Page 1 of 4 123 ... LastLast

Exclamation Please help! We're Looking for this person.

Sorry I am not sure if this is the proper section to post this.
    Sorry kaayo mods if di ni sakto na section.
    Please lang kog transfer if nasayop ko.

Hi all,

We are looking for the person in the image who claimed to be Michael Limbaga Flores. He said he works in Qualfone and was just hired December of 2014. He is suspected to be an accomplice to a syndicated fraud.

What happened was ni claim ni si "Michael Limbaga Flores" ug 20,000 pesos in one of the remittance centers located in Lapu-Lapu. He had a valid transaction number with him. He knows all the details of the Shipper (Fullname and address). He declared that the shipper is his relative kay Flores man pud. Then he was able to present ID's (Qualfone and TIN ID).

During the interview process He was able to identify pila ang exact amount gipadala and asa gikan. Gi asked why ang consignee address kay somewhere Bukidnon, he clarified that the Malaybalay address kay his old home address. Naa na daw siya sa Cebu nag work. Na andan lang daw nga malaybalay permi magamit. Ang contact number sa shipper kay unreachable. Asked what his "L" stand for and gave "Limbaga". In short na release ang 20,000 to Michael L. Flores.

The next day another Michael L. Flores from Malaybalay Bukidnon went to the Malaybalay branch to claim the same amount. Since na claim na, ni complain sila why it happened. He said that his fullname is Michael Llaneza Flores. The shipper is his brother. He then asked why the money was released to a certain Michael L. Flores in Cebu when it was supposed to be Michael Llaneza Flores. He was informed that the information that was in the system is Michael L. Flores not Llaneza. He insisted that his brother, the shipper gave the fullname Michael Llaneza Flores. They filed a complaint and eventually they were given the same amount as "rightful consignee."

I am trying to establish a connection on the persons involved mao nangita ko aning tawhana. Kay there are questions and lapses nga dapat ma investigate. Kay if indeed the shipper gave his fullname and of the consignee's but the receiving associate encoded Michael L. Flores instead of the Michael Llaneza Flores, questionable. Kadudahan jud kinsa kasabwat. Kay pag release sa amount to the said "righful consignee", wala buhati ug profile sa system which is usa sa mga requirements mandated sa company. Pwede sad sila tanan mismo ang kasabwat. Shipper-consignee-associate or Shipper-Consignee ra jud nag buhat2 lang ug problema. Kay as mentioned by the other teams in northern mindanao, rampant daw ani na style sa scam didto. By the way attorney diay ning Michael Llaneza Flores ug professor sad daw nis Bukidnon.

Ang naka pait ani kay instead of investigating thoroughly ngano nahitabo nga nakuha ang info, ang gi investigate nuon ug maayo ug gi hansakan sa violation kay ang releasing associate sa Lapu-Lapu branch who followed the standard operating procedure sa pag release and evaluated the information based on the system.

Unta maka hatag mog information regarding ani na person labi na tong mga taga Qualfone if nka ila ba jud mo ani niya. Plano man pud ko to personally adto sa Qualfone and BIR to check any info based sa iyang gipanghatag.

Pasenysa sa taas kaayo nga post.
    Last edited by soundstreammsi; 01-26-2015 at 11:47 AM. Reason: title change

Unsa item imu gi-palit? Unsa nga site? Let's start here first.

It is not an item bro, just plain cash remittance. The shipper from Cagayan sent an amount to his brother Michael L. Flores of Bukidnon.

Aw. Ni-diretso namu sa CIDG? Or sa NBI fraud division? Talk to Mr. Teddy Saavedra, he's a friend of mine. I thought ang seller mismo nagcomit ug fraud using online sites, pd ra ipa-track ang IP. Naa gyuy sindicato dha sa mga remittance centers. This is one reason I always use PayPal or bank transfers.

Wa pa bro. We are conducting internal investigation as of the moment. On my end lang I'm really trying to establish a connection kay nag hunaw na man gud ang team sa northern mindanao. I'm trying to point out sa investigation nga naa jud syndicato ni. Nalouy kos releasing associate kay mao gipaka sala. Salamat sa pag suggest bro. Mao jud guro ng last option on our end. e PM lang kos imong complete name bro pra ingnun nako ikaw nag hatag.

Klaro kaau nga naa jud inside job ani nga incident. Ako e enumerate..

1. Asa ug tracking number ang suspect?
    2. Asa nakakuha ug information ang suspect sa nagpadala?
    3. Kalayo sa bukidnon nganong naabot man dri sa cebu?
    4. Nganong kahibalo man ang suspect kung asa nga remittance niya kuhaon?

Luoya pud sa releasing associate ana oi.

mao jud bro dako jud kaayo nga probability. mao ng akong gihisgan jud sa akong report nga dapat ma establish. louy ang associate oi maoy pa bayron sa di niya sala.

just had a chat with a friend of mine from Qualfone who had access to some resources. Wa sila records aning tawhana. Naa Michael Flores pero di mao ang middle name. Di pud nila ma search ang TIN number sa ila.
    Last edited by soundstreammsi; 01-26-2015 at 01:41 PM.

Quote Originally Posted by marius View Post
    sakto ka boss. lisud kau sabton ug g-unsa ug kabalo sa ni L. about the whole information sa real Llaneza. grabi na ang mga crime syndicate karon kay infiltrate man bisan sa remittance ...

but if adto mo ug NBI, give them the TIN and whole name, more or less ma trace up ning tawhana, granting that all the details he just gave to you is real ..
    Maski na siguro boss ug ihatag pa ang name sa NBI ug ang TIN. I don't think nga ma trace gihapon ni nila. Klaro kaau nga ang suspect kay nag gamit ug laing name. Ang ila lng jud kay ang picture jud mismo sa suspect mao ila e trace para madakpan jud..

if nigamit ug Fake nga ID, nganu wala nlan Jud gi sakto ang Middle name?

Dili diay i stricto ang Lugar or address asa ipadala?

hala ka grabe syndicato man jd nin nga moves.. naa jd ni kasabwat, klaro kaau ang moves.

btaw, dapat consistent man jd ang details nga gi hatag sa nagpadala. ako gi tan-aw ang pix, wala mn ko kaila sa dagway..

unta madakpan ni cla.

11.    Advertisement

Page 1 of 4 123 ... LastLast