Page 25 of 55 FirstFirst ... 152223242526272835 ... LastLast

Naka adto me sauna mga 2011 with my family. wala kaau ko naka feel sa gasto kay akoa ate man nag gasto tanan. All i can say is kada lihok nimo didto singapore kay kwarta! pati tissue sa restaurant, water og unsa pa gnadmay butang kay naay bayad. Daghan pod bawal. Pero worth it jud kau ang experience didto. Try it guys!

Quote Originally Posted by nikkonymous View Post
    Naka adto me sauna mga 2011 with my family. wala kaau ko naka feel sa gasto kay akoa ate man nag gasto tanan. All i can say is kada lihok nimo didto singapore kay kwarta! pati tissue sa restaurant, water og unsa pa gnadmay butang kay naay bayad. Daghan pod bawal. Pero worth it jud kau ang experience didto. Try it guys!
    mao ba boss?unsa man pud bawal? diin man pud ka kahibaw na bawal?

Quote Originally Posted by digitalsuperman View Post
    3‰ ra boss. Adto raka websitw sa iras. Ma compute na nimo imong tax.
    pamangka bogets, dakoa nag sweldo nimo oi. 3% ray tax nimo.

Quote Originally Posted by emailroy2002 View Post
    pamangka bogets, dakoa nag sweldo nimo oi. 3% ray tax nimo.
    ari diri trabaho bogets. malingaw ka diri. pero murag maayo raka pagkabutang sa qatar. kamo didto kay 0% tax.

Quote Originally Posted by digitalsuperman View Post
    ari diri trabaho bogets. malingaw ka diri. pero murag maayo raka pagkabutang sa qatar. kamo didto kay 0% tax.
    mo hapit nya ko diha bai hehe. kanang ting sale.

next tym nlng ko laag sa SG inig graduate nako ehehe

Quote Originally Posted by emailroy2002 View Post
    mo hapit nya ko diha bai hehe. kanang ting sale.
    puhon bai. naa mi ni BT diri para tigbitbit para nimo..

karon july ang great singapore sale, then murag june naay IT Show napud.then naa napud IT show inig September ug December.

pagsulti lang kanus-a ka makaari aron makaandam mi. ayaw pagpinareha ni bok nga murag utot nikalit lag abot.hahaha.

Just arrived SG

SHANGRILA Orchard

Been here in SG for three times already. My first arrival was last July 26, 2013 and I stayed at Riverview hotel. It was nice feeling being the first time tourist in this country. Went to Botanics garden, to Marina Bay and Merlion Park, Gardens by the Bay and tried the rivercruise. Went to chinatown for souvenirs. Grabe, since the first night until last night of stay, akong lakaw has the average of 21K steps per day....pero pagka second time, been in East Coast, and stayed the Santa Grand East Coast. The place was ok because it was near the restaurant of my friend, a muslim. He owns one of the Muslim-Chinese restaurant in this place. The latest was with the native experiences. I mean, I was in the wet market of Geylang and Jurong, helping my friend's restaurant while I was there.....so far sooo good travels......and my expenses only were my travel tax, terminal fees at the MCIA and the taxi fare...all the rest in SG were sponsored by my friend....

Blog Entries
    i am in singapore right now , its best to upload some photos of my sojourn samtang naa pako diri , June 16,2014

11.    Advertisement

Page 25 of 55 FirstFirst ... 152223242526272835 ... LastLast