Page 945 of 1835 FirstFirst ... 935942943944945946947948955 ... LastLast
Results 9,441 to 9,450 of 18341

Kaning mga against ni Duterte ba nga tanan na lang niyang gibuhat kay ilahang himoan ug issue, wla ko kasabot jud aning mga tawhana. Naa koy friend sa FB nga sige gihapon yawyaw hantud karon. ahaha naugtos.

Quote Originally Posted by raissah View Post
    Kaning mga against ni Duterte ba nga tanan na lang niyang gibuhat kay ilahang himoan ug issue, wla ko kasabot jud aning mga tawhana. Naa koy friend sa FB nga sige gihapon yawyaw hantud karon. ahaha naugtos.
    naa pa silay 6yrs pra mag antos or mag yaw2x..hahahahaha

Gamay naman lang jud wala pa ka move on sis. Naa sad uban nga under yellow influence lang gihapo. Ang upan lang kay saba kaau ni sila. Nya mura ra ba jud ug correct. Mga buang jud. Murag ni tuo na ni sila sa ilang kaugalingon pamakan. Paet!!!

There should be a clear documentation for every police raid/activities, how and why?
    with proper not fabricated evidences, that is what CHR should look into and should not jump into direct conclusions.

Do you think it is about time we put body camera into our policemen? I think both sides would agree.

Uyon ko aning patay lahos kay kung kaso2x pa gastos na.. mahulog usahay if ang biktima way kwarta unya ang mga suspek adunahan.. maluto ra ang balaod...karon pasalamat ko wa nay luto2x aksyon diretso...

Quote Originally Posted by marius View Post
    comparison between news today and of the time of abnoy

common - DEATH.

difference ::

today - criminals dead. time of abnoy - innocents dead.

before if i watch the news i would always say - ASTANG BUYSITA and all the profanities. but now if i watch the news - MAYRA DEADZ MO. smile on my face seeing criminals die.

the best and very quick retribution was that rape case ( i've set this example many times ). you know, that V-HIRE rape case, we saw those two ladies crying and begging for justice and lo and behold three days later we hear that the second rapist was shot dead.

that is what the admin of presRod is all about. no talking. just pure action.

The best solution would be for the human rights groups and advocates to send their people with the police during their anti-drug operations. That way, witness jud sila. Let us see how they will react to being in the line of fire. They are only good as armchair analysts who know little about actual situations so let us give them the experience they need.

Quote Originally Posted by cobraKing View Post
    naa pa silay 6yrs pra mag antos or mag yaw2x..hahahahaha
    mayntag mosobra pa sa six years. hahaha

puwede mo-question sad ning mga taga human rights bahin sa mga nadaut nga kinabuhi tungod sa drugs, mga gipamatay sa mga adik tungod sa ilang ka-high, mga gipangawatan sa mga adik para naay ikasuporta sa ilang bisyo, mga gipang-rape sa mga adik nga mga bata ug mga lola, mga bata nga gitudloan sa mga adik unsaon pagsuyop, etc, etc? wala na lang ni kwenta?

ganun talaga maam. same lang gud na sa battery, dili mo andar kung walay negative samot na kung walay positive.

CHR chairman Gascon, heavy connections sa LP. if you think he can do his job with unbiased conviction, then mao na gi-ingon, you are delusional.

i also have FB friends whom i thought to have common sense. until they start posting against digong. their posts are mostly along the same lines with yellowtard mentality. president is chismoso kuno, national death squad kuno. mga kwangool jud!

i think a better suggestion nalang bitaw para mahilom ning mga amaw magblame sa police on the killings, maypa mag equip ni mga police ug cameras, recording videos during a raid bitaw. para Makita if naa ba jud sala ang mga police.

11.    Advertisement