Page 1 of 9 1234 ... LastLast

Default Flirting while in a relationship

UPDATED as of SEPTEMBER 9, 2013

I think nalamdagan nako's mga tubag nga ngari about sa akong topic. Nya these past few months/weeks lang, nahuman najud akong pagkaromantiko. Basaha nalang akong storya. Heh.

So ako lang i-spoiler alert ang mga nahitabo (specifically) pero I suggest you read the summary. lol

The Alpha
    Spoiler! 
    Last week of June:
    Maanindot man to nga adlaw. Nilaag ko sa balay mutual friend kay summer man. Kahibaw ko nga muadto sad siya didto. Then nabantayan ra nako siya nag-inusara sa may lamisa sa kusina so akong giduol, dugay-dugay nasad mi wala nagkita/nagkaistorya (mga 2 weeks ra gud. Exagge ra? )

Me: Hi! Murag mingaw lagi? Heh. Musta na?
    Her: Okay raman...tingali.
    Me: Tingali? Kahibaw ko nimo. Unsay problema?
    Her: It's just... I really don't like it when people treat me like trash. I lost somebody..
    Me: .....
    Her: I wonder nganong mawala ra sila kalit sa akong kalibutan. I trusted him so much.. pero murag wala ra..
    Me: .....
    Her: I hate changes and stuffs like this.
    Me: You know I'm always here for you.
    Her: Seriously, I only trusted 3 persons in my life. My ex, bestfriend and this guy.
    Me: .... (Yep. I assumed too much. I assumed reciprocity for my trust and love for her. Sakit kay nag-assumed man ko)
    Her: *Blah blah blah* continues (I wasn't really listening anymore)
    Me: ....
    Her: *blah blah* I loved and trusted him...
    Me: (nawala najud ko ato nga mga pulong) I think I really need to go. Naa pa ko'y paliton diay. Ayo-ayo lang. Everything's gonna be fine. *walkout*

The Confrontation
    Spoiler! 
    Second Week of July:
    Kay gikasab-an man ko ngari sa istorya, ako siya gi-confront kung unsa jud tong hitaboa para ma-klaro. Akong giadto sa ilang balay, may gani iya ra igsuon ang naa.

Me: Ei. Sorry diay sa last week ha. I should have been there to comfort you.
    Her: It's okay. You don't need to.
    Me: .... About the guy.. Was he your boyfriend?
    Her: He wasn't.
    Me: (I could feel her sadness so wala na nako gi-interview maayo) Okay. Basta, okay raman kaha ka?
    Her: Ayo raman ko.

*Puli nako's amo. Then back to normal nasad amo 'relasyon' (whatever it is that we have). Mura ra ug walay nahitabo ba. It's like I really completely forgot about that incident.

I was Drunk
    Spoiler! 
    Third week of July:
    Nya last week lang jud. Nanuroy mis akong mga migo then nag wine testing. Naganahan so nagpalit ug igo-igo ragd para makatama. Unsay hitaboa nga ako man gihurot ang usa ka botilya nya naka-txt jd ko niya ug dili mao.

Me (txt): You know what? Wala na unta ko muasa pa. I shouldn't have crossed the boundaries of our friendship. Wala nalang unta ko muhatag ug gift, wala nalang unta ko nahimong thoughtful ug sweet diha nimo. I regretted all of it.
    Her: Are you serious?

The next day:
    Me: I'm really sorry. That was my mistake and I didn't mean all of it. Please accept my apologies.
    Her: ... (gibabaan raman ko's telepono)

*After this, laag-laag japun mi kuyog ang mga mutual friends pero dili na kaayo mi nag text text like before. Next update will be next week kay magkuyog mis debut! Truth be told, I was planning raba unta nga musulti sa akong feelings inig second week of Sept, sa birthday niya.. I'm now unsure.

The Debut
    Spoiler! 
    Third week of August
    Niadto ko's debut sa sister sa among mutual friend. Partner man unta mi pero wala man ko kaadtos cotillion practice kay busy sa trabaho, so wala nalang. We talked pero kadiyot ra kaayo. Mura rag wala gud.

One thing about this event kay nakakita ko nga naa siya'y ka close kaayo nga lalaki. Naa sad chismis-chismis nga sila na daw. Baliwala raman ko. (Pero I think namakak rakos akong kaugalingon) Nya niuli ko sayo kay trabaho nasd ugma nga adlaw.

Tragic Finale: The Birthday
    Spoiler! 
    First week of September
    Feels like heaven this September kay back to school na nya naay dagkong events akong hobbies (namely comic books and video-games.. NERD! ) Unya iya man sad Birthday. I actually planned nga musulti na lagi unta ko. Two days before ana, nagpareserve daan ko'g buwak kay basin maglisod ko ug pangita ug yellow nga rose. I made almost everything para ready na ba.

Ni-text cya mga gabii ato nga magkita-kita lang daw mis restaurant with mutual friends para sa celebration sa iyang birthday. Okay rasad ko.

I brought the flowers and chocolates nya andam daan sa speech (lol). Then before everyone saw me with my gifts... I saw her holding hands with another guy. (Ouch) I don't know what to feel or do ato nga time. Truth is, wa jud ko kahinumdum pa unsa pa ang sumusunod nga nahitabo. All I want to remember ato nga time is nga akong gihatag ang buwak ug gifts bahalagu unsa pa, I said:

"Happy Birthday. Heh. Sorry nagdala pako'g buwak. I just want to make you special, one more time.."
    "Thank you. It's okay."

Awkward jd kaayo ang sitwasyon. Nagpa-as if nalang ko nga muuli ko ug sayo para magtuon kay naa pa test ugma 'daw'. Pero sa tinuod, lisod itulon ang kamatuoran (hasta ang pagkaon jud).

Tho, wala nako mu-text ato niya karon. Ni maglaag-laag among mutual friends kuyog niya, mubalibad nako. Magkita man jd mi usahay pero magpa-as if nalang ko nga dili sya special, nga mura ra cya ug laing tawo.

(Rumors said nga nagkasila daw only weeks ago pa. Kadtong busy na kaayo kos trabaho kay sigeng overtime nya wa najud koy time mu-text. Maka good morning ug good night ra jd tawon ako time para niya, literally. One day and half ako off nya usahay dili pa cya mutubag anang mga adlawa. Lisod jud..)

:/

Plot Summary:

To start it up, I have this friend for almost 3 years na. Dili mi close for 2 years until sige nako ug goodbye niya everytime she goes to her workplace from school. Then we started texting each other unya tungod sa kamaayo nagka close jud mi. Open na kaayo siya nako unya iyang gisulti ang about sa iyang current BF. Tabang-tabang ko ug advise kay in the verge of breaking up na sila. Then nagbuwg jud sila eventually. I became her shoulder to cry on unya I always make her feel better. Nangumusta ko sige with compliments pa. Nya out of the blue, nag sweet-sweet nako and even gave her chocolates for Valentines. I know more than friends najd ako feelings para niya.

Months later, mao ra japun ang among sitwasyon, friends pero I can be sweet to her. Just by the end of last month, I 'kinda' confessed to her. Ako siya gi-ingnan nga i have feeling for her (I didnt say i love you) na she's special to me. She said positive things to me nya lipay kaayo ko.

Came first week of july, i asked for a date nya she said yes. I was so glad nga nidiretso ko palit ug sinina ui. LOL Anyways, this time mas sweet nako karon but i cant really say na the feeling is mutual.

Nya just 2 weeks ago, she opened up to me. She told na someone special left her. Someone she trusted and loved. Goddamnit, I thought she's single! I was so angry and broken nga ni-walk out ko after nisulti siya. Mangutana unta ko nganong nisugot siya nga ni flirt ko and she even accepted my date invitation! Wa ko mangutana, I didnt say a word. Wa nako mu text ug tawag since then.

I feel nga Im just an option guy and I also feel bad about his BF. Did i do the right thing? Unsa may along buhaton? I feel like cheated bisan ug dili kami. Is this even accepted karon? And mu-flirt bisan ug naay karelasyon?

basin nasayop ra nimo ug sabot ang iyang gi sulti bro na "someone special left her. Someone she trusted and loved."

basin ug ikaw iyang pasabot...bangaa sad nimo oi

Banned User
    Blog Entries
    ngee, basin pra sa girl kay friends lang jud mo. inyong pagkuyog2 kay gi brand jud diay nimo nga date? what if casual dates lang to para nea? mao na, dili lagi mag expect. chill2 lang gud. sabay sa dagan sa panahon.

daghan pa single ladies, huwat huwat lang makakita raka kadugayan...

Quote Originally Posted by slabdans View Post
    basin nasayop ra nimo ug sabot ang iyang gi sulti bro na "someone special left her. Someone she trusted and loved."

basin ug ikaw iyang pasabot...bangaa sad nimo oi
    Di man ako bro. I dont know the guy pero kaila ako friend. Ni-ingon pa gani siya nako nga naa daw uyab ning ako ka char-char pero wala ko mutuo. ;(

Quote Originally Posted by hanzheyteta View Post
    ngee, basin pra sa girl kay friends lang jud mo. inyong pagkuyog2 kay gi brand jud diay nimo nga date? what if casual dates lang to para nea? mao na, dili lagi mag expect. chill2 lang gud. sabay sa dagan sa panahon.
    Wa nako kuhaa ang thought nga frienda lang jd mi. But to think na gipaasa ko (well, i havent totally said my feelings, my fault) is a bummer for me.

Also, if naa ko'y GF, I wouldnt be happy nga naay ka casual date siya.

Quote Originally Posted by goodasdead View Post
    daghan pa single ladies, huwat huwat lang makakita raka kadugayan...
    Khibaw man sad ko bro. Dili lang jud ko ganahan.. Time will tell tingali.

Banned User
    Blog Entries
    that's life. just be up for the challenge.

Move on.. But dont burn bridges...
    WORK HARD!! Make a name for yurself...
    Maybe in d near future, yul meet- up again n she'll realize what she lost...

"someone special left her. Someone she trusted and loved..... and here you are filling that gap"... wa pa gali nimo pa tiwasa og sturya TS, intro pato hahaha surrender dayon seeeeesss.

maldito pud gud ka... char char ka nga naa siya uyab.. bad imo plano in the first place nag sigi basin ka sugnod mao to nagka buwag sila.

Blog Entries
    Hi bro..

Were you able to know the whole story?
    You should've let her elaborate more on the "someone special left me" bit
    before storming out of the room. From experience, assumptions are simply
    fudged-up termites to your train of thought that you end up jumping the gun
    though there's nothing to be bothered about...

Before having these idle thoughts on you being played for a fool, talk to her
    like a good friend should and LISTEN to her... Set aside your feelings for her
    so you won't have a clouded judgment about the whole thing.

If your assumptions are all correct then you have to move on bro, though it
    stings... It's totally uncool to flirt your way around when you're already spoken
    for. EVEN IF IT'S JUST HARMLESS FLIRTING.

So go talk to her bro.
    Be a man.

Quote Originally Posted by silent-kill View Post
    "someone special left her. Someone she trusted and loved..... and here you are filling that gap"... wa pa gali nimo pa tiwasa og sturya TS, intro pato hahaha surrender dayon seeeeesss.

maldito pud gud ka... char char ka nga naa siya uyab.. bad imo plano in the first place nag sigi basin ka sugnod mao to nagka buwag sila.
    Wala naman pud sila sa iya first. Then I thought single na siya, dili diay. Kung kahibaw pa ko nga naa siya'y BF, di ko mag flirt-flirt ui. Guilty ray ako if ako ang reason sila nagbuwag.

11.    Advertisement

Page 1 of 9 1234 ... LastLast