bought a cellphone there SM aerophone cellshop
then they explain me the warranty
1 year parts and labor
requirements for warranty:
1.)receipt
2.)report ( ipa diagnose pa sa samsung store before nila i honor)
kani akong pangutana...
and no 7 days replacement if defective...
they said protection kuno ni sa store
ok mo ani mga bro.? they said to me nga mao kuno ni new rules kung mo palit og new phone...
if wala pay 7 days then naa defect mo gawas, ang i-offer ra nila kay parts and labor ra for free, but they need report sa samsung kung confirm ba factory defect or na mishandle ba sa end-user, unya ang customer pay mo ad2 did2 kuha sa report sa samsung and it will take hours or 1 day to get the result... then balik sa aerophone for repairs, basta wala silay replacement.
karon pako ani mga bro. wala nagyud diay 7 days replacement?
karon pako ani nga patakaran cd r king man gani naa replacement samot nani sila...
pakapin:
by the way while nangutana ko regarding sa warranty nag initay mi og tubag.
nag sinurokay mi sa salesdude did2 coz i dont like his tone and the way nga ni tubag cya sa akong pangutana.
me: boss, last 2 units na ni?
salesdude: last na sir...
me: boss, dili lagi ni sealed? na laksi na ang sticker sa box sa duha ka unit.. dili ni inuli?
salesdude:
dili ni pareha colon... (and stared at me)
this salesdude is tagalog... mao mura hambugeroon...
ambot lang ha kung nanginsulto ba cya or nag binuang lang kay mukatawa unta ko kay to-u ko binuang pero pag tanaw nako niya mura man isog kau og nawong..
update: june 29, 2010
ni PM ang supervisor og technician nako using other istoryan account, girl pagyud na account... nangaway pa sa PM, hahay nanghagit pa...
dapat supervisor kay i resolve man ang reclamo sa client..
gihagit man noun ko....
TO: SUPERVISOR AND TECHNICIAN SA AEROPHONE
kung na dissatisfied ang customer sa service ninyo dira sa SM, wala lang tay dumtanay ha...
ako na dissatisfied nako sa service ninyo, unya dungagan pagyud ninyo og hagit2x... mo samot og kasuko ang customer... tarunga ko og storya nga walay hagit...
and also... dili lang ta manginsulto ha... be careful sa inyo PM nako og sa gi post ninyo sa thread... ako gyud ni gamiton as evidence nga kamo bati mo mo handle og customer...
normal rana ang customer ma suko if wala moy klaro...
and also walay mag bo-ut kung diri ko mo post sa akong reclamo...
para pud ma aware ang uban sa inyong serbisyo nga gihatag sa customer...