Page 1012 of 1120 FirstFirst ... 100210091010101110121013101410151022 ... LastLast
Results 10,111 to 10,120 of 11196

Quote Originally Posted by dodong69 View Post
    what about ang mag renew sa fa same as new applicants gihapon?
    Gi fast track nila ang implementation, requirement na ang LTOPF for renewal.

sir Wing wala ko ka tira ganina kay larga pako since friday and balik ko ugma... pero defintely tira komsa bohol jud... managadto ta ninyu na guys and girls? lingaw bya ang COF nila...

kani karon LTOP and PTC maka accommodate kaha sila tanan in 3days lang? murag daghan jud mu kuha ani bah...

@Wynna, nice to see you in the range and it was my pleasure to have met you....ni sibat man ka..hehehe

Anyway, Im sorry if medyo busy ko ganiha...ganyan talaga kung match day-duty first. Ako tip nimo, sunod if match day gani, adto sa range mga 3pm para makatira ka on a vacant bay. And 3 pm are usually the time club officers like C'thultu will arrive.

@angrybirds, ....vince ha, basin nag secret practice ka ha...anyway, we miss you again.

@dodong69.......you have many questions, the same as what was discussed in the range ganina. only one answer...We have to comply with all this stupidity.

Pepau, Dodong and all those with UNEXPIRED or dugay pa mo expire nga license, kung ma abtan pa mo 2016, arang-arang pa, pwede pa ninyo inat-inaton....and get the LTOP on 2016 nalang...by the way, LTOP is every 2 years pud i-renew ha...meaning we have to go thru all this rigodon every 2 years.

btw, expect more paghihigpit. I would suggest to all here, to stop commenting on this goings-on, instead, reserve you energy, and to do the prayer of the dead, nga mangamatay unta ning mga tonto ha nga ga lisod lisod nato.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by tyromaster View Post
    @Wynna, nice to see you in the range and it was my pleasure to have met you....ni sibat man ka..hehehe
    It's nice to meet you too sir.. niulan man , I just waited for it to stop para mubalik unta pero nilahos nalang kog lakaw, naa pa sad koy gi adto gud ...

Anyway, Im sorry if medyo busy ko ganiha...ganyan talaga kung match day-duty first. Ako tip nimo, sunod if match day gani, adto sa range mga 3pm para makatira ka on a vacant bay. And 3 pm are usually the time club officers like C'thultu will arrive.

@angrybirds, ....vince ha, basin nag secret practice ka ha...anyway, we miss you again.

@dodong69.......you have many questions, the same as what was discussed in the range ganina. only one answer...We have to comply with all this stupidity.

Pepau, Dodong and all those with UNEXPIRED or dugay pa mo expire nga license, kung ma abtan pa mo 2016, arang-arang pa, pwede pa ninyo inat-inaton....and get the LTOP on 2016 nalang...by the way, LTOP is every 2 years pud i-renew ha...meaning we have to go thru all this rigodon every 2 years.

btw, expect more paghihigpit. I would suggest to all here, to stop commenting on this goings-on, instead, reserve you energy, and to do the prayer of the dead, nga mangamatay unta ning mga tonto ha nga ga lisod lisod nato.
    Tnx sa reply sir wing... Theoritical na lng man diay tuod ning akong 2016 nga license kay anytime pwede man nila ichange. Tsk tsk... I hope maka extra ko this month arun maka bisita kos range. D lang sa ko apil2x ug tourney ninyo wa pa saktong magazine..

reserve you energy, and to do the prayer of the dead, nga mangamatay unta ning mga tonto ha nga ga lisod lisod nato.
    hahahaha...

Quote Originally Posted by pepau View Post
    Tnx sa reply sir wing... Theoritical na lng man diay tuod ning akong 2016 nga license kay anytime pwede man nila ichange. Tsk tsk... I hope maka extra ko this month arun maka bisita kos range. D lang sa ko apil2x ug tourney ninyo wa pa saktong magazine..
    good for you pau, 2016 pa expire. taas pa ang time maka tigum para sa ltopf.

wala secret practice sir wing oi... busy lang sa family and work hehe...

Blog Entries
    Questions masters....

Are Glock 9mm barrels (aftermarket Glock barrels) compatible with the Tara TM9?
    If it is, plan to get a Glock threaded barrel for my TM9, since Glock parts are in abundance...

Quote Originally Posted by herp_doctor View Post
    Questions masters....

Are Glock 9mm barrels (aftermarket Glock barrels) compatible with the Tara TM9?
    If it is, plan to get a Glock threaded barrel for my TM9, since Glock parts are in abundance...
    Basing from the pictures, I notice that the barrel ramp is cut differently. Or you could bring it to the range so we can have a closer look...

11.    Advertisement