Page 4 of 7 FirstFirst ... 23456 ... LastLast

Pangamiga ug daghang babae unya usa usaha ug unay.malipay ka ana

Blog Entries
    Quote Originally Posted by WengIA View Post
    kinsa lain naka feel og ingon ani. wa nako kasabot jud mura na lang kog nagpaanod2 sa sulog sa panahon.wa ko kabalo unsa nay makapalipay nako kay katong mga butang nga makapalipay nako kaniadto wa nakoy interest sa karon mura wala na koy gana. feeling nako mura na lang ko ga maskara perme aron lang dili mahibal-an nga magul-anon ko. kapoy na.
    Have a fair share of that feeling, too. I let it sink in, first. I let myself wallow in sadness -- feeling that void.
    Then before drowning myself into that pit, I think of all the things I should be grateful for. I go out on dates
    with myself (like hitting the reset button) then I'm back to being good again.

If it still persists, I talk to someone about it or do something that gratifies me like helping someone out.
    "People who love to eat are always the BEST people."
    Julia Child

basin bipolar ka ts, pa check og psych boss

Blog Entries
    tanan nato murag naka-feel or makaagi ana nga feelings..

but what's the best part of it? kana ganing feel nimo nga down na kaayo ka ug feel nimo nga gipikatan nalang ka sa life but after a couple of weeks, still there you are! ga hinuktok gihapon about ana nga feelings but alive and kicking gihapon ka! haha!

naa jud mga higayon nga kinahanglan lang nimo pasagdaan.. pasagdaan lang mo agi..

good things are better taken in the less you notice

kapoy baya jud basta moabot sa point nga ing ani. pero di jud malikayan ning ingon ani nga sitwasyon para nako..murag gilaay kas imong life ba.heh! pero karon mejo ok naman pod ko. nibalik2 ra pod akong gana.

Kapila nako naka ingon sako kaugalingon boss "kapoy na" (dili lovelife ha). Mga problema mapundo, maka huna2 ka wala nay solusyon. Hangad lang jud ta. Yaw pada. Pamilyado nako, asta ako asawa naglisod sad sa mga problema namo pero gikaya lang jud. Introvert ko di ko gusto makig tapok lain tao or unsa. Sahay mag tanga rako sa terrace namo inom ra beer og pamusic. Chill lang jud panagsa. Likay social media. Dili tanan makita nimo malipayon kay naa nila tanan, naa sad na sila problema bug at sad. Dili sad tanan naa sa social media tinuod. Try deactivate facebook, yaw lang messenger para commu. Ayaw sad icompare imo kaugalingon sa uban kay way lain original kundi ikaw ra.

"There's no point to keep your head face down
    When all we see and know and feel is temporary
    Spread your arms and keep your head held high
    Good things are better taken in
    The less you notice."

Urbandub - A call to arms.

Goodluck TS! Kung makig inom ka, ingna lang ko sabay ta labi na kung naa mi tukar / gig hehe

ok rana wengia. message lang. aw

it's sad that some people think and not enlighten more what God told us to do here this world. i remember the first time i met my gf, sad kaayo xa, she's an introvert. nag lalis iyang mama ug papa kay tungod naay lain iyang papa. ning undang xa sa iya school, bisan 1 sem nlang unta kulang ug ning kuyog sa iyang ate together sa ilang kinamanghuran. nagstay xa sa manila for 7 years. Then i came to her life. And that was time that i already devoted my life in serve God. I help her, i talked to her, even sometimes, toxic na kaayo xa paminawon, tungod wa na daw ayo iya life. Kay d xa katulog everynight. Always crying and all. We been friends for several months. then i never thought she became aware of everthing, she opened her eyes, i encourage her to correct everything. And she told me that she really likes me becoz of what i been through pud sa life. I told her, save her emotions kay adtoon nko xa sa manila. Then there, ako d i iyang nahimong inspiration. She always thank me for everything. For coloring her life and it became meaningful not because of me but i help her believe in God again.

Now, i'm happy she went back to bacolod, work and studies xa just to complete her college degree.

So TS.. sumatotal, you need some1 to talk to, some1 you can trust and never get tired hearing you own drama. So kaya na nimo TS, if kaya sa uban. kaya pud na nimo..

balik na lang sa kahayag TS. adto sa maayong dalan.

11.    Advertisement

Page 4 of 7 FirstFirst ... 23456 ... LastLast