Page 7 of 12 FirstFirst ... 45678910 ... LastLast

Quote Originally Posted by Eddie.Garcia View Post
    naa nay nangatul ug gihubag hubagan ani na thread kanang allergic ug youtube kay puro daw ilad ug dli ka tuohan...hahahahaha!!!!
    hahah! mao gyud brod. nya magsigeg ingon nga nonsense daw or conspiracy! pero d mahimutang kung makakita ug in ani nga videos.

btaw, kabalo ko naay uban diri mga binayran sa mga supporter sa new world order nga agenda! pero okay rana, lets spread the truth lang! napay daghan wala makabalo unsa diay ang tinuod.

walang himala!

truth according to who?? truth my arse..!!

Quote Originally Posted by Tetrad View Post

See how ignorant you are?> getting angry or offended is normal for a normal person. Inyong pagsabot gud basta christians pwede nalang tamak2an ug yaga2an! youre wrong dodong!

"Be ye angry and sin not" thats what the bible says....okay ra masuko basta dli lang magpakasala like manggawas ang tanang latin sa baba! hahha.

You didnt have an idea gani that even the Lord himself got angry.....try to read this in your bible of what Jesus said to Peter. Iya pa ganing giingnan si pedro nga Satanas!

MAtthew 16:23
    But he turned, and said unto Peter, Get thee behind me, Satan: thou art an offence unto me: for thou savourest not the things that be of God, but those that be of men.

Although we were told to love one another and to forgive our enemies, Jesus was often quite angry. Jesus got very frustrated with His disciples. Matthew 17:17 reads, “Faithless and perverse generation! How much longer must I be with you? How much longer must I put up with you?” Jesus had righteous indignation at the sellers in the temple. John 2:15, 16: “Making a whip out of cord, he drove them all out of the Temple, sheep and cattle as well, scattered the money changers’ coins, knocked their tables over and said to the dove sellers, ‘Take all this out of here and stop using my Father’s house as a market.” Mostly, Jesus was angry at the Pharisees. Mark 3:1: “Then he looked angrily round at them, grieved to find them so obstinate, and said to the man, ‘Stretch out your hand.’”

Now you know why christians sometimes get angry?
    Kasabot ko ana trad! Pero kung masuko man gud ka, you would tend to insult & accuse persons.
    OK ra diay na nga mang-insuslto ka ug tawo nga imo siya tawgon ug ignorante? imo i-accuse ug binayran?
    Is that what you learned from reading the Bible?

So, would it be OK for you if I'd call you praning or mentally-ill?

Quote Originally Posted by PhakSheet View Post
    Kasabot ko ana trad! Pero kung masuko man gud ka, you would tend to insult & accuse persons.
    OK ra diay na nga mang-insuslto ka ug tawo nga imo siya tawgon ug ignorante? imo i-accuse ug binayran?

That's what some of you here are doing. You can throw any words, any kind of insult at me but i wont be hurt if it isnt true.
    Sorry if naigo ka usahay migo. I didnt mean to personally hurt anybody.

Unsay kahay basehanan sa imung gisulti nga deceived noh? Wala man gani input unya deceived na noon? Pangutan-a kuno imung kaugalingon kinsay na deceived nato? Ako nga walay input, just living my life or ikaw nga sigeg tan-aw ug video about conspiracy theory? Huna hunaa kuno. Sa akong tan-aw sincere ka sa imung tumong or goal pagbuhat ani nga thread, but hey, wake up. Naa kas reality ug ang reality you are delusional and confused.
    You worry too much and thats bad for you.
    Mas mag lisod pakog prove kung naa bata sa Matrix World or wala kumpara anang conspiracy theory nimu.

Blog Entries
    This f*cking thread is still not closed!

Blog Entries
    illuminati confirmed

Quote Originally Posted by lordfred View Post
    Unsay kahay basehanan sa imung gisulti nga deceived noh? Wala man gani input unya deceived na noon? Pangutan-a kuno imung kaugalingon kinsay na deceived nato? Ako nga walay input, just living my life or ikaw nga sigeg tan-aw ug video about conspiracy theory? Huna hunaa kuno. Sa akong tan-aw sincere ka sa imung tumong or goal pagbuhat ani nga thread, but hey, wake up. Naa kas reality ug ang reality you are delusional and confused.
    You worry too much and thats bad for you.
    Mas mag lisod pakog prove kung naa bata sa Matrix World or wala kumpara anang conspiracy theory nimu.
    are you not deceived? unsa imong nabaloan whos behind about 9/11?

watch this and you;l open your eyes!

Blog Entries
    Quote Originally Posted by PhakSheet View Post

klaro na kaayo insulto na kaayo gipangbuhat sa TS liman ka tanan na lang sikat nahimong illuminati hahahahahahhahhahahahah pagka joker na lang jud aning adika, ikaw TS nadatu ka ini imong gibuhat? get a life oi!

kining TS cge na lang bantay sa illuminati wa niya gi huna2x kinsay ga backstab nato ron na gi hinay2x na gani tag patay aning atong politika hahahahahahahaahahahaha imagine who they are?? dili ni cla mga illuminati but guess whoooo mga CHRISTIANONG DAGKO! how sad jud nimo TS asa naman tawn imong utok face the fact that you are being killed SLOWLY by your fellow CHRISTIANS wahahahahahhahaha
    Last edited by DEMONOCIETY; 08-26-2015 at 02:18 PM.

11.    Advertisement

Page 7 of 12 FirstFirst ... 45678910 ... LastLast