Page 1 of 5 1234 ... LastLast

Thread: pamalikas

Default pamalikas

naa bay right ang imo gf/bf na mamalikas nimo? if maglalis mo for a very small thing then pamalikason naka what will u feel and what will u do?

Default Re: pamalikas

wala syay right mamalikas nako kay ako gani parents nga mao nagpadaku ug nagpakaon nako wala kabuhat anah.... sya pa kaha! syempre kung iya ko pamalikason i would be hurt and mohilak cguro ko kay dili man ko expose sa ingon anah nga binuhatan gud. pwede pud ko mo walk out nalang para dili na modaku ang gubot. there is dignity in silence hehehe unya nako makipagstorya niya kung dili na init iya ulo

same as what i did.. it happened yesterday but until now i havent heard anything from him, ala lang sad nako cya gi ask na mag talk mi, wait lang ko na makig talk cya nako.. but if not cguro nanhi na lang jud mi kutob.. ala lang jud ko na anad ug ing.ana huhuhu

pamalikas... we can call that like a bad habit, or na-anad nalang sya ana nga kina iya.. he doesnt care kong kinsa iyang ka istorya... for him wala ra nah nya coz thats how he express sa iyang ka suko during sa inyong lalis..

to resolve that issue try to tell him nga wala ka ma anad anang balikason ka, natural na during sa panag lalis nga init gyud inyong mga ulo.. so na-ay part that we can say its nature of him to say such balikas word coz thats how he bring or he express or to deliver hes message on the issue nga inyo gi lalisan...

to make my comments short, if u dont like hes attitude nga balikason ka permi u better let go and find another bf.... and if u believe that u can change him the way u want him to be.. then take the challenge...

wla siya'y right mamalikas but she has the right to express what she feels in a manner na dili sakit...this thing called pamalikas is indeed negative cause of the fact that it can hurt and belittle someone particularly the one you love..if you really love that someone, then dr can be no space for this kind of gesture...if it is so grave a sin, then i think that will be the perfect time for this...loving is not cursing but understanding.. :mrgreen:

Blog Entries

i know how painful it is wen pamalikasan jud ka. especially coming from the person you love pjud. so, i think the best way would be is to give each other time to breath and cool down. once nga na kalma namo duha, you guys can talk about it and resolve the pending issues that you have.its better mangud wen naa mo sa saktong huna huna and the both of you are not driven by hate or anger.

if ever nga ang usa kusog au mamalikas, try to help that person be better and improve ba. what if di gyud xa fully aware ba. nya nasuko gud na so maka ingun jud xa ug mga things nga wala niya g mean. so when all is calm, talk things out and tell that person(the one namalikas) to control his/her emotions esp. when masuko xa coz it hurts to be treated like dirt.

di usd ka angay mamalikas sa imong uyab ui.. its not right and it makes the situation worse ud to the highest degree. kung lagot xa nya mamalikas pa gyud ka, times 2 ang lagot, times 2 and sala. ^^

Elite Member
    Blog Entries

Buak jud iya nawong if ever. Bitaw oi, di man gud ko tigpamalikas na tao so offensive jud para sa ako kai wa ko naanad ug inana na words.

di man sad ta ka blame sa isa ka tao especially habit or mannerism na niya. Or especially if nadala na ni niya due to the place and environment nga nag dako cya. But all in all if the person has some respect to the person he or she is talking pahimutang unta. You will never know how sensitive people are since words are really something that can hurt or offend others.

Kanang pamalikas pwde mana ma tolerate and it's a matter of respect and discipline to one self.

In my case mamalikas man tingali pero in an instance nga joke or kanang maka pamalikas ka due to over joy and laughter. Like katong nana.aw me og ICE AGE 3 nag cge nalang jud kog pamalikas ato while cgeg katawa tungod atong "SETH og Laugh Gas nga situation"
    Last edited by kageron; 09-20-2012 at 06:57 PM.

Blog Entries

aw mahurot sad akong pamalikas niya labi nag unhan ko hehe

11.    Advertisement

Page 1 of 5 1234 ... LastLast