Page 1 of 3 123 LastLast

Default TEACHERS MONTH: knsa d ninyo mklmtan na teacher and why

Let us thank our teachers... They have taught me the best possible ways in life and they have taught me how to make myself better. Thank you sa mga mam ug sir naku most especially mrs. saguin..she's very pretty and very smart..she looks like ruffa g.

Default Re: TEACHERS MONTH: knsa d ninyo mklmtan na teacher and why

c Mrs. Tan...she's a MILF.........

Ms. Jessie Roldan - My Kindergarten teacher. The first teacher who taught me ABC and 123, lines, vertical, horizontal, curve lines, shapes

Mrs. Ma. Fe I. Enerio - Taught me how to write, read, and taught me good moral values

Ms. Eulalia Cayude - English teacher during high school

Ms. Celia Orbeta - The best english teacher. I will never ever forget her coz she was one of the persons who encouraged me and cheer me up, no matter how terror she is to other students. Strikta sya but we get along well. Basin naay nakaila niya diri, send her my best regards!

College - NONE! they were all terrors! Mga leche sila! Gagmay manghatag grado bisan grabe na kaayu ang paningkamot!

Delete na lang to nakong gipangsuwat nako diri kay murag di jud to maayu ba. But I swear it felt good nga nakapahungaw ko.

Mark Anthony Pozon aka Mccoy
    Nag-gym gud kos Slimmers tungod ani niya pag 1st-2nd yr college. Para magmoments lang mi!
    Hahaha!

MY MOM- my first teacher who taught me how to write, read, colors, etc.

Mrs. De Real - my grade one teacher- the most patient and caring teacher.

Mrs. Nieri -my 4th grade teacher - thank you for the music and life lesson, the teacher who taught me how to play ukelele and piano.

Mrs. Estrada - 5th and 6th grade - bisan estrikta kaayo ka but you were the best English teacher

Mrs. Senados - 5th and 6th grade -thank u and may u rest in peace! You are the best MATH teacher! You really inspired me all through out my life!

Mrs. Paran & Mrs. Macachor - high school chemistry and physics teachers - thank you! I never thought I would like those subjects, but you make them more interesting!

naa me teacher nga gipakong ang duha ka ulo sa ako klasm8 nya pg pila ka adlaw a2 gi sulong sa parents uy ga dala ug rehas ug mga vatos.....

tagu tagu tawon uy ang guardia ka utot! mao na gara gara pa mo! abi ninyo tumoy rami sa ball pen! taga asian learning center to maestraha ambot lang asa na gi butang sa ginuo! myta dli niya himoon usab!

dili gyud nako to malimtan maestraha kiat lang agi sa pg tudlo! strikta pa!

hmm... i forgot her name but i cant forget her face.. CI nako siya sa 1 ka rotation sa hospital where she always calls me to massage her hands kay soft daw kog hands (dili kubalon) nya ganahan rapud ko kay humok ug humot man pud iyang mga kamot hehehe panington gud ko... I think its Ms. Harlems... hmm.. not to sure

Quote Originally Posted by mark__012590 View Post
    Ms. Jessie Roldan - My Kindergarten teacher. The first teacher who taught me ABC and 123, lines, vertical, horizontal, curve lines, shapes

Mrs. Ma. Fe I. Enerio - Taught me how to write, read, and taught me good moral values

Ms. Eulalia Cayude - English teacher during high school

Ms. Celia Orbeta - The best english teacher. I will never ever forget her coz she was one of the persons who encouraged me and cheer me up, no matter how terror she is to other students. Strikta sya but we get along well. Basin naay nakaila niya diri, send her my best regards!

College - NONE! they were all terrors! Mga leche sila! Gagmay manghatag grado bisan grabe na kaayu ang paningkamot!

Delete na lang to nakong gipangsuwat nako diri kay murag di jud to maayu ba. But I swear it felt good nga nakapahungaw ko.
    mark, Mrs. Enerio used to be my principal at St. Andrew's School? Been there?

Ms. Rodriguez Grade School: Malibang taga udto sa Classroom Rest Room nya nig sugod sa afternoon class mangasaba kun kinsa kuno'y nalibang kai baho kuno murag wa g.flash hahaha nig utot pud sa klasi iya timingon og storya bwahahaha

the Late Mdm. Mapa: Buotan kaau g.pasar ku biskan cge ko pabadlong sa klase og di mo sud sa two subjects...
    i called her Subject "Anthropology" as the Study of Ants after ato favorite student nako niya hehe

Sir Sencil or Sir Bucky: pwede raka mo cheat sa iyang exams pero if masakpan mo one time lang hagbong namo daan yaw nala'g sud sa klasi... most memorable moment kai nag discuss sya with a projector then na lihok ang transparency paper iyang gdakop ang projected image sa blackboard para dili ma hug perting bwahakhak nako biskan iyang anak classmate namo. 3d kaau hahahaha
    Last edited by doi; 09-08-2011 at 05:28 AM.

Blog Entries

Akong mama..kai xa nagpasiugda tanan. i was four when i already had my first exposure to The Grimm Bros and Alice in Wonderland.

Mrs. Emma Blancaver..akong values education teacher.

Ma'am Edith Revamonte..i fell inlove with biology because of her. especially Genetics.. <3

Mrs. Lourdes Jorolan..akong kindergarten to grade 1 sensei. strikta xag nawong peo buutan jud xa..hehehe..

Si Ma'am Canullas...hangtod karon natraumatize japun ko sa iyang gibuhat sako nga iya kong gikasab-an infront of my classmates kai d ko muhugas sa iyang gipahugas nga DAKOOOOONGGG KARAHAY NGA GILUTUAN UG KALAMAY...kinsai bata ganahan muhugas ana nga xa ra isa? ampaw nga teacher!

Si Ma'am Daisy Trinidad.. kai nakaafford xag Hermes tungod sa iyang pgkaMILF. heheh

Si Ma'am Atencio.. kai magsige rakog katawa sa iyang subject. gwapa xa ug MILF pud peo mujoke murag si Pokwang. hahahah!

Si Mrs. Lim...xa rai inchik nga dli inchik ug nawong kai itom unya d xa singkit unya xa rai nakasakot sako nga nangodigo sa math. salamat kai waa na nia gipatawag akong parents atong panghitaboa..heheh...

si Ma'am Cole..akong teacher nga fresh grad sa UP Diliman...xa nagtudlo nako mgflute ug mgrecorder..hehehe...

All of these teachers are in my good old alma matter from elementary to highschool--SPED. hehehe..proud speder jud ko. ^^
    Last edited by LeeLeePot; 09-08-2011 at 05:28 AM.

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast