Page 12 of 12 FirstFirst ... 29101112

Default Re: the end of the world...... really.

I think no one knows when is the time, i think our faith is decided by Him and nature.

daghana iStorya aning end-end sa world ui. ug mahuman, mahuman. nya pa, matapos man ang world o di, matay man gihapon tanan. way mahems.

It could happen anytime. There is a super-volcano in the USA which will erupt sooner or later causing an extinction level event, not to mention the revival of the cold-war, weapons proliferation, the spread of fundamentalism, extreme weather, collapsing economies and global food shortages.

Enjoy life while you can. Remember.... "Tomorrow is promised to no man".

When its time to go, its time to go.. Its inevitable

kaning salida sa national geo ba kay puros lgi ni dooms day preppers..na unsa nman tawn ni cla oi..

Matod pa nila ang Problema dili ang End of The World ... ang End of Life maoy blema .. kanang naa natay gapas sa ilong .. malangit bata ug impierno ..

Matod pas akong nabasahan ang Ginoo ari paman mo Puyo sa kalibotan for 1000 Yers ( the mellinium ) ... after ana buhian napud si Satanas mo rule napud sa Earth ... after ana Judgement Day na ... after ana ang Kalibotan pabuthon sa Ginoo ...

2 Peter 3:12 waiting for and hastening the coming of the day of God, because of which the heavens will be set on fire and dissolved, and the heavenly bodies will melt as they burn!

Dugaya pa ana .... but according sa uban belief ( Bible Base gihapon ) ang kamatayon mura ra daw ug matulog ang tawo nga mo mata ka inig ka ugma, kay inig Mata nato mao na ang Judgement Day ...

tuo man mo anah nila oi.... huna2x rana nila nga end of the world na pro dli d.i og kong maabot man jud nah aw... wla jud tay mabuhat........

dili man pod tanang land mass ma occupy.yan ug tubig i think coz i've read some article nga impossible nga mo sink ang land mass diri sa earth coz of the melting ice but mo taas jud noun ang level sa tubig and sadly naa juy mga islands nga mo sink.

Only God knows when.

10.    Advertisement

Page 12 of 12 FirstFirst ... 29101112