Page 1 of 8 1234 ... LastLast
    Blog Entries

Default HELP! Mao pay layo nami nisamot pajud mi kalayo

guyzzz...i really nid ur brilliant opinion...

the story goes like this....i met this girl sa usa ka huge event sa among club sa leyte...

and obviusly we met there, then wen im there we really spend time with each other even though bag.o palang mi nag kaila. and wen the time nga i nid to go back here in cebu na kay i feel something para niya nga diha ra nko na feel hang2d karn...

and 3 months have passed but the feeling is still there, in fact we are still in a communication basis. pero layo mi sa usag-usa. then i share everything to her through texts and calls, and i feel na ni-too siya gamay nko but we are in a "M.U" mode. so cge mi ug txt2 and call2.

here goes da problem, one time wyl nanawag ko niya kay ni.share sya something about sa iyang studies because her parents wants nga magkuyog sila sa iyang ate sa manila kay ad2 na papuy-on sa iyang auntie and did2 nasad mo skool. but i really pray nga di madayon, but unfortunately madayon jud sya ug larga..

and recently lang, wa njud siya sa leyte, naa na siya now sa maynila....but ana siya nothing will change daw...

i nid ur help guyzzz....wat will i do with this...i really love her so much...will i wait for her nga mobalik...nag libog pa jud akong utok now mao nga i nid ur opinion..kanang heartily nga opinion...

looking forward sa inyong mga opinion...thanks!!!...

Blog Entries
    guyzzz...i really nid ur help....hope matabangan ko ninyo about ani...thx.....up...

Blog Entries
    why don't you just stay in M.U. mode and focus on your studies.

well, everything happens for a reason...if u are really meant to be then no matter how far youa re from each other, love will lead you the way back into each other arms!

Quote Originally Posted by ceden_yu143 View Post
    guyzzz...i really nid ur brilliant opinion...

the story goes like this....i met this girl sa usa ka huge event sa among club sa leyte...

and obviusly we met there, then wen im there we really spend time with each other even though bag.o palang mi nag kaila. and wen the time nga i nid to go back here in cebu na kay i feel something para niya nga diha ra nko na feel hang2d karn...

and 3 months have passed but the feeling is still there, in fact we are still in a communication basis. pero layo mi sa usag-usa. then i share everything to her through texts and calls, and i feel na ni-too siya gamay nko but we are in a "M.U" mode. so cge mi ug txt2 and call2.

here goes da problem, one time wyl nanawag ko niya kay ni.share sya something about sa iyang studies because her parents wants nga magkuyog sila sa iyang ate sa manila kay ad2 na papuy-on sa iyang auntie and did2 nasad mo skool. but i really pray nga di madayon, but unfortunately madayon jud sya ug larga..

and recently lang, wa njud siya sa leyte, naa na siya now sa maynila....but ana siya nothing will change daw...

i nid ur help guyzzz....wat will i do with this...i really love her so much...will i wait for her nga mobalik...nag libog pa jud akong utok now mao nga i nid ur opinion..kanang heartily nga opinion...

looking forward sa inyong mga opinion...thanks!!!...
    Do you have the means to pursue that feelings?do you have the courage to break every barrier? it all depends on you bro...love is doing extra ordinary things,when the world and those around you againts it...kung mahal mo ang tao then pursue it bisan asa pamo maka abot, ang important the feeling is mutual...basin i pursue nimo nya wa japon ka padolngan? perteng buhaa nimo...decide for yourself after all its you who will make that decision...

Blog Entries
    im focusing my studies man sad...no problem sa studies....

pro ma bothered jud ko ug maau ani niya gud...

Blog Entries
    Quote Originally Posted by baby_jenie View Post
    well, everything happens for a reason...if u are really meant to be then no matter how far youa re from each other, love will lead you the way back into each other arms!
    i really like ur opinion..thx ha...i will really do my best kay kung kami man gane kay kami jud...

Blog Entries
    Quote Originally Posted by prince_cold View Post
    Do you have the means to pursue that feelings?do you have the courage to break every barrier? it all depends on you bro...love is doing extra ordinary things,when the world and those around you againts it...kung mahal mo ang tao then pursue it bisan asa pamo maka abot, ang important the feeling is mutual...basin i pursue nimo nya wa japon ka padolngan? perteng buhaa nimo...decide for yourself after all its you who will make that decision...
    thx bro sa opinion...yah it depends on me jud...jaz wana share lang kay ba.c naa gamay maka pa enlighten nako....yah sure jud ko ani so ako jud ni i.pursue kay mao ni akong passion...

pastilan dong....sayon raman nah nga problem....naa lang koy pangutana....?

dong.....f naa xa sa leyte, sure ka nga magkita mu ug balik...?what's the difference between leyte and manila...?..sakyonon japon barko dba...?

well...ang pag.adto nya sa manila is for a good cause....for her good future and probably yours too..kana kung kamo jud ang meant to be..?...ayaw lang paglaum for her cause la man jud mo ng.kaila very much...dapat dle ka mag.xpct too much from her....there are tendency nga maatract xa sa uban nga guys sa manila....remember few days lang mu sa leyte and accident lang ang imong feelings for her?..i thought....just to remind you nga dle mu uyab duha...?mu lang dba..?f gusto jud ka nga maimo xa....you have to confront her first....ask her LOVE.....

ako lang masulti bro noh..?complicated kau na imo kahimtang...?wat f makakita xa lain nga guy sa manila nga makapapitik sa iyang kasingkasing..?naa d.i ka mahimo...?

...........you cannot segurize the monkey under the mango tree............

don't expect too much MU paman mo gud.....

11.    Advertisement

Page 1 of 8 1234 ... LastLast