Page 13 of 45 FirstFirst ... 31011121314151623 ... LastLast

basta dili tarungon ug bahin ang kuarta mag away jud... bahinon lang jud ug tarong aron way gubot.. ayos ba tayo jan mga tsong? orayt! rock n roll... to the world... wooh!

Quote Originally Posted by lifeisbeyeeutiful View Post
    I maybe Catholic but I'm sad reading all the news about INC.
    What a way to end their centennial celebration... mag unsa kaha ni sila ugma?

mukanta sila ma'am ani! as per thread starter said "naunsa mo diha"
    http://www.youtube.com/watch?v=QREXjxDCuAM

hahaha!
    @callsyn_bigbird
    where you my friend? ayaw ko ingna member ka aning Iglesia ni Manalotto?

Quote Originally Posted by boybulabug View Post

hahaha!
    @callsyn_bigbird

Bai, kristyano ko pero wala koy denomination nga gi apilan kay agnostic ko. But have some respect for other religion. They may not share the same

Bai, kristyano ko pero wala koy denomination nga gi apilan kay agnostic ko but I respect other people's beliefs. They may not share the same belief as you but they are your brothers and sisters in spirit, always remember that.

May this be a warning for you bai, dili ko mag hesitate ug sumbong nimu sa mga admin bai and ipa trace imuhang ip location bai kun magpadayun ka anang imuhang batasan bai. Ayaw pagsalig bai nga gagamit ka ug alias dili ka pwede ma trace. Warning na ni daan akoa sa imuha.

Quote Originally Posted by boybulabug View Post

hahaha!
    @callsyn_bigbird
    what a complete A-hole.. dude your not even funny

Quote Originally Posted by callsyn_bigbird View Post
    Bai, kristyano ko pero wala koy denomination nga gi apilan kay agnostic ko but I respect other people's beliefs. They may not share the same belief as you but they are your brothers and sisters in spirit, always remember that.

May this be a warning for you bai, dili ko mag hesitate ug sumbong nimu sa mga admin bai and ipa trace imuhang ip location bai kun magpadayun ka anang imuhang batasan bai. Ayaw pagsalig bai nga gagamit ka ug alias dili ka pwede ma trace. Warning na ni daan akoa sa imuha.
    OT:

IPs are controlled by ISPs. It can be traced but it will give you the location of the ISP not the location of the person you wanted to be traced. Unless if you can subpoena the ISP to disclose you the owner of the IP address. And besides, consumer IPs are dynamic.

OnT:

Religion is a BIG business. If you are a scientist you will agree with facts bahala against sa imong will. Religious people maski pag pag facts ang naa sa ilang atubangan, deny to da max na ilang tirada.

Quote Originally Posted by BetterPhilippines2015 View Post
    OT:

IPs are controlled by ISPs. It can be traced but it will give you the location of the ISP not the location of the person you wanted to be traced. Unless if you can subpoena the ISP to disclose you the owner of the IP address. And besides, consumer IPs are dynamic.

OnT:

Religion is a BIG business. If you are a scientist you will agree with facts bahala against sa imong will. Religious people maski pag pag facts ang naa sa ilang atubangan, deny to da max na ilang tirada.
    OT:

Yes sir. Dynamic tuod ang mga IP address sa kada consumer. Pero that doesn't mean nga dili pwede ma trace labi ug taga NBI na ang mulihuk. It has been done before and I'm sure mabuhat japun na nila labi na ug naa kay mga kaila nga naa sa NBI ga trabaho.

OnT:

Ang kagubot nga gaka hitabo karon sa mga taga INC, pasagdan lang nato sila nga sila mo settle ana. Dili makatabang sa issue kun mangilabot pa kita. True nga daghan gihimo nga business ang religion. However, let us not forget that the world is a better place because of religion. Imagina what would have happened kun wala na na create ang religion.

OT:

Yes sir. Dynamic tuod ang mga IP address sa kada consumer. Pero that doesn't mean nga dili pwede ma trace labi ug taga NBI na ang mulihuk. It has been done before and I'm sure mabuhat japun na nila labi na ug naa kay mga kaila nga naa sa NBI ga trabaho.

OnT:

Ang kagubot nga gaka hitabo karon sa mga taga INC, pasagdan lang nato sila nga sila mo settle ana. Dili makatabang sa issue kun mangilabot pa kita. True nga daghan gihimo nga business ang religion. However, let us not forget that the world is a better place because of religion. Imagina what would have happened kun wala na na create ang religion.
    OT:
    And what is the content of the subpoena if ever NBI wanted PLDT to disclose the IP address of bolabog? Being a troll? Does it really warrant a disclosure?

OnT :
    I beg to differ, Science makes our world a better place to live in. Religion on the other hand, has one thing in common: DIVISION OF PEOPLE. This division leads to war, infighting, distrust, etc. I find it amazing though that religious people are good cryptologist. I think that's a skill they mastered through out the years.

Naa jud ubang tawo noh nga murag dictator..
    wala kasabot unsay purpose sa forum and debate...

Why is istorya.net created...for us to say our OPINIONS!
    naa uban tawo nga pikon ra kaayu...ug di kahibalo musabut..mamersonal na!

haaahaaay buhay!..mao na reason why forum is dying...bcoz others gag our mouths!
    so what kung dili mi ganahan sa INC..ug KULTO na sila! OPINION na namo
    ug respetua na!

dili kay hadlukun ang tawo/forumer..ipa trace IP ug ban!
    PAETA ANI!

kalingaw gud ug utong aning ubang tao diri magpalaban kunohay sa ilang "kailang" NBI para ma trace ang uban "kunohay".

pwedi magpa trace pud? lingaw lagi na dah murag "movie"!

please itrace pud ko apil!

wait, kami tanan ipatrace sa imong "friend" please para party ta inig human ok ra?

pero kanang "the world is a better place with religion", sure ko mas naay rason ang akong mga "prins" sa DOJ mohatag ug subpoena ana kay ang mga pari ug religious liders ray nagto-o ana.

wala siguro ni kadungog sa kantang IMAGINE ni john lennon ai.... aw wait, gipa-trace na guro to niya location ni john lennon pagrelease anang kantaha kay dakong bakak ang content ana para niya! mwahahahahahahahahahaahahaha!

basaha ning wikileaks bahin sa INC ai para naay chance maboka imong mata sa imong gi-ingon, better place ang world tungod sa religion! WikiLeaks: US sees El Shaddai, INC as 'kingmakers' | ABS-CBN News

pero kung dili ka kahibaw mobasa, keywords ani kay ang INC, apil pud ang el shadai, mobotar as a bloc (culto gud moto-o gyud tanan membro or majority sa ilang mga nailad kung kinsay botaran) ning mga panuway sa politiko mohatag nila ug pabor!

kana klarong better gyud na... better para sa mga politiko nga botaran sa ilang block bah!

power trip us more please typical pinoy! kaila nako si kuan more please!
    Last edited by MeMing; 07-27-2015 at 06:55 AM.

Blog Entries

11.    Advertisement

Page 13 of 45 FirstFirst ... 31011121314151623 ... LastLast