Page 8 of 9 FirstFirst ... 56789 LastLast
    Blog Entries

Quote Originally Posted by dr_vlad View Post
    Dili interesado ang current admin ana. Kay mismo ang malakanyang maoy nag-una2x anang budget insertions. Giangkon mismo sa mga congressman nga kaalyado ni Duterte nga kanang nadiscover karon nga 52 BILLION pesos nga pork insertion, gikan mismo na ni Duterte.
    Somehow when it comes to news unya ang link nga i post is gikan sa inquirer, I would doubt it 90% of the time.

Not reading both Inquirer and Rappler anymore. .

Could you expound unsay gipasabot anang balita-a? Also, nganong ka ingon man kang si Duterte mismo ang nag inject ana nga budget, and also, how do you define Pork Barrel?

This is in pure assumption nga dili to ikaw ang bag-o lang ug permi lang sigeg ka BAN diri.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by Attorneybirdman View Post
    Real news pangontra sa fake news sa ubang tao diri

https://www.manilatimes.net/peso-dives-further/445267/

Real negative news as expected.. Thanks.

I recall you took pride of saying you were in the middle. Fun way of saying not anti, not pro, but action speaks louder than words.

You can always stay negative though.. And we can always say you are anti.. Enough with the False Dichotomy though. It doesn't show with all your posts.

-- atong i correct kay naa si attorney nag basa. hahahaha ..
    Last edited by firestarter; 09-26-2018 at 05:38 PM.

Quote Originally Posted by Attorneybirdman View Post
    Real news pangontra sa fake news sa ubang tao diri

https://www.manilatimes.net/peso-dives-further/445267/
    Nya unsa my comment or opinion nimo ani? Let see the scattered be?

FYI! Any person blaming the Duterte administration for the Peso drop and inflation rise is purely a legendary crook with brains which have already dried due to drugs.

The real issue here is the trade war between the two greatest economy the US and China.

The strength of dollar is not a joke, the US will not wage a trade war to china not unless it has real reserve of balls and money to burn to win the war.

China the second greatest economy has said it feels like a knife is on its neck.

The rest of the world economy will be effected along with its own currency.
    Last edited by 21guns; 09-26-2018 at 01:47 PM.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by 21guns View Post
    Nya unsa my comment or opinion nimo ani? Let see the scattered be?

FYI! Any person blaming the Duterte administration for the Peso drop and inflation rise is purely a legendary crook with brains which have already dried due to drugs.

The real issue here is the trade war between the two greatest economy the US and China.

The strength of dollar is not a joke, the US will not wage a trade war to china not unless it has real reserve of balls and money to burn to win the war.

China the second greatest economy has said it feels like a knife is on its neck.

The rest of the world economy will be effected along with its own currency.
    Naa lage mga tawo diha nga ila ra gyud ibasol ang BSP kay ang Office of the President ra lage daw ang naay ABSOLUTE control sa inflation. Thus, mao ra SOLELY ang basulon sa rise sa inflation.

Wala lage daw labot ang mga external factors nga imong gi ingon like Trade War between the two giants.. dollars strength and etc..

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by marius View Post
    mao na diay ni run piso per post diay ang bago na trend nimo. kani akong question nimo - naa nakay na think na bago na username ??
    Mao nana iyang style bro piso per post.. hahaha

Branding us trolls nga pila naman ta ka tuig diri sa istorya, ang uban gani diri nga mga pro is nag change nalang ug usernames, and still branding us that we are being paid.. hahahaha

Makatawa ko sa logic aning tawhana.. newcomer accusing veteran istoryans of being paid per post.. unsaon nalang..

If mao naman lang pud gani peso per post.. ka cheap pud oe.. peso lang gyud... lupig paman ang mag dispatcher ana nga tag sinko man kada jeep.. hahaha...

Basin mao nay gi tudlo sa ilahang kampo nga kung naa gani mga pro supporters.. ingna dayon nga peso per post..

Logic please...

Come to think of it, I've created this account 7 years ago.. long before I knew too much politics and the yellows..

sad thing is being accused of being a troll and worse piso paid troll, ingnan patang fake news.. hahahaha bay3t...
    Last edited by firestarter; 09-26-2018 at 05:48 PM.

kaning mga kangwags gyud bai,,bisan asa nalang na punta,,another cause of Inflation is gas price, the sad part is these crooks will blame the oil price to Duterte.

Hoy mga p*t*ng in** nyo,,,the whole word is suffering from these great economies,, India gani nag wild na sa taas ng gas price, dont tell me kasalanan napud ni duterte ang gas price sa India

Protests And Violence Erupt Across India Amid Record-High Fuel Prices

Oil = $
    high $ strength = high Inflation to PH Peso
    Last edited by 21guns; 10-02-2018 at 04:01 PM.

kudos to pdut for keeping our gas prices low compared to other countries. epektibo gyud ang train law...

Blog Entries
    giipit ras sen. bogus nisaka na tanan presyo naunsa nani?

Quote Originally Posted by 21guns View Post
    Nindot ni ipost sa Reddit ky para mka mata tong mga tagalog na cge yaw2x didto.

asa nah kaha toh mga haters ni DU30 noh kay current inflation ron is at 3.3% as of 2019-04-05
    Last edited by P-Chan; 05-07-2019 at 04:53 PM.

11.    Advertisement

Page 8 of 9 FirstFirst ... 56789 LastLast