Page 1 of 3 123 LastLast

Thread: Makigdate

Blog Entries

Default Makigdate

Hahayz...usahay naay disadvantage if you work in a multinational firm.
    Sa kadako sa kumpanya,it's inevitable that you mingle or get associated with people from different divisions/groups within your company.

I know it may sound a bit absurd, but I'm now at the point na jud nga , i'm havin hard time to deal with this situation in my workplace.
    There is this guy, who holds a good post in our Corporate finance dept..
    I met him when I was sent for a career development training, he's one of the participants.
    I never flirt with anybody within my work to keep my tactfulness & being a professional.
    Few months had passed after that training, this guy started giving me ambush calls.
    Worst is...basta na lang mobutho sa among office.
    Iya pa jud gepark iya SUV sa among parking area designated for our department.
    Whenever naa koy e-forward sa iyaha nga e-mail, mo reply dayon sya ug padaplis.
    Dili lang cguro 10times na sya mo-ambush call nako asking me to go out for a dinner or lunch maski lang daw sa cafeteria namo.
    Daghan sad ko alibi.
    The other day, when he learned that I'm annuled he told me that, "good, then, I want to propose daw"
    Maglisud para bah jud ko ug likay or reject sa iyang mga calls kay his the Financial controller of one of our biggest client not only that , he used to be from Interanl Audit as well.
    Di jud ko ganahan moinsulto niya bah kay superior gud sya pero kaoila naman nako ni sya gederecho ug istorya nga dili ko interesado wa man pul-e ang tonto.
    Soft spoken and very polite para bah kaayo neh sya ikaestorya.
    Samantalang ako may pagkabagsikon gamay.
    Saun mna kah neh, di man sad fair nga mohawa ko tungod niya, d ko ganahan magpaapekto unta.

The question is do you feel something same sa iya? if naa then ngano mo dagan man kah. If wala aw talk to him in person aron ma prangkahan nimo...

Pero mas ok open sad ka sa mga butang nga ingon ana basin diay nindot ciya ug tinguha nimo...

C.I.A.
    Blog Entries
    Mao ni siya Day Mira...kadtong imong gi-istorya nako.
    Ayaw sa day, ingna sa hold your horses........he-he
    Dili man pud siya kahilabot nimo, continue lang sa imong work gud, manawag na tando-tandoa lang, bantay lang pud ayaw kompiyansa lisud ra ba pud usahay diha simbako lang.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by moklo View Post
    The question is do you feel something same sa iya? if naa then ngano mo dagan man kah. If wala aw talk to him in person aron ma prangkahan nimo...

Pero mas ok open sad ka sa mga butang nga ingon ana basin diay nindot ciya ug tinguha nimo...
    His true intentions daw is to spend just a little time with me to know me well.
    Sa pagkakaron bro, ambot pero morag i'm not into dating mood & stuff like that though I must admit...I wanted to remarry with the right guy of course (wa mokaon ug tagam, he, he).
    Bitaw kidding aside, honestly mahadlok ko makigistorya niya in person , I mean, somewat like go on dating with him even for once, kay lisud nah if maamong ako trabaho dat I treasured most.

@ sir Tirong,
    dili neh sya mao sir, maypa to kay, makasabot derechoon.
    Di neh sya pwede tando-on kay, igtawag moingon man "so, did u finally made up ur mind to spend lunch with me, if yes, then i'll be there in your office soon". Pastilan jud grrrr...
    Di man tah neh nako dapat ilabad sa ulo kaso morag hasol na bah.
    Last edited by miramax; 08-21-2010 at 07:11 PM.

Banned User
    Blog Entries
    Quote Originally Posted by miramax View Post
    His true intentions daw is to spend just a little time with me to know me well.
    Sa pagkakaron bro, ambot pero morag i'm not into dating mood & stuff like that though I must admit...I wanted to remarry with the right guy of course (wa mokaon ug tagam, he, he).
    Bitaw kidding aside, honestly mahadlok ko makigistorya niya in person , I mean, somewat like go on dating with him even for once, kay lisud nah if maamong ako trabaho dat I treasured most.

@ sir Tirong,
    dili neh sya mao sir, maypa to kay, makasabot derechoon.
    Di neh sya pwede tando-on kay, igtawag moingon man "so, did u finally made up ur mind to spend lunch with me, if yes, then i'll be there in your office soon". Pastilan jud grrrr...
    Di man tah neh nako dapat ilabad sa ulo kaso morag hasol na bah.
    ayaw padala sis.
    kasagaran raba anang mga persistent kay naay hidden attitude.
    Sometimes they are physically abusive.
    Dili man gud ni sila makadawat nga i-reject.

And if generous kaayo mohatag, bawion ra gihapon na.
    Mangulata sad dayon kung maglagot na siya.

Labi na superior siya nimo before.
    power struggle ang drama dayon sa inyong relationship.
    Ayaw lang kaayog salig dretso.

from my point of view, theres nothing wrong if you go on a date... thats what dates are for... to get to know the person better... if you have common friends, try to ask their opinion bout him, but do this discretely though... but always keep your gaurd up... if you notice something inconsistent then back off ... and if he's really that gentleman his trying to be, then all will end well....

just be firm on what you feel. since you really find him annoying and do not want to have anything to do with him.. then keber... let him be.. as long as you have set the tone and he knows it.. he's in a big company so he's not dumb to not get it.. so dnt worry about it.

Blog Entries
    just tell him that you actually like females hahaha

pasagdi oiez hahahaha XD ingna TS samok2x ra mn ka nako oiez wa koy gusto nimo hahahaha

Blog Entries
    Quote Originally Posted by miramax View Post
    Hahayz...usahay naay disadvantage if you work in a multinational firm.
    Sa kadako sa kumpanya,it's inevitable that you mingle or get associated with people from different divisions/groups within your company.

I know it may sound a bit absurd, but I'm now at the point na jud nga , i'm havin hard time to deal with this situation in my workplace.
    There is this guy, who holds a good post in our Corporate finance dept..
    I met him when I was sent for a career development training, he's one of the participants.
    I never flirt with anybody within my work to keep my tactfulness & being a professional.
    Few months had passed after that training, this guy started giving me ambush calls.
    Worst is...basta na lang mobutho sa among office.
    Iya pa jud gepark iya SUV sa among parking area designated for our department.
    Whenever naa koy e-forward sa iyaha nga e-mail, mo reply dayon sya ug padaplis.
    Dili lang cguro 10times na sya mo-ambush call nako asking me to go out for a dinner or lunch maski lang daw sa cafeteria namo.
    Daghan sad ko alibi.
    The other day, when he learned that I'm annuled he told me that, "good, then, I want to propose daw"
    Maglisud para bah jud ko ug likay or reject sa iyang mga calls kay his the Financial controller of one of our biggest client not only that , he used to be from Interanl Audit as well.
    Di jud ko ganahan moinsulto niya bah kay superior gud sya pero kaoila naman nako ni sya gederecho ug istorya nga dili ko interesado wa man pul-e ang tonto.
    Soft spoken and very polite para bah kaayo neh sya ikaestorya.
    Samantalang ako may pagkabagsikon gamay.
    Saun mna kah neh, di man sad fair nga mohawa ko tungod niya, d ko ganahan magpaapekto unta.

Make an ACT, pakigsabot sa usa ka laki kanang kaila ra nimo or gay nimo nga frend nga itsuraan, nya introduce to him that frend of yours as your BF.. Makasabot na jud na cya, maghikog pa jud nang tawhana... Solve na imong problema...

Just try this..

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast