Page 195 of 296 FirstFirst ... 185192193194195196197198205 ... LastLast
Results 1,941 to 1,950 of 2952

mas demanding an internal support hahaha! pro hayahay ra an life na tig re set password ra.. pwede ko balhin ani?

bro @30121895 musta an mandatory OT sa claims? hehe! pro nce man sd mo mag OT f RD kay wid fud man jd

Quote Originally Posted by pretty_jasmine View Post
    mas demanding an internal support hahaha! pro hayahay ra an life na tig re set password ra.. pwede ko balhin ani?

bro @30121895 musta an mandatory OT sa claims? hehe! pro nce man sd mo mag OT f RD kay wid fud man jd
    ahahaha... mao lage bro sila ray hayahay.. tig reset password.. tig send email og naay system outage..haha..

sila ramay ga mandatory ot bro kaning atong amigo nga si dorathexplorer..hehe.. murag kita man guro tanan naa free fud bro if mag rdot

Quote Originally Posted by 30121895 View Post
    Pero ang entry level nga tech support dili bro is dili man ka mu handle og client ^_^.. .. kapoy d i nang work nga manawag ra imung kauban kay magpa reset og password sa log in account ^_^.. eh compare sa xerox nga tech support.. hehe
    it's really hard to decide if ang goal of others is primarily to get a higher salary. when i was at cvg, i my basic is 20k + 5k allowance. I was expecting at least the same offer from QBE but unfortunately, hindi umabot. So i asked overnight to think of it. the next day i accepted the offer, thinking of my long term goals. higher salary and you deal with sh*tty customers for years, a little lower salary pero back office? i am glad i accepted the offer.. SRT na kami ^_^

[QUOTE=BDN_Cebu;17207314]it's really hard to decide if ang goal of others is primarily to get a higher salary. when i was at cvg, i my basic is 20k + 5k allowance. I was expecting at least the same offer from QBE but unfortunately, hindi umabot. So i asked overnight to think of it. the next day i accepted the offer, thinking of my long term goals. higher salary and you deal with sh*tty customers for years, a little lower salary pero back office? i am glad i accepted the offer.. SRT na kami ^_^[/QUO

hmm .. ka nice maka basa ug feedback na wala jud ka nag regret nga imu ge accept and offer sir , thou mas gamay xa sa imu prev. company's rate .. excited na ko mu start sa qbe .. and i agree with u , mas naay brighter future sa qbe .. hehe ..

btw , unsa position nimu sa qbe sir ??

Quote Originally Posted by BDN_Cebu View Post
    it's really hard to decide if ang goal of others is primarily to get a higher salary. when i was at cvg, i my basic is 20k + 5k allowance. I was expecting at least the same offer from QBE but unfortunately, hindi umabot. So i asked overnight to think of it. the next day i accepted the offer, thinking of my long term goals. higher salary and you deal with sh*tty customers for years, a little lower salary pero back office? i am glad i accepted the offer.. SRT na kami ^_^
    wao congrats... ... agree ko ana imu sulti.. ang kadako sa sweldo pero eh compensate pd sa ka kapoy sa imu work.. anhe nalang kos medjo gamay nga sweldo but dili kaayo kapoy ue.. ^_^.. North america ka?

@30121895 puno na imo inbox

@Back Office bro .. & thanks!

[QUOTE=jli1129;17207532]
    Quote Originally Posted by BDN_Cebu View Post
    it's really hard to decide if ang goal of others is primarily to get a higher salary. when i was at cvg, i my basic is 20k + 5k allowance. I was expecting at least the same offer from QBE but unfortunately, hindi umabot. So i asked overnight to think of it. the next day i accepted the offer, thinking of my long term goals. higher salary and you deal with sh*tty customers for years, a little lower salary pero back office? i am glad i accepted the offer.. SRT na kami ^_^[/QUO

hmm .. ka nice maka basa ug feedback na wala jud ka nag regret nga imu ge accept and offer sir , thou mas gamay xa sa imu prev. company's rate .. excited na ko mu start sa qbe .. and i agree with u , mas naay brighter future sa qbe .. hehe ..

btw , unsa position nimu sa qbe sir ??
    @ BDN_Cebu wow! how inspiring. congrats! murag ma inspire jud ni uban nga moapply dri nga company ky nindot jud daw..

Go na sa QBE!!! di jud mu magmahay...

Question; dili man sila mo accept ug undergrad noh? Bisan naa na taas experience from another company?

11.    Advertisement