Page 1435 of 1835 FirstFirst ... 142514321433143414351436143714381445 ... LastLast
Results 14,341 to 14,350 of 18341

I beg to disagree sir, Kay I've been a keen observant jud aning mainstream like ABS-CBN, they really have a distinct bias for every news that they are airing, like kang Andy Bautista? kabantay ka ang mga news karung padak-on para lang jud na matabunan. Media is a very powerful tool nowadays, mas grabe pa guro sa Nuclear kay you can destroy a whole country without lifting a hand. Makasabot ko sa imong point sa FB kay daghan man sad jud gapakatag ug di mao diha but if you follow trusted FB news ug mga taw. You will see the difference. Pasalamat tas sa social media kay at least nabalance ang power sa media.

@imyourface kumusta. quota naka? hahaha

Blog Entries
    Quote Originally Posted by imyourface View Post
    Depende man na kun unsay imong ipasabot anang word nga 'cooperation'. Kun ang imong ipasabot ana mao nga ilabay na lang nato ang atong logic ug common sense sa basurahan, aw dili gyud tanan tawo mohimo niana.

- - - Updated - - -

I disagree. If you employ CRITICAL THINKING as guide, you will immediately observe the opposite, that is, kun usa kabulok ang social media karong panahona.

Tan-awa ra gud, bisan klaro nga kaayo ang text message nga nagmention sa pangalan ni Paolo ug Mans kalabot adtong bilyones nga drug smuggling sa BOC, daghan pa man gyud mo-deny ana, citing facebook posts of unknown sources as their main source of argument.
    Unya ang kadtong kang Delima nga Drug Queen, i deny to nimo?

Unya karong si Mark Taguba nag apologize man nga wala diay toy labot si Paolo ug si Mans.. I deny gihapon nimo nga dapat apil sila ?

Broker denies tagging Duterte son, son-in-law in shabu shipment, 'tara' system | ABS-CBN News

Tanawa diri..

Unya i deny gihapon na nimo?? Ang INYO na baya ng HIGHLY TRUSTED nga mainstream media.

- - - Updated - - -

and I quote your highly trusted mainstream media.

Branding as "fake news" claims of Duterte's and Carpio's involvement, Taguba clarified that he had never testified against the two.
    "I had never testified, nor will I ever testify that Vice-Mayor Paolo Duterte and/or Atty. Manse Carpio were involved in the shipment of illegal drugs into the country. Neither have I testified, nor will I ever testify that the aforementioned individuals were involved in the 'tara system' that was in place at the Bureau of Customs," he said in a statement released through his counsel Raymond Fortun.
    Taguba said their names only cropped up in his conversations with the Davao Group, whose contacts include a certain "Tita Nannie" and "Jack."
    Karon KLARO naman ni kaayo imo gihapon i deny nga kinahanglan apil sila?

Quote Originally Posted by bordogoy View Post
    Imong iro maoy magkarabies boss if mao man gani na
    magka GALIS trollanes among iro

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by inyourface View Post
    maayo unta tinud-on ni Gordon ang ethics complaint nga iyang e-file against trillanes.. kanang maka ingon tag MIRISI! kapaet pod lagi aning mga senador kay ila pod gipasagdahan ning irong buang.. nigara na nuon
    mora ug tungason nga action pero mao may saad ni dick "ipasok mo!" gordon nga iya jud nga ipa expelled ang animal sa senado.

mao ra nay naka hugaw sa imahi sa senado jud.

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by inyourface View Post
    @imyourface kumusta. quota naka? hahaha
    wala pa na kaabot sa quota si Syntheticc

Maayo unta double time nga i-trace na ni sa NBI kung knsa gyud ning smuggler sa 6bilyun nga shabu.. kay hangtud dili na masakpan padayun gyud na nila i-tudlo si Paolo.. delikado ang popularity rating ni Pres Digong ani in the long run.

saludo ako sa admin ngayon

Quote Originally Posted by firestarter View Post
    Unya karong si Mark Taguba nag apologize man nga wala diay toy labot si Paolo ug si Mans.. I deny gihapon nimo nga dapat apil sila ?
    RETRACT or DIE.

At the prime of his life, with a loving family, the choice is indeed very obvious.

Pasalamat lang gihapon ta aning Mark sa pag-share niya sa text messages nga nakapahigmata sa publiko:

Good am, Mark, we’ll make final arrangement with Jack. He is the handler of Paolo. Now, we have to advance the enroll—he can fly down to Davao to arrange your meeting with Polong ASAP. During the meeting, you personally turn over the five million, same manner you likewise you turn over the 1MLN to Jack when we meet.

Sa kadaghan na sa gipangpatay aning war on drugs sa atong nasud, kinsa'y nagdahom nga ang utok ug tinubdan sa drug smuggling tua ra man diay sulod sa balwarte ni Digong - ang Davao city, nga matud pa 'one the most SAFEST city' in the world, kuno.

*** Polong or P is Vice Mayor Paolo Duterte
    *** Mance is Manases "Mans" Carpio, Sara Duterte's husband

Quote Originally Posted by imyourface View Post
    ma edit man gani ang nawng pwerti itoma mahimo og PUTI. samot na kaha nang text lang og pakapin alyas. ka bolay.og gud ana nga evidence? bulay.og rapud ang mo too ani

^^ under oath si Taguba dihang iyang gi-present ang mga text messages as evidence didto sa senate hearing.

Kung 'feel' nimo edited na, aw, imoha sad na. Believe whatever suits you best.

^^

"I had never testified, nor will I ever testify that Vice-Mayor Paolo Duterte and/or Atty. Manse Carpio were involved in the shipment of illegal drugs into the country. Neither have I testified, nor will I ever testify that the aforementioned individuals were involved in the 'tara system' that was in place at the Bureau of Customs," he said in a statement released through his counsel Raymond Fortun.

"I am making this statement to clear Vice-Mayor Paolo Duterte and Atty. Manse Carpio from any involvement in the shipment of illegal drugs into the country, and any anomalies in the Bureau of Customs," he said.

"I also hereby apologize to Vice-Mayor Duterte, Atty. Carpio and to the first family for the proliferation of fake news arising out of my testimony at the Senate yesterday," he said.

11.    Advertisement