Page 37 of 59 FirstFirst ... 273435363738394047 ... LastLast

Quote Originally Posted by noy View Post
    of course. so as Catholic, have you led a life of good example of how a Christian should be?
    Honestly saying "I Don't"....Its easy to say I am, but God sees my heart and I know I'm worthy to be called as a Christian for now....How about you?

Blog Entries
    Warning to those who are too loose on their language...

Again, don't let your bloated ego speak for you.

Chill.
    "People who love to eat are always the BEST people."
    Julia Child

Blog Entries
    Grabe na ni mamaligya-ay ug "after-life insurance" mang harrass na ug taw. Astig pa kaayo ning Romeo Ubach karon nag public apology nang animal. Dili sayop ang pagka single parent. Maski sa bibliya katong si Abraham niya gi kiyod niya ang maid sa iyang asawa unya dayon gipalayas ang maid ug ang bata sa asawa. Sa pag layas ni Hagar (ang ngan sa babaye gikiyod ni Abraham) dala sa iyang bata gi protektahan pa gani sila sa mga anghel. Kay ang bata gi promise sa ginoo nga maoy mahimong "ancestor of a great nation".

Naa pay usa dinhi nga ming dupa jud magprotekta sa pari. Angay ba jud ipaka-uwaw ang single parent sa atubangan sa mga parokyano? DILI!!!!!!!!!!! Simple ra kaayo unta na!!!!!! Kay ngano kung gi upload diay ang video instead nga katong sermon para ra sa mga parokyano ning tungha sa bunyag, unsa man inyong ika explain sa kanang mga live broadcast sa misa inig dominggo sa buntag nga hasol raba kaayo. Ngano pa man ipa live broadcast mana kung imo argumento kay kanang misa para ra sa mga ningtungha sa parokya??

Basic ra jud na kanang gitawag ug RESPETO sa usa ka taw - kung ga highblood jud nis Romeo Ubach (I refused to call him "FATHER") ngano single parent ang babaye, nimo na lang unta siya gipa siminar privately dili pakauwawan sa atobangan sa mga parokyano. Balik ta sa istorya ni Hagar, gipaka uwawan ba siya sa Ginoo after nanganak siya unya single parent siya? WALA!!!!!!!!

Mao na ming biya na ko sa relihiyon kay sobra na! Nindot unta akong adlaw kay day off nako, pero pag tan-aw aning videoha ming bukal na hinoon ko! May gani naa na ko sa gawas, OR ELSE, gi hagit ko na sumbagay nis Romeo HUBAK. Way uwaw ning mga pari-a!!! Nangayo nag pasaylo ron!!!!! You know what, dili na dapat e accept ni iyang apology kay astig know-it-all kaayo pag sermon..

Dili ko mo ingon sa pahawa aning relihiyona or balhin sa laing parokya, unta mag walk-out tanang parokyano sa redemptorist kung kining pari-a mo misa!!!!!!!!!

Grabe, kita nalay nalooy ni Pope Francis nga trying hard kaayo e "centrist" ang relihiyon, kini pari-a nagpa sikat pud.

Ibutang nalang nako ning link for future reference.... Pope Francis baptises baby of unmarried couple in Sistine Chapel | Mail Online

sayod nata nga nasayop ang pari... nangayo nag forgiveness, nag sorry na siya... sama nato, makakasala og mangayog pasaylo...

"He who is without sin among you, let him be the first to throw a stone"

If our God condemn these people He wouldn't have chosen Mary as the mother of Christ....Instead he must have chosen a married couple to bear the Son of God insider her womb....

The woman might have sin because of what she did, but as a leader of the Church he must have sympathize to that young poor soul and give her words of encouragement to continue living life according to the teachings of the Church and giver her advises and her parents as well on how to avoid such thing to happen again....And lastly he must have given importance the value of life and celebrate the Christening of the baby and thank God that the woman stay responsible and did not think of aborting the baby. I'm not encouraging people to have babies before marriage, but no one has the right to condemn if this kind of thing will happen to anybody. It's a matter of RESPETO AND DELICADEZA which obviously the priest doesn't posses.....

Quote Originally Posted by jyanmperez View Post
    Honestly saying "I Don't"....Its easy to say I am, but God sees my heart and I know I'm worthy to be called as a Christian for now....How about you?
    i don't know, i hope so..only God knows.
    so how is it easy for you to tell others to walk the talk when you yourself admit that you are not able to pull Christianity off?

sure, sipyat ang pari..i hope nga naa juy mag file ug complaint against him and those who are like him
    and have them serve whatever it is just for them according to their faults..suspension?public apology? mas maayo ug naay criminal case para tagam jud.
    but to judge their humanity and Faith is a different story..
    what difference does it make then between us and that priest who was quick to judge that poor woman's faith demeaning her humanity with prejudice?
    Last edited by noy; 07-08-2014 at 09:14 PM.

Blog Entries
    Unta i limit lang sa nahitabo ang discussion. Daghan na kaayo mga side bit comments. Dili man ta perpekto nga mga tao. Pero ato sad ipakita nga ang atong gibuhat diri dili sama sa sa gibuhat sa pari. Unsa man magbinastos sad mo diri? Nangayo naman ug pasaylo ug giangkon na ang sala. Move on na intawon mo ug unta naa moy nakat-onan sa nahitabo.

Quote Originally Posted by ldl5165 View Post
    sayod nata nga nasayop ang pari... nangayo nag forgiveness, nag sorry na siya... sama nato, makakasala og mangayog pasaylo...

"He who is without sin among you, let him be the first to throw a stone"
    Proverbs 21:15
    When justice is done, it is a joy to the righteous but terror to evildoers.

We can forgive, but justice needs to be serve...

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by noy View Post
    i don't know, i hope so..only God knows.
    so how is it easy for you to tell others to walk the talk when you yourself admit that you are not able to pull Christianity off?

sure, sipyat ang pari..i hope nga naa juy mag file ug complaint against him and those who are like him
    and have them serve whatever it is just for them according to their faults..suspension?public apology? mas maayo ug naay criminal case para tagam jud.

but to judge their humanity and Faith is a different story..
    what difference does it make then between us and that priest who was quick to judge that poor woman's faith demeaning her humanity with prejudice?
    AMEN to That....

Hipocrito lang..

@romeo Obach "Chill Mga Ka Istoryans, Gusto Ko Happy Kau"....Hahahahaha

11.    Advertisement

Page 37 of 59 FirstFirst ... 273435363738394047 ... LastLast