Last Wednesday afternoon, nag grocery ko sa
Save More Parkmall kuyog akong kids.Pag padung nako line sa cashier mo bayad, nangutana ko sa bakante nga cashier kung pwde ba bayad didto kay wa man sila customer.
Ni balibad ang duha ka counter kay mga SM Priviledge card holders ug Senior citizens ra daw ila i entertain. Perti jud nako pagka dissapointed kay perti na nako kapoya kugos akong baby natulog unya duso pa akong cart puno groceries sakay akong usa pa ka child na sleepy napud.
Ang uban lines sa tanan cashier perteng taasa...nya dili man lang sila mo accommodate?
Where is the cusotmer service na ila gi pang hambug? Sakto ba na pasagdan lang nila mag antos uban customers bisag naa man unta bakante cashiers pwde maka entertain..balibaran jud nila ang mo hangyo kay kato ra jud na mga customers ila entertain. What about the rest of the customers, mo bayad ra man sad mi...Murag wala ra pud taga-i ug importansya. And if naa nag linya didto, i would understand. But ga tanga lang sila walay customer and ang uban lines perteng taasa dili namn lang sila mo try and be flexible to accommodate?
Ako ask asa ila manager to complain kay murag wala man mabuhat to ila mga staff but follow their "POLICY". Wala jud mo atubang nako ila manager. The more ko na suko kay dili man lang tagaan ug importansya ang akong reklamo. Tungod ani hitabo a na wagtangan na akong gana sa ila pag patronize sa ilahang service.
I hope they will look into this matter and adjust their "POLICY" to be more flexible and identify the customers real need, instead of employing lots of staff to stand and smile at the customers. We would appreciate
"Real help when we badly need it".