Page 1 of 26 123411 ... LastLast
Results 1 to 10 of 254
  1. #1

    Default Unsay comment ninyo ani? aerophone shop


    bought a cellphone there SM aerophone cellshop

    then they explain me the warranty

    1 year parts and labor
    requirements for warranty:
    1.)receipt
    2.)report ( ipa diagnose pa sa samsung store before nila i honor)


    kani akong pangutana...
    and no 7 days replacement if defective...
    they said protection kuno ni sa store

    ok mo ani mga bro.? they said to me nga mao kuno ni new rules kung mo palit og new phone...

    if wala pay 7 days then naa defect mo gawas, ang i-offer ra nila kay parts and labor ra for free, but they need report sa samsung kung confirm ba factory defect or na mishandle ba sa end-user, unya ang customer pay mo ad2 did2 kuha sa report sa samsung and it will take hours or 1 day to get the result... then balik sa aerophone for repairs, basta wala silay replacement.

    karon pako ani mga bro. wala nagyud diay 7 days replacement?
    karon pako ani nga patakaran cd r king man gani naa replacement samot nani sila...

    pakapin:
    by the way while nangutana ko regarding sa warranty nag initay mi og tubag.

    nag sinurokay mi sa salesdude did2 coz i dont like his tone and the way nga ni tubag cya sa akong pangutana.


    me: boss, last 2 units na ni?
    salesdude: last na sir...
    me: boss, dili lagi ni sealed? na laksi na ang sticker sa box sa duha ka unit.. dili ni inuli?
    salesdude: dili ni pareha colon... (and stared at me)

    this salesdude is tagalog... mao mura hambugeroon...


    ambot lang ha kung nanginsulto ba cya or nag binuang lang kay mukatawa unta ko kay to-u ko binuang pero pag tanaw nako niya mura man isog kau og nawong..

    update: june 29, 2010

    ni PM ang supervisor og technician nako using other istoryan account, girl pagyud na account... nangaway pa sa PM, hahay nanghagit pa...

    dapat supervisor kay i resolve man ang reclamo sa client..

    gihagit man noun ko....


    TO: SUPERVISOR AND TECHNICIAN SA AEROPHONE

    kung na dissatisfied ang customer sa service ninyo dira sa SM, wala lang tay dumtanay ha...

    ako na dissatisfied nako sa service ninyo, unya dungagan pagyud ninyo og hagit2x... mo samot og kasuko ang customer... tarunga ko og storya nga walay hagit...

    and also... dili lang ta manginsulto ha... be careful sa inyo PM nako og sa gi post ninyo sa thread... ako gyud ni gamiton as evidence nga kamo bati mo mo handle og customer...

    normal rana ang customer ma suko if wala moy klaro...

    and also walay mag bo-ut kung diri ko mo post sa akong reclamo...

    para pud ma aware ang uban sa inyong serbisyo nga gihatag sa customer...
    Last edited by ryan_boy22; 06-29-2010 at 12:49 PM.

  2. #2
    kpaet asa mani na aerophone brOd?.. para aware mi faet ingani nga service oie..

  3. #3
    alkansi man ka ana kung dli nila ilisdan......kay murag nag palit kana ug second hand....
    nakasuway sad ko anang ikaw pa mo ngadto sa samsungm kay dli man cla ka ma adto...
    maypa dli na lang mo palit sa aerophone...daghan cellshop btaw...walay klaro ang service nla

  4. #4
    pangotana sa dti bro

  5. #5
    sa SM ni bro... actually sa ako ni wife, ako unta e-surprise bah, mao na ahat ko palit, ad2 unta ko sa ako SUKI sa SAVE and EARN, then wala man sila stock gud then ni ad2 ko tagsa2x cellphone store, then kani raman naa... 2 units nalng pagyud... mao na ahat ko buy..

  6. #6
    Quote Originally Posted by britannica View Post
    alkansi man ka ana kung dli nila ilisdan......kay murag nag palit kana ug second hand....
    nakasuway sad ko anang ikaw pa mo ngadto sa samsungm kay dli man cla ka ma adto...
    maypa dli na lang mo palit sa aerophone...daghan cellshop btaw...walay klaro ang service nla


    mao lagi gubot kau mi sa tindahan kay nag ka puliki og tubag ang salesdude

    ako cya gipangutana:

    bai before ko mo palit ani, dili bah hasol inyo service incase ma timingan ko og defect?

    explain cya sa mga steps unsaon pag honor sa warranty...

    hahay ni surok lang ko og paminaw...

    ni buy nlang ko kay ako lagi surprise ako wife inig uli nako...
    Last edited by ryan_boy22; 06-26-2010 at 06:49 PM.

  7. #7
    Quote Originally Posted by 6300black View Post
    kpaet asa mani na aerophone brOd?.. para aware mi faet ingani nga service oie..
    mao lagi... actually ok ra unta ko, dili unta ko mo post og ing-ani basta friendy lang ang ga accomodate nako... nanginsulto man gud...

    SM ni na areophone guys
    Last edited by ryan_boy22; 06-26-2010 at 06:50 PM.

  8. #8
    customer srvce nla wa claro!!!!.....

  9. #9
    Quote Originally Posted by drezzel86 View Post
    customer srvce nla wa claro!!!!.....
    wala gyud diay ni claro ang tindahan...

    ga dali man gud ko ganina... hahaha, na ahat nlang ko og palit sa way claro...

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Gender
    Female
    Posts
    166
    usually, there is 7 days replacement. I dunno if there is a change sa rules bro... but i think ang DTI mkatubag ana. Send them a demand letter nalang... it happened to me before i bought a brand new phone then it turned out factory defect xa and i had it for 21 days. then na matay d na ma on. iv tried going to nokia service centers ky mao lagi na ang rules sa mga warranty. service warranty etc.. and hasul na gyud kaau cge balik2 service center going a month na wala ghapon naau. anyway... ako ma suggest.

    talk nalang directly sa owner, and if di mo magkasinabtanay, particularly sa warranty. naa mn tingali na 7 days replacement gyud. hand in a demand letter nalang from ur lawyer. ----suggestion lang--- hehe

  11.    Advertisement

Page 1 of 26 123411 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Pldt hotline 171 unsay comment ninyo ani?
    By gwend0423 in forum Networking & Internet
    Replies: 4
    Last Post: 03-02-2013, 10:15 AM
  2. unsay comment ninyo ani nga soundcard???
    By negative_black03 in forum Computer Hardware
    Replies: 31
    Last Post: 05-06-2011, 08:17 AM
  3. unsay comment ninyo ani nga soundcard???
    By negative_black03 in forum Computer Hardware
    Replies: 1
    Last Post: 05-04-2011, 07:44 AM
  4. Guardo asks Comelec to disqualify Cuenco..unsay masulti ninyo ani?
    By lloydjon in forum Politics & Current Events
    Replies: 23
    Last Post: 05-11-2007, 02:20 PM
  5. Unsay Comments Ninyo sa Letter ni Ted Ouano
    By nab_uang in forum Politics & Current Events
    Replies: 53
    Last Post: 04-29-2007, 02:51 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top