Page 1 of 2 12 LastLast

Default QUALITY Imported Lineage ROTTWEILER PUPPIES(line of George from Germany worth P1M)

contact number 0942-3600934
    For rehome Rottweiler pups..
    repriced P10K

QUALITY Imported Lineage ROTTWEILER PUPPIES
    (line of George from Germany worth P1M/MAMBO)
    date of birth June 8, 2014
    with paper, vax n deworm..

FROM QUALITY IMPORTED CHAMPION ROTTWEILERS...
    PUPPIES' PEDIGREE HAS
    ONLY 4 ROTTWEILERS BORN IN PHILIPPINES THE REST WERE IMPORTED FROM GERMANY, USA, HUNGARY AND SERBIA.

2 FEMALES available
    3 MALES available
    1 MALE SOLD

P13K

WILMA vom Greenwood MOTHER of pups (DAM)
    -Daugther of PHILIPPNE CHAMPION DASCO VOM SCHERAUER WAPPEN imported from Germany
    -Daugther of DAM OF MERIT EMMY VON DER MUHLBACHSTRASSE imported from Germany
    -Grandson of DT/VDH & International Champion MAMBO VON DER CROSSENER RANCH from Hungary
    -Grandson of DT.IGH (ADRK) CHAMPION JOSY VON DEN HASSBERGHOHEN from Germany
    -Greatgrandson of INT/DT & VDH CHAMPION AKINO VON DER LAUTERBUCKE from Germany
    AND MORE....

CHUMP vom Hause Kristel FATHER of pups (SIRE)
    -Won the last Rottweiler show in Cebu last February 2014
    -Grandson of PHILIPPINE CHAMPION GEORGE VOM HAUSE NEUBRAND imported from Germany worth P1M.
    -Grandson of PHILIPPINE GRAND CHAMPION GREEDWOOD'S ODA imported from Hungary
    -Grandson of IKAR OD DRAGICEVICA imported from Serbia.. to view pics and details link:

other pictures:
    paper of the mother (dam)

PHILIPPNE CHAMPION DASCO VOM SCHERAUER WAPPEN (GERM)father of dam

DAM OF MERIT EMMY VON DER MUHLBACHSTRASSE(GERM) mother of dam

DT/VDH & International Champion MAMBO VON DER CROSSENER RANCH (Hungary) Grandfather of dam

DT.IGH (ADRK) CHAMPION JOSY VON DEN HASSBERGHOHEN (GERM) Grandmother of the dam

INT/DT & VDH CHAMPION AKINO VON DER LAUTERBUCKE (GERM) Greatgrandfather of the dam

paper of the father (sire)

PHILIPPINE CHAMPION GEORGE VOM HAUSE NEUBRAND (GERM) grandfather of sire worth P1M

IKAR OD DRAGICEVICA imported from Serbia
    https://www.facebook.com/media/set/?...4847800&type=3

repriced P10K

contact number 0942-3600934

WOW mahala gud sa kaliwat ani brader ..

Walamsa hitsura sa Puppy bro no offense ha ..

Mr. Mike it seems your an expert in rottweilers... imo sad nang opinion no value at all to me no offense sad my mentor in rottweiler is i value more and he has positive comment to this pup, the pup is not perfect but still received a good remark my mentor's remark is well respected in the world of rottweiler a rott breeder for 30 yrs... ako lang tinood na na ila ng kaliwat... and im so thankful na maka share ta sa genes sa mga elite rott around the world.. coz we cant deny that having a quality lineage has the most potential to produce a promising rottweiler basta e workout lang... its not easy to have this lineage, we spent alot and we worked it out,karon nana cebu to improve our breeding in rott cge boss mike thank you nalang sa pag up

Pag mention daw ug vet ug rot fanatics cebu beh dugay naman kaha ka anang ROTTIE

Blog Entries
    peace be with you nice puppies sir!

with pcci ni sir?

nice og combition sa line sir.. ok kaau sir.. muzta na d i imng male sting line sir?

boss mikey hehe dili lang ko mo mention... my friends are important to me dili ko gusto ma mention nako diri sa in ani na level of conversation.. i know some,they know me im not super sayan sa rott and they help me and i value them..anyhow maypa apil ka amo rott club para mag tinabangay ta... or this november naay show rott naa ni PCCI points maypa epa apil na imo rottie.. i suppose bagtik kaayo na imo rott..

Quote Originally Posted by mgsmark79 View Post
    boss mikey hehe dili lang ko mo mention... my friends are important to me dili ko gusto ma mention nako diri sa in ani na level of conversation.. i know some,they know me im not super sayan sa rott and they help me and i value them..anyhow maypa apil ka amo rott club para mag tinabangay ta... or this november naay show rott naa ni PCCI points maypa epa apil na imo rottie.. i suppose bagtik kaayo na imo rott..
    Lol ... Kinsa mansay ga ingon nimo nga naa koy Rot .. Ayaw ka strong sa akong koment nga WALA SA HUTSURA IMONG PUPPY sa mga gipangpost nimo nga peds sa imong ROT ..lol

Dika supersayan sa ROT sa tao ra guro kay kabaw gud ka naa koy ROT .. Lol

Quote Originally Posted by Mike View Post
    Lol ... Kinsa mansay ga ingon nimo nga naa koy Rot .. Ayaw ka strong sa akong koment nga WALA SA HUTSURA IMONG PUPPY sa mga gipangpost nimo nga peds sa imong ROT ..lol

Dika supersayan sa ROT sa tao ra guro kay kabaw gud ka naa koy ROT .. Lol
    hehe okay mao diay.. ok sir mike... salamat sa up again

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast