Page 18 of 35 FirstFirst ... 81516171819202128 ... LastLast

Quote Originally Posted by genghis2510 View Post
    Start any new administration always show intensified efforts and crusade against drugs, graft and corruption, etc.. After awhile the intensity, however, wanes and reaches plateau and denouement. This is the phase when drug money talks and changes hands anew. Drug business resurrects. Happy days are here again for drug lords. Hence, it will not be surprising for drug lords to beat any drug rap. This is the sorry state of this nation.
    What the?!! What are you smoking bro? I think you're using one of those translating APPS in the internet. Am I right?

Quote Originally Posted by Attorneybirdman View Post
    Nibotar ko ni Duterte kay although legally questionable iya mga decisions kay firm and effective. So I think irrelevant ang balaod ug ang pagka attorney ngari..

- - - Updated - - -

Yes.. Very easy to verify na information sir. Judge nana siya karun. Maka discourage jud.
    Basin knu na set up ang presidente mao ingun ni Raffy Alunan. Nag tininga sad knu c Aguirre dapat daw g monitor nya mau.

Although musupporta gihapon ko sa uban initiatives ni PDigong sir, aning iyang drug war kay wait-and-see nalang ko. Murag ka-duda duda na.
    Mao huwat lang ta ani.

Blog Entries
    naay tendency nga c PL ang motumba ni kerwin inig gawas niya ky iya man gi mantsa ang name ni PL

Blog Entries
    Quote Originally Posted by genghis2510 View Post
    Start of any new administration always show intensified efforts and crusade against drugs, graft and corruption, etc.. After awhile the intensity, however, wanes and reaches plateau and denouement. This is the phase when drug money talks and changes hands anew. Drug business resurrects. Happy days are here again for drug lords. Hence, it will not be surprising for drug lords to beat any drug rap. This is the sorry state of this nation.
    As long as naay business opportunity sige gyud ning pamaligya sa drugs kay ang mga addict mag sigeg man gihapon palit bro.

Ang ako lang nga at least maibanan ang patay, rape, kawat, tulis patay sa mga puwahay nga bata, mga buntis nga gipatay, mga innocente nga tulison patyon pa gyud.

Murag kapoy na kaayo mag tanaw ana nga mga news nga permi nalang, while noynoy sits on his throne of righteousness.

How do you fight a war when everything seems to be against you?

Naa pay LP nga billions worth ang sulod sa kaban who can bribe anyone, pwerte kadaghan connection moabot pa gani didto sa international community, even in the grapevine of politics.. Thousands upon thousands of local politicians involved sa drugs.

How do you clean a rotten to the core house?

Even si Crisostomo Ibarra ni surrender na nakadecide nalang gani siya nga bombahan nalang tanan para tiwas tanan.. Which unfortunately, dili na ma buhat ni digong.

Blog Entries
    At some point we have to stop blaming LP. At some point we have to start questioning this admin about its failing drug war. Dili LP ang nagpa dismiss ni Peter Lim. Dili LP ang nagpalusot sa billions worth of drugs.

We appreciate Duterte on his determination to protect the laborers and OFWs. We appreciate his build build build and his go-green initiative. Pero at the same time, we have to voice our frustrations on his failures particularly sa drug war. Diri sa amo sa north, bisag unsaon ug tawag sa 8888 (mahadlok ang mga tao mutawag sa local police) para ireklamo ang rampant selling of drugs fall on deaf ears. Naa na untay case against one of the biggest drug suppliers, gi dismiss pajud. Walay evidence? Kanus.a gud tawn na ni respeto ug rules on procedure si PDuts. ICC procedure man gani wala nasunod. Admit it, this drug campaign is failing.
    Diba ikaw raman to nag mention sir nga wala gi apil ang evidence ug mga confessions sa druglords.
    As an attorney you should have known nganong i dismiss ang kaso, and I'm not closing the possibilities that there are people behind these, but I'm not pointing my fingers to digong on this one though.

If dili LP ang nagpalusot sa billions worth of drugs kadtong inyong gi nganlan ug 64billion? Kinsa man diay nagpalusot ato kaha?
    Don't let your own bias cloud your judgment, we have to consider nga dili pa mo effect ang double jeopardy and Aguirre still has a say ug unsay padulngan aning kasoha.

At some point we have to stop blaming LP, but where damage has been done and while these LP cohorts are still in office hangtud karon.

One bad LP spoils the whole bunch.

Naa jud na byran ana mao na tinoud..Sa kadatu ni Peter Lim d kha na mu pagawas og binulto na kwarta para ma limpyo iyang pangan.

possible nga naa binayranay pero mas motoo ko naa mas nindot pa nga bargain sa pagka-dismiss sa ilang kaso, let us see the scattered in the next few months.

Blog Entries
    Uu, ako to. And I know na dili tu sakto nga pagka dismiss. And I'm very very sure si Aguirre ang naa sa likod atung tanan being the SOJ. Guess who ang alter ego ni Aguirre? Yep, si Duterte. You think naa pa na si Aguirre karun if nasuko jud si Digong niya? He can be fired even without cause FYI. Please stop using double jeopardy as an excuse. Testimonial evidence ra ang majority sa evidence nila ni de lima. File raman gani gihapon ug kaso.

Yep, wala gi apil sa prosecutors ang senate testimony. Guess who is under the direct supervision of the DOJ? Read Riano (2012) on Criminal Procedure. Naa ngadto ang answer nimo kung nganong absurd kaayo na iya excuse on double jeopardy.

You know why we dont know kinsa ang nagpalusot? Kay up to now, ang warehouseman pa ang gi.chargean ug kaso. Bisag si Kenneth Dong wala jud. Siya ang middleman by the way.

I am anything but biased. I hate the LP too. But this time I dont see any connection na jud.

Or maybe I should use your logic of false dichotomy. Pro-drug lord ka sir?

OT:
    I've heard that over and over again. "False Dichotomy" .. sigh! it seems like you are changing lanes or color perhaps?... From Yellow faded to blue and red?

OnT:

Maybe you are misinformed sir. I'm not underestimating your capacity, also not overestimating it either.

Take time to listen bro, "sometimes" ang mga abogado raba taas ra kaayog taw-an sa ilang kaugalingon.
    Here is the technical side of things. Taas-taas ni but I think he explained most of it.

lately lang ubay2 ang gipangtumba krn sa riding in tandem. dili ba kha nanglimpyo nasad ang hingtungdan?

11.    Advertisement

Page 18 of 35 FirstFirst ... 81516171819202128 ... LastLast