like for you to write a promissory note na mag double check ta sunod if all the items have been paid for before leaving the premises of the store, para mas aware lang ta sunod ba ..."
I mean that would have been better than accusing someone right away nga nag shop lift... then gi isog-isogan pa.... murag naka minus..... if strong ilang feeling nga shoplifting gyud.. dapat nag investigate sa sila... arggghh mag lagot ko mag huna2x oie...
ang akong miga... she also knows and understands her miss in that particular incident man sad... nga iyang responsiblity sad mo check to make sure everything had been paid for.. but how she was handled by that CI and by management in that branch of rose pharmacy was not right at all.... naka-minus gyud... and that's her main concern...
tinuod nuon nga mao nay modus sa uban but di pud dapat niya i-generalize... if i was in that situation, lisod na ky bukal gyud aog mau ako utok ana ky na humiliated maka, na uwawan pa...
gusto ra siguro to maka kwarta ang CI mao na... if ako ato, atangan to nako pag uli nya birahan og sakto!
Similar Threads |
|