Page 2 of 2 FirstFirst 12

Default Re: mission impossible: shopping for decent tops??

Quote Originally Posted by khymm

mao lage.. bati pud au nang mu-palit ka, then if suoton nimo daghan kag clones
    i prefer pieces in classic cuts kanang dugay mawala sa uso..
    ayt...
    ☃♥☹❤✴♫♘❧☯✩♪★☮♥☼❦♬☂

try nyo colon tabo sa banay not expensive pro basin kakita mo nindot

uy...naa na d i mga ning reply..heheh havent dropped by this thread in the past few days...

@kim dili jd ta parehas ug size uy...as in svelte kau ka...i think size 2 raka in american size noh! sexy kau!

@meowa and zyle and justin - yup...i think na suroy nana nako mga dept stores, ukay2x (i was lucky with skirts sauna) and yeah kana mga tabo sa banay in manalili where u can hardly breathe coz humid and huot kau.. ive been to off-malls boutiques like fashion finds pud and blah!

@klavel - btaw i think daghan nindot sellers sa multiply especially manila sellers... nka palit gani ko og top from an istorya sellers... ang probs lang jd anang online shopping is u never really get the feel of the fit and the cloth until u purchased the item. naa dimensions and sizes but usually dili jud universally same ang s,m, l sizing sa clothes. and sometimes it looks good sa pag picture and model2x (specially those from korea na clothes) but when actual na, its not that nice pala.. hehe

if i only knew how to sew cgro ako na nag tahi2x sa akong mga sanina...

i asked my friends who have nice tops and usually its either gkan jd sa states or sa mga manila shops (topshop, zara, mango).

last time i went to ayala, naay mga stuff that caught my eye at the new wing... i think it was at chocolat and promod... but ang price sad 2k plus for an ok-looking blouse... i balked.. gi mahalan rako..

guys, am i too tihik or is that that expected price level we have to pay for arang2x na mga sanina?

ok ra na magtihik sis kay biruin mo 2k mahal no!!! siguro makakakita karin ng gusto mo and bagay sa yo in affodable price go girl search pa!!

sis...try sa maldita ug sa chocolate.... or sa milk and co...

6.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12