Page 2 of 14 FirstFirst 1234512 ... LastLast

unsay inenglish sa panakip butas? basta mao na

Quote Originally Posted by iamxedrix View Post
    Damn. Bro you're hitting the right notes. Sakita sa dughan sa imong tambag uie. I am now well aware nga murag panakip butas ra ko niya pero ma.feel pud raba nako nga what she had for me was real when we were together. Every moment we had together was so perfect. I want to fight for what I feel for her. How long should I wait before I begin to introduce myself again to her?
    the truth/reality hurts but it will set you free bro. wait lang usa for three to six months, pero three months would be the perfect time to wait.

Quote Originally Posted by four23 View Post
    Lagi. Its what the majority has been saying. But it had me thinking nga tanan ba cases sama ani kay panakip butas jud? what if what she had for me was real jud. she's been texting and calling me until now pero wala ra ko mi.response. How would I know if tinuod gyud ko niya nga g.love pud?

Quote Originally Posted by re_con View Post
    the truth/reality hurts but it will set you free bro. wait lang usa for three to six months, pero three months would be the perfect time to wait.
    3 months really is a long time to wait. But I'm willing to do that. Do you think she can also wait that long if she truly loves me? Given the fact that I just disappeared all of a sudden and did not inform her kung na.unsa and asa ko.

How would I know if tinuod gyud ko niya nga g.love pud?

ask her to marry you

Vulcanizer

Nabalaka ko sa imong last line bro nga mag.andam sa worst. Tanaw nimo bro nganu wa man jud niya g.ingun nako nga naa pa siya uyab and ga.away sila but instead mi.ingun siya nga 8months na wa siya uyab. Ready man pud ko tabangan siya if di na jud siya sa iya ex pero murag di man pud maayo akong timing dba?
    Kay gi "Rebound(panakip butas)" ra man ka niya bro mao wala siya nag sulti sa imoha nga naa siyay ex... Same ra gud pud na nga panultion bro nga "walay kawatan nga motog-an".. hehehe. Ipa settle down sa na siya sa iyang ex. hatage sila ug proper closure. Lisud kaau na bro nga manglaag mo pero ang iyang sulod sa iyang huna2x kay ang iyang ex. Kana ganing mah storya mo nya ang pangan sa iyang ex maoy litukon imbis imoha (nakasuway nako ani before).. hehehe

Give them time lang sa jud bro. Unya na sawsaw kung ma Ok na tanan... hehehe

Lagi. Its what the majority has been saying. But it had me thinking nga tanan ba cases sama ani kay panakip butas jud? what if what she had for me was real jud. she's been texting and calling me until now pero wala ra ko mi.response. How would I know if tinuod gyud ko niya nga g.love pud?

3 months really is a long time to wait. But I'm willing to do that. Do you think she can also wait that long if she truly loves me? Given the fact that I just disappeared all of a sudden and did not inform her kung na.unsa and asa ko.
    pwede raman pud nimo ingnon siya nga i'll give you time to think or reflect things, i will give you three months to meditate or fix your past issues, or decide unsa or kinsa gyud imong gusto, before ko mo balik paramdam nimo. then, give me your decision after three months.

diha nimo mahibaw-an or masukod ts if love gyud ka sa girl. if d siya ka wait dili sya ang para sa imoha.

remember this: true love waits

if d siya ka wait dili sya ang para sa imoha.

remember this: true love waits
    mao na daghan waiting sheds along the highway of love maam?

mao na daghan waiting sheds along the highway of love maam?

heheheh.. murag ana maam. base sa akong experience bati manang magdalix2 kay masakitan raka, e-pray mana, then follow your instincts, kay gaghan biyang mosulpot nga abi nimo siya na then falls alarm ra diay, dili pa diay to siya ang para nimo. ingon sila mahibaw-an raman na nimo nga mao nana siya kay mafeel rana nimo. hehehhe...

heheheh.. murag ana maam. base sa akong experience bati manang magdalix2 kay masakitan raka, e-pray mana, then follow your instincts, kay gaghan biyang mosulpot nga abi nimo siya na then falls alarm ra diay, dili pa diay to siya ang para nimo. ingon sila mahibaw-an raman na nimo nga mao nana siya kay mafeel rana nimo. hehehhe...
    mao na diay kantahan ug Can you feel the love tonight maam?

11.    Advertisement

Page 2 of 14 FirstFirst 1234512 ... LastLast