Same here, my CZ sige lang ka buslot sa luyo

ka 4 nako sige ug ilis ug interior, some reason kay
- tungod kay hilis na ang luyo nako,
- ang katong buslot nga na buslot before ma sudlan ug bato, ma flat napud.
Nag ilis nako ug bag.o ligid sa luyo, na flat napud tungod kay
- ang brand sa interior factory defect ang kanang sinumpayan, baratohon tag 100
- usahay kay duol sa kanyoto,
- usahay kay tungod sa spokes bisan naay rubber hapin,
Then sa BeAT nako na buslot kay,
- sa kanyoto hugot ra daw ang nut niya
- buslot napud tungod kay factory defect ang interior baratohon tag 100.
- na flat kay na liki na ang ligid nadghan bato ni sulod
- na flat napud tungod kay ang tinapakan sa previous nga vulcanizing wala taronga.
--- Di nako mag tubeless kay dili tanan vulcanizing maka tang tang sa ligid, lisud kaayo, dugay kaayo kalas kaayo ug oras, walay interior ang tubeless.
Tungod aning ma flat ang ligid na phobia nako, kay ma timingan ug ka flat tapos pwerting pangita ug layo nga vulcanizing, dapat pud ang ang inyong ligid kung mag pa vulcanizing kay e pa limpyo ang sulod, kay daghan kaayo na bato nga ni sulod mao nay reason ma flat labi na kung naa kay angkas, ma baid ang mga bato sa interior mao na ma gisi.