Page 20 of 55 FirstFirst ... 101718192021222330 ... LastLast

Default Re: Burby_dull & company in need of emergency assistance.

naa na updates? musta na c burby? i hope someone could update us...

Full Time Slave-driver blade101's Avatar

A+ sad ko, and am willing to donate.

@ryteouseye the fastest way we can supply blood for weng would be through donors. bloodbanks take time to release blood so having donors on standby would be the best option.

and I think your idea of going back to the scene of the crime and asking around if anyone saw anything does have merit. maybe we can find a person who saw the whole thing...what do you think guys?

^ i so agree with that... i'm pretty sure someone else saw the whole thing... which reminds me, isn't there a construction site for this new hotel near the area? as i remember, they're working on the building 24/7...

guys. wiL support you with our prayers. in god nothing is imposibLe

Blog Entries

A+ si weng......as of yesterday isa ra man daw ka bag ang gikinahanglan.....then si netghost gahapon nag pa screen kay A+ man sad cya....pero wala pa ko kabalo sa result kung pwede ba cya makuhaan....

about sa CITOM murag lisod kay ang description sa balot vendor sa awto ug sa uban pa nakakikta kay itom(hasta ko)man jud.....mao nang maglisod kuno sila kay red man tong nadakpan.....pero ako sila giingnan nga ngitngit kaayo ang lugar then basta mga dark nga color inig agi ana sa ngitngit moitom jud imo panan-aw ana nga color....maong maglisod kuno sila kay lahi lahi ug description.....tsk tsk.....paeta!

@crinkle....nakaagi ko balik gahapon sa nahitaboan ako jud cya gitan-aw layu layu ra man cya sa may gi construct nga building......molave st. man diay to ang ngalan sa eskina diin didto ko dapit nangihi.....abi nako ug tojong....so murag layu layu ra jud sa may contruction site!

@blade....gipang pick up na nila ang mga taw nga pirme didto dapita like sa balot vendor, katong basurero, hasta ang security guard pag last monday pa.....mao tong nahimoan dayun sila ug statement.....pero pag ka nxt day gipang kuha na sad sila pero ang guard daw kay wala na ni cooperate basin hadlok to balikan!

mao nang para nako......kon dili man gani to madakpan ang driver.....konsensya na lang jud ang iyaha!!!

daghan gyud kaayung salamat sa inyung mga pag ampo! i know agi ra ning tanan....

weng condition is still as same as yesterday mas mihubag gani daw iya face.. the attendant advice us not to frequent visit weng or istoryahan cya if mo adto coz mo taas lang daw iya BP.. right now shes still dependent with the ventilator.. yes we need a blood donor para ipuli sa napalit sa blood bank isa lang ka bag and we have coworker who undergone an examine yesterday if hes qualified but then ok sad na mag reserve just in case... for now we need financial support and especially prayers.. mao ra jd na makahelp ni weng ron...

Full Time Slave-driver blade101's Avatar

thanks for the update guys, will keep on praying.....

Blog Entries

atok oi, nakahilak jud ko.. musta na man si weng unsa nay balita? A+ pud ko.. i am willing and ready ko mo-donate jud if ever kinahanglanon.

nice pud to idea nga magbutang ta ninyo ug posters bitaw with weng's photo, then a description lang siguro of the incident.. then ipapilit ta na sa mga places nga daghan makakita. kanang daghan motambay. para at least, word will spread, konsensya atong ig-on aning tawhana.. m willing to help in making a write-up on this one.. kung kinsay ganahan motabang, ok kaayo.. basta, public information lang.. sharo di jud cya kabasa..
    anyone here from istorya nga taga press? at least ato pud na ipa write up.

@thisbe.
    lalaki man mao ila kuhaan ug dugo mam..

Shadow of your WIngs...

My spirit rests in You

You’re all I know

Embrace and touch me

Like a child

I’m safe in You

You’re my shelter through it all

You’re my refuge and my strength

Lord I hide in the shadow of Your wings

My Lord, You’re faithful

You supply all good things

You know completely

All my thoughts

Almighty Father, we pray for Wena, help her to survive this trial. Fold her with the shadow of your wings, and in YOU she is safe, nothing to worry about, gave her enough strength, You are our shelter and refuge.

11.    Advertisement

Page 20 of 55 FirstFirst ... 101718192021222330 ... LastLast